mwa niks te klagen over Opera hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik hoop trouwens dat we in de toekomst ook Firefox op de Wii kunnen gebruiken, al zal dat wel nooit mogelijk zijn
had je beter een Wireless routertje kunnen aansluiten...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef ikookhier het volgende:
Zo een router aangesloten,nu is het wachten op een Wii Lan Adapterkan ik ook eens online
![]()
Hang liever geen draadloos netwerk op.dus lijkt mij dit de beste oplossingquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
had je beter een Wireless routertje kunnen aansluiten...
is makkelijk hoor. gewoon router neerzetten, beveiliging activeren en hop. 5 min. werk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hang liever geen draadloos netwerk op.dus lijkt mij dit de beste oplossing![]()
vraag gewoon of ze de router dichter tegen de muur aanzetten. een toffe buur doet dat gewoon!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Nollem het volgende:
Ja ik gebruik het draadloos internet van de burenmaar jammer genoeg niet altijd even genoeg bereik
W-lan is te handig, lekker vanuit je bed met flaptop nog f msn-en ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Da's het mooie van draadloos, je hoeft niks op te hangen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)roller_hardware.htmlquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
waar zijn online nog originele gamecube controller te koop?
Wat is dan het nut van het bellen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:34 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja, maar als je Nintendo belt en je zegt "Ik wacht wel tot er Wii's op voorraad zijn" komen ze heus je Wii niet halen hoor....
Lol knul je heb nog een hoop te leren over zeldaquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:23 schreef Mortale het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van het bellen?
De eerste dungeon bij zelda ingelopenhoop dat er veel meer stukken zijn zoals die ervoor. Ik vind dungeons namelijk het minst leuk aan het spel
.
Zoals?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Lol knul je heb nog een hoop te leren over zelda![]()
Wat betreft engine zijn in mijn ogen opera en FF gelijk alleen IE staat ergens zwaar beneden hun niveau. Wat UI betreft vind ik FF op de PC lekkerder maar opera doet het prima op de Wii, bedenk wel dat dit nog een beta versie is en dat er vast nog wel zeer interesante mogelijkheden aan toegevoegd gaan worden in de final.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik hoop trouwens dat we in de toekomst ook Firefox op de Wii kunnen gebruiken, al zal dat wel nooit mogelijk zijn
http://shop.next-level.nl/catalog/product_info.php?cPath=16_307&products_id=3365quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan nog heeft FF meer voordelen vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat betreft engine zijn in mijn ogen opera en FF gelijk alleen IE staat ergens zwaar beneden hun niveau. Wat UI betreft vind ik FF op de PC lekkerder maar opera doet het prima op de Wii, bedenk wel dat dit nog een beta versie is en dat er vast nog wel zeer interesante mogelijkheden aan toegevoegd gaan worden in de final.
iemand had toch al eens waxine lichtjes gebruikt als ledjes??quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:46 schreef Mortale het volgende:
Iemand trouwens al ervaring met andere ledjes dan de sensorbar?
Die pijlen zijn je scrollbars en bij mij gaan ze gewoon weg als ik niet beweeg (of wiimote neer leg). www prefix is niet nodig tenzij ze een server bagger hebben ingesteld.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dan nog heeft FF meer voordelen vind ik persoonlijkDenk niet dat FF zoiets slechts uit had gebracht, en als ze dat deden gelijk iedere week met updates kwamen. Ik weet dat het een beta is, maar als je eerlijk bent, het werkt gewoon slecht. Crashes, pagina's overslaan als je op terug klikt, ondersteund echt bijna niks, geen scrollbalken, geen adres invoeren boven een pagina, geen www prefix, grote balk onderin, blauwe pijltjes die blijven staan ook als je het niet nodig hebt en ga zo maar door.
Het is een beta, maar dit is gewoon slecht. Denk dat FF dit niet zo had gedaan en een beter product naar buiten had gebracht. (ook al in de beta dus.)
Dit is dan welliswaar niet online, maar bij de Dixons filialen heb je een normale controller voor 16 of 17 euro en een wavebird voor 20 euroquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Gamecube controllers kun je makelijk voor minder krijgen..(¤ 15,- of minder)quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dit is dan welliswaar niet online, maar bij de Dixons filialen heb je een normale controller voor 16 of 17 euro en een wavebird voor 20 euro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |