Komt goed ik ben niet zo heel snel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:02 schreef Haay1971 het volgende:
Heb m'n Wii-nummer al in een email naar MeZZiN gestuurd, maar zie het helaas nog niet terug in het lijstje in de beginpost. Heb op het moment nu 2 Wii-contacten in m'n Wii staan, en 2 Mii'tjes die op m'n Plein rondwandelen. Zou er graag nog wat meer willen hebben, en heb ook een aantal zelfgemaakte Mii's die staan te trappelen om te migreren. Dus wie wil me toevoegen?Laat dan ff weten via PM, dan voeg ik je uiteraard ook toe.
Beetje "nare" ervaringen met de 360 gehad. Toen had ik hem ook vrij laat besteld en kon ik ook een partij rondes wachten. Daarom leg ik liever ¤40 extra neer zodat ik hem direcht hebquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nog een paar weken wachten. Scheelt je weer 50 euro.
En ik neem aan dat het nu niet lang meer duurt voor winkels vol liggen. Tsja het is wat je zelf wilt. Ik vind het niet slim (lees zonde van je geld)
Free Record Shop in Hoofddorp heeft er nog een stapel liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Phonebone het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke Virtual Console spellen morgen uit gaan komen?
Heeft iemand trouwens al weer classic controllers zien liggen in de winkels? Moet ik nog steeds 1 aanschaffen.
gister 4 in MM den haagquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Phonebone het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke Virtual Console spellen morgen uit gaan komen?
Heeft iemand trouwens al weer classic controllers zien liggen in de winkels? Moet ik nog steeds 1 aanschaffen.
yo man, nog bedankt vooor je mii'tjes ik zal de rest die ik heb vandaag nog naar je toe sturenquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:57 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Free Record Shop in Hoofddorp heeft er nog een stapel liggen
Maartquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:56 schreef linebear het volgende:
wanneer komt Sonic uit eigenlijk !?
soms 5 minuten soms 5 dagenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
tja...
hoelang duurt het ongveer voor dat de wii's doorhebben dat ze bij elkaar geadd zijn?
Ik geloof wel dat je er bij mij al bij stond. ging vrij snel gister avond. zal vannavond f kijken om je wat Mii's toe te zendenquote:
woeiquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er bij mij al bij stond. ging vrij snel gister avond. zal vannavond f kijken om je wat Mii's toe te zenden
Daarom zei ik ook geloof ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
woei(ik heb je trouwens pas vanochtend toegevoegd
)
bij die game krijg ik een dejavu naar konijn op het hoofd slaan in raymanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:45 schreef linebear het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=583
Geniaal stuk overigensquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:09 schreef depax het volgende:
[..]
bij die game krijg ik een dejavu naar konijn op het hoofd slaan in rayman
Ik had ze meteen telefonisch besteld, kreeg ze een week later binnen....via de website schijnt het veel langer te duren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al het nieuwe sterkere polsbandje besteld en ontvangen, ben benieuwd hoe lang dat duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |