en?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
Nee ik bedoel het zijn oude spelletjes uit 1911 dat is het probleem.
Tja, je moet dan ding ergens laten als je hem even niet nodig hebt ??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus, wat doe jij met je Wiimote dan
Dus oude spelletjes zijn bij voorbaat kut omdat ze oud zijn?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
Nee ik bedoel het zijn oude spelletjes uit 1911 dat is het probleem.
p.s dat vond ik wel een grappig grapje erwtensoepje
Koop wat gamecube controllers zodat je VC games met vrienden kunt spelen EN gamecube games kunt draaienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:00 schreef Haay1971 het volgende:
Net als voor Brave Sir Robin is de Wii ook mijn eerste console en heb ik tot op heden alleen op de PC games gespeeld (afgezien van het homecomputer tijdperk met C64 en Amiga waarop ik ook gespeeld heb). En ook ik ga in principe alleen originele, speciaal voor de Wii ontwikkelde, games kopen. Maar enkele VC games zijn gewoon ZO leuk dat ze echt de moeite waard zijn. Zo heb ik ontzettend veel FUN met Bomberman'93, en die is prima speelbaar met de Wiimote. Heb nu al zin in multiplayer potjes Bomberman tegen elkaar wanneer ik meer dan 1 Wiimote heb. Echt lachen, om elkaar met bommen proberen klem te zetten!
Weet niet of ik ooit ook SNES en N64 games ga halen, omdat ik dan ook meteen verplicht ben om er een Classic controller bij te kopen. Wordt het allemaal meteen weer een stuk duurder van...
Agh, niet iedereen wil spellen spelen die ze al op de NES en SNES gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Dus oude spelletjes zijn bij voorbaat kut omdat ze oud zijn?![]()
Is het snoer van een gamecube (3rd party) controller over het algemeen lang genoeg om een paar meter van je TV af op de bank te zitten zonder je Wii die naast je TV staat omver te trekken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:13 schreef BMH het volgende:
Koop wat gamecube controllers zodat je VC games met vrienden kunt spelen EN gamecube games kunt draaien![]()
koop een draadlozequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Is het snoer van een gamecube (3rd party) controller over het algemeen lang genoeg om een paar meter van je TV af op de bank te zitten zonder je Wii die naast je TV staat omver te trekken?
Nouja dat is wel stoer opzichquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
een gedownloade game wordt een nieuw kanaal
Nope komen, gewoon op je title screen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:15 schreef tonks het volgende:
Komt er trouwens een nieuw menutje met VC games als je ze koopt?
tis vooral handig, aangezien je 4-5 bladen met kanalen heb kan je zo je kanalen bijvoorbeeld per console indelen..quote:
Ook dat is handig jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
tis vooral handig, aangezien je 4-5 bladen met kanalen heb kan je zo je kanalen bijvoorbeeld per console indelen..
En dat vind ik echt heel erg matig.. waarom konden ze niet gewoon een VC channel aanmaken voor al je virtual console games. Nu wordt het zo'n zooitje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende:
een gedownloade game wordt een nieuw kanaal
je hebt 4-5 pagina;s beschikbaar voor kanalen en het wordt een zooitje volgens jou?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En dat vind ik echt heel erg matig.. waarom konden ze niet gewoon een VC channel aanmaken voor al je virtual console games. Nu wordt het zo'n zooitje.
Nicequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/sword/main.html
Nieuwe trailer onder 'new'
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.square-enix.co.jp/dragonquest/sword/main.html
Nieuwe trailer onder 'new'
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:49 schreef kipknots het volgende:
Nieuw SSX filmpje:
http://media.wii.ign.com/media/842/842200/vid_1777777.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |