Maartquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:56 schreef linebear het volgende:
wanneer komt Sonic uit eigenlijk !?
soms 5 minuten soms 5 dagenquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
tja...
hoelang duurt het ongveer voor dat de wii's doorhebben dat ze bij elkaar geadd zijn?
Ik geloof wel dat je er bij mij al bij stond. ging vrij snel gister avond. zal vannavond f kijken om je wat Mii's toe te zendenquote:
woeiquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:38 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er bij mij al bij stond. ging vrij snel gister avond. zal vannavond f kijken om je wat Mii's toe te zenden
Daarom zei ik ook geloof ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
woei(ik heb je trouwens pas vanochtend toegevoegd
)
bij die game krijg ik een dejavu naar konijn op het hoofd slaan in raymanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:45 schreef linebear het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=583
Geniaal stuk overigensquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:09 schreef depax het volgende:
[..]
bij die game krijg ik een dejavu naar konijn op het hoofd slaan in rayman
Ik had ze meteen telefonisch besteld, kreeg ze een week later binnen....via de website schijnt het veel langer te duren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al het nieuwe sterkere polsbandje besteld en ontvangen, ben benieuwd hoe lang dat duurt.
Ik had er twee besteld, maar die zijn nog niet aangekomen. Maar die "oude" polsbandjes zijn hier getest door mijn 6 jarige neefje en bijna 3 jarige nichtje toen ze aan het Wii Boksen warenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al het nieuwe sterkere polsbandje besteld en ontvangen, ben benieuwd hoe lang dat duurt.
Ik heb nog nooit een read error gehadquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:24 schreef Mortale het volgende:
Hmpf, heeft niemand anders het dat je soms read errors krijgt? Ik krijg het bij alle spellen, Wii sports, Zelda en Monkey Ball.
Klopt maar als ik 'm dan uit zet, en na 5 minuten weer aan doet hij het weer. Dus ik denk dat ik nintendo maar niet zal bellen. Té bang dat ik 'm kwijt raak.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:27 schreef linebear het volgende:
dat klinkt niet best
@Nollem Rayman is erg leuk
Monkey Ball is wel tof denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Nollem het volgende:
Ik hoop dat er snel nieuwe games zullen komen....
Zelda is bijna uitgespeeld, ik verwacht niet dat ik erg lang zal doen over rayman
en play en sports zijn spellen die je altijd wel even tussen door kan doen.
Ik zat aan Red Steel te denken maar die krijgt niet zo een goede recentie. En ik weet niet of die racespellen zo tof zijn... en downhilljam... tja... iemand nog aanraders ?
Ik heb monkeyball adventure op de GC, en ik word er dood zenuwachtig vanquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Monkey Ball is wel tof denk ik.
En zoek anders wat toffe gamecube games, dat draait ie ook uiteraard.
Heb monkey ball gespeeld en vond het niet heel er leuk je kan beter aan rayman gaan beginnen veel beter dan monkey ball (rayman is wel heel grappig dus dat maakt heel veel goed!)quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Monkey Ball is wel tof denk ik.
En zoek anders wat toffe gamecube games, dat draait ie ook uiteraard.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:19 schreef __Saviour__ het volgende:
ik had het ook via de website gedaan, zal nog wel ff duren dan.
en een 3-jarigewii is echt voor iedereen
Super Monkey Ball Adventure is dan ook geen leuke Monkey Ballquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ik heb monkeyball adventure op de GC, en ik word er dood zenuwachtig vandus ik ga die voor de wii ook niet kopen denk. Maar inderdaad ik moet nog wat games uitspelen op GC en sowieso Killer7 opnieuw spelen. Jammer dat ik niemand heb om SoulCaliber II tegen te spelen, man op kamers soms 78 VS games achter elkaar...
ALS ik is tijd heb, wil ik het wel proberenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:58 schreef BMH het volgende:
Ik ben vandaag even aan de slag geweest met GlovePIE (een programmatje waarmee je de Wiimote op je PC kunt gebruiken) Het resultaat: Zelda: Twlight Princess controls voor je ge-eumuleerde Ocarina of time rom!
Ik zag dat er al een OOT wiimote/nunchuk script bestond, maar deze was bij lange na niet goed genoeg. Daarom heb ik de volgende features toegevoegd:
Zwaardvechten door je wiimote te bewegen (identiek aan Twilight princess)
Spin attack door je nunchuck te schudden (makkelijker als in Twilight princess)
Rumble bij zwaardaanvallen!
Dansende LEDs als je een spin attack uitvoert!
De code voor in GlovePIE (copy/paste opslaan & dan op Run klikken):
[ code verwijderd ]
download GlovePIE
Downhilljam is echt tof! de 1ste 2 a 3 parcours heb je echt zo iets van dat het een crap spel is maar als je verder door speelt wordt het echt een verslaven spel! heb nu zelf tot tier 6 geopend en tot tier 3 alles op Gold gespeeldquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Nollem het volgende:
Ik hoop dat er snel nieuwe games zullen komen....
Zelda is bijna uitgespeeld, ik verwacht niet dat ik erg lang zal doen over rayman
en play en sports zijn spellen die je altijd wel even tussen door kan doen.
Ik zat aan Red Steel te denken maar die krijgt niet zo een goede recentie. En ik weet niet of die racespellen zo tof zijn... en downhilljam... tja... iemand nog aanraders ?
Same, alleen de eerste dag, daarna niet meer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef linebear het volgende:
Dat probleem had ik ook op de eerste dagDaarna nooit meer gehad gelukkig....
Ik heb helemaal nog geen errors/hangers gehad. hebben jullie wel je Wii geupdate?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Same, alleen de eerste dag, daarna niet meer.
Alleen wat vastlopers in de browser.
Ja want als je Nintendo belt sturen ze altijd meteen een busje met Nintendo mannetjes om je Wii mee te nemen.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef Mortale het volgende:
[..]
Klopt maar als ik 'm dan uit zet, en na 5 minuten weer aan doet hij het weer. Dus ik denk dat ik nintendo maar niet zal bellen. Té bang dat ik 'm kwijt raak.
Hij is bang dat Nintendo zegt van ga maar terug naar de winkel en ruil hem daar maar om, maar in de winkel hebben ze geen Wii's meerquote:
Ja, maar als je Nintendo belt en je zegt "Ik wacht wel tot er Wii's op voorraad zijn" komen ze heus je Wii niet halen hoor....quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:20 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Hij is bang dat Nintendo zegt van ga maar terug naar de winkel en ruil hem daar maar om, maar in de winkel hebben ze geen Wii's meeren dan zal hij zonder Wii een tijdje moeten leven en een leven zonder Wii is niet meer denkbaar
Rayman verkopen waarom zou je dat nou weer doen rayman roeleert!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef linebear het volgende:
oh shit.... [mental note] rayman snel verkopen [/mental note]
Point takenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja, maar als je Nintendo belt en je zegt "Ik wacht wel tot er Wii's op voorraad zijn" komen ze heus je Wii niet halen hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |