Bij mij doet die het gewoon zonder problemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef metalheadBOC het volgende:
Ondervinden jullie momenteel ook probs met het Wii 24connect network?
Bij mij niet en dat is nadelig voor jou want ik probeer je een hoop Mii-tjes toe te zendenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:11 schreef poolvos het volgende:
[..]
Bij mij doet die het gewoon zonder problemen![]()
Heb je er een hele zwik gestuurd maar je mag er maar 20 per dag sturen en zit nu aan mn maxquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Bij mij niet en dat is nadelig voor jou want ik probeer je een hoop Mii-tjes toe te zenden![]()
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:20 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Heb je er een hele zwik gestuurd maar je mag er maar 20 per dag sturen en zit nu aan mn max![]()
quote:Broadway CPU 729MHZ, 64MB GDDR3 (MEM2) geheugen, Hollywood GPU 243MHZ, 24MB geheugen, 88MB totaal geheugen.
Iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.![]()
Blij dat je eindelijk weet wat er in de machine zit?quote:
Of een specsgeile Cell cpu likkende PS3 fanboy?quote:
Thnx voor de Mii-tjes T&Fquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.![]()
Lol heb je teveel vrije tijd ofzo manquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef QuadiX het volgende:
Die batterijen raken wel snel op, begin nu aan mijn 3de set batterijen, en heb die wii pas twee weken.
Ga er bijna over nadenkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef BMH het volgende:
Zet rumble gewoon uit als je langer wilt doen met je batterijen. 10 sec rumbelen kost namelijk +- 1% van je batterij
gaat vooral snel bij t gebruik van t "toetsenbord"quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef BMH het volgende:
Zet rumble gewoon uit als je langer wilt doen met je batterijen. 10 sec rumbelen kost namelijk +- 1% van je batterij
haha vet! ken je die sturen? (Wii nummer staat in me sig)quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef BartK. het volgende:
Mijn buren hadden een Ike(Southpark) mii gemaakt, die is lache![]()
omg aleen marr zevenhonderd nog wat megahutzquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Of een specsgeile Cell cpu likkende PS3 fanboy?
JOAH WANT DOAR GOAT HET OM! DE SPECZ0RZZZZZZZZZZZZZquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
omg aleen marr zevenhonderd nog wat megahutz![]()
:
![]()
D
:
DD
:
:D
![]()
:D
![]()
![]()
ik heb em sinds ongveer 5 uur en hijs idd errug verslavendquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:15 schreef QuadiX het volgende:
Ik zag gisteren eindelijk een stapel zelda TP games liggen bij de mediamarkt in amsterdam. Gelijk een gekocht en heb er nu al 13 uur spelen opzitten. Is echt een verslafend spel, en weer erg leuk bedacht allemaal.
tja...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
die had ik wel snel door, de oplossing lag ook best voor de hand eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |