haha vet! ken je die sturen? (Wii nummer staat in me sig)quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef BartK. het volgende:
Mijn buren hadden een Ike(Southpark) mii gemaakt, die is lache![]()
omg aleen marr zevenhonderd nog wat megahutzquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Of een specsgeile Cell cpu likkende PS3 fanboy?
JOAH WANT DOAR GOAT HET OM! DE SPECZ0RZZZZZZZZZZZZZquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
omg aleen marr zevenhonderd nog wat megahutz![]()
:
![]()
D
:
DD
:
:D
![]()
:D
![]()
![]()
ik heb em sinds ongveer 5 uur en hijs idd errug verslavendquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:15 schreef QuadiX het volgende:
Ik zag gisteren eindelijk een stapel zelda TP games liggen bij de mediamarkt in amsterdam. Gelijk een gekocht en heb er nu al 13 uur spelen opzitten. Is echt een verslafend spel, en weer erg leuk bedacht allemaal.
tja...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
die had ik wel snel door, de oplossing lag ook best voor de hand eigenlijk.
Speciale uitgave, heeft me een half jaar geleden 10 euro meer gekost, maar was 't waardquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelda Wind Waker. Is het bij alle versies dat die bonusdisc erbij zit met 2 games of is dat een speciale uitgave?
Waarom betaal je meer dan iemand vraagtquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Woooohoooo! Eind van de week mijn Wii! Via het Tweakersforum eentje overgenomen. Heb er ¤300 voor betaald. Iets meer in de winkel, maar niet zo absurd veel als op Marktplaats. (Stond gewoon netjes voor ¤250 erop, maar ik heb hem ¤300 geboden inclusief verzending)
alle wii leveringen zijn op het moment onzeker, geen enkele zaak kan ook maar 1 garantie geven over een product van nintendo (wii's, wiimote's, nunchuck's etc..)quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ik als nog steeds geen Wii-eigenaar (begin december besteld, al uren gestoken in winkels aflopen en bellen) vraag me af: heeft er iemand enig idee hoe vaak de intertoys bevoorraad wordt? Daar sta ik namelijk tweede op de lijst, maar dat was alweer een tijd geleden en in de tussentijd heb ik niets gehoord. Ik hoop deze week iets te horen eigenlijk![]()
ja, omdat er al meerdere mensen reageerden. Die ¤40 meer (verzendkosten erbij opgeteld) vind ik het wel waard als ik zie hoelang mensen hier al op zoek zijn naar een Wii.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom betaal je meer dan iemand vraagtOm er zeker van te zijn dat e hem krijgt of zo?
Je kunt er ook voor kiezen om een maandje te wachten en ¤40 minder te betalen. Waarom dat dan niet? (stomme vraag natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
ja, omdat er al meerdere mensen reageerden. Die ¤40 meer (verzendkosten erbij opgeteld) vind ik het wel waard als ik zie hoelang mensen hier al op zoek zijn naar een Wii.
En waarschijnlijk stond ie er wel voor ¤250,- op, maar ging ie daar niet voor weg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom betaal je meer dan iemand vraagtOm er zeker van te zijn dat e hem krijgt of zo?
Je kan ook gewoon nog een paar weken wachten. Scheelt je weer 50 euro.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:30 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
ja, omdat er al meerdere mensen reageerden. Die ¤40 meer (verzendkosten erbij opgeteld) vind ik het wel waard als ik zie hoelang mensen hier al op zoek zijn naar een Wii.
Dat hadden meer mensen. Ik ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:47 schreef mschol het volgende:
ik heb em sinds ongveer 5 uur en hijs idd errug verslavend
echter ben ik niet echt vlot met het uitvinden van dingen (heb eeen hele tijd erover gedaan om achter de manier te komen om die mand van die aap te jatten)
Niet echt denk, was er snel genoeg achter stond alleen eerst op de verkeerde steen. Het geeft een beetje aan dat je echt alle mogelijkheden moet openhoudenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat hadden meer mensen. Ik ookDaarna wordt het allemaal weer vanzelfsprekend. Die mand is echt een moeilijke in een te vroeg stadium.
monkey ball is een aanrader.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:41 schreef -Raffie- het volgende:
Wat is een leuk spel om er nog bij te kopen ?
toen ik die aap had ontdekt ging ik de steenjes die daar lagen gooienquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet echt denk, was er snel genoeg achter stond alleen eerst op de verkeerde steen. Het geeft een beetje aan dat je echt alle mogelijkheden moet openhouden.
Ik probeerde in eerste instantie met hem te praten maar dat ging nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
toen ik die aap had ontdekt ging ik de steenjes die daar lagen gooien
Ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:44 schreef mschol het volgende:
toen ik die aap had ontdekt ging ik de steenjes die daar lagen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ookWist ik veel dat ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]klinkt bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de huidige wii lijst is hier afgedrukt, ga me er binnekort maar eens mee bezig houden, wil mii's
Yeah maar dat is juist het leuke van zeldaquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:58 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt bekend
en de huidige wii lijst is hier afgedrukt, ga me er binnekort maar eens mee bezig houden, wil mii's
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef WyriHaximus het volgende:WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote voordeel wat ik had was dat ik in een game van de dag ervoor die ik met maten heel snel speelde (showcase van Zelda-idee zeg maar) toen kwam ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht nog even op mn savegame van Zelda. Voel er weinig voor om weer 10 uur opnieuw te spelen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
0604-7134-2367-0882 voor diegene die mij nog niet hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Shazbot het volgende:
Zo effe, lees meer dan één uur bezig geweest, IEDEREEN in het lijstje van mezzin toegevoegdals iedereen mij nog ff toevoegd ^^. Mijn nummer staat ook in het lijstje maar nog een keer hier: 9004-9935-3421-7843
Ik heb mijn wii met kerst gekregenquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:23 schreef Lemming22 het volgende:
Ik als nog steeds geen Wii-eigenaar (begin december besteld, al uren gestoken in winkels aflopen en bellen) vraag me af: heeft er iemand enig idee hoe vaak de intertoys bevoorraad wordt? Daar sta ik namelijk tweede op de lijst, maar dat was alweer een tijd geleden en in de tussentijd heb ik niets gehoord. Ik hoop deze week iets te horen eigenlijk![]()
Zelda als je die nog niet hebtquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:41 schreef -Raffie- het volgende:
Wat is een leuk spel om er nog bij te kopen ?
Komt goed ik ben niet zo heel snel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:02 schreef Haay1971 het volgende:
Heb m'n Wii-nummer al in een email naar MeZZiN gestuurd, maar zie het helaas nog niet terug in het lijstje in de beginpost. Heb op het moment nu 2 Wii-contacten in m'n Wii staan, en 2 Mii'tjes die op m'n Plein rondwandelen. Zou er graag nog wat meer willen hebben, en heb ook een aantal zelfgemaakte Mii's die staan te trappelen om te migreren. Dus wie wil me toevoegen?Laat dan ff weten via PM, dan voeg ik je uiteraard ook toe.
Beetje "nare" ervaringen met de 360 gehad. Toen had ik hem ook vrij laat besteld en kon ik ook een partij rondes wachten. Daarom leg ik liever ¤40 extra neer zodat ik hem direcht hebquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nog een paar weken wachten. Scheelt je weer 50 euro.
En ik neem aan dat het nu niet lang meer duurt voor winkels vol liggen. Tsja het is wat je zelf wilt. Ik vind het niet slim (lees zonde van je geld)
Free Record Shop in Hoofddorp heeft er nog een stapel liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Phonebone het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke Virtual Console spellen morgen uit gaan komen?
Heeft iemand trouwens al weer classic controllers zien liggen in de winkels? Moet ik nog steeds 1 aanschaffen.
gister 4 in MM den haagquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Phonebone het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke Virtual Console spellen morgen uit gaan komen?
Heeft iemand trouwens al weer classic controllers zien liggen in de winkels? Moet ik nog steeds 1 aanschaffen.
yo man, nog bedankt vooor je mii'tjes ik zal de rest die ik heb vandaag nog naar je toe sturenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:57 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Free Record Shop in Hoofddorp heeft er nog een stapel liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |