En paper mario (N64) en mario Kart (n64) ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 07:38 schreef Jonnyboy het volgende:
Mario is vet retro!
Wanneer komen Super Mario Rpg, GoldenEye, Banjo-kazooie
Zo'n kabel is bij een 3rd party (ben ff het merk vergeten) wel aangekondigd. Ik wacht daar ook nog op. Hopelijk binnen niet al te lange tijd...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:41 schreef Cid het volgende:
Is er trouwens al een RGB kabel te krijgen welke ook lossen tulp stekkers heeft voor audio? Voor mijn PS2 heb ik zo'n Blaze Scart kabel, met twee losse tulp stekkers voor in mijn dobly setje. Als ik de Nintendo Scart kabel koop heb ik wel beter beeld, maardolby geluid....
Ander kan je er altijd nog een blokje tussen zetten die de audio er uit haalt. of lus je je tv door op de stereoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:46 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Zo'n kabel is bij een 3rd party (ben ff het merk vergeten) wel aangekondigd. Ik wacht daar ook nog op. Hopelijk binnen niet al te lange tijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
Heb wel eens gekeken of ik zo'n tussenblokje kon vinden, maar niet kunnen vinden. En ALS het bestaat, dan is het nog maar de vraag of die wel het RGB signaal doorgeeft en niet alleen het composiet signaal...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:57 schreef MeZZiN het volgende:
Ander kan je er altijd nog een blokje tussen zetten die de audio er uit haalt. of lus je je tv door op de stereo
WHyyy?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:22 schreef linebear het volgende:
oh shit.... [mental note] rayman snel verkopen [/mental note]
Nee, helaas nog niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:31 schreef tonks het volgende:
Kunnen we de sterren al inwisselen
Eigenlijk niet raar, het is en blijft DE succesformule van Nintendo natuurlijk, ik bedoel hoeveel Mario Kloons heb je wel niet. Dus ik vind die vijf sterren echt niet meer als normaalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:30 schreef Haay1971 het volgende:
Goeie zaak! Op Mean Machines Mag wordt Super Mario Bros als VC game voor de Wii met 5 sterren beoordeeld en een must-have. Heb nog 600 punten over, dus ga ik mezelf ook maar eens Super Mario Bros kado doen. Nooit eerder gespeeld, dus hoogste tijd om me eens in dit fenomeen te verdiepen!
Hoeveel mensen downloaden emulators om die oude NES games nog te kunnen spelen ? Ik heb laatst nog zoveel plezier beleefd met een SNES emulator en Chrono Trigger uit te spelen. Er zijn zoveel briljante spellen op die oude consoles waar geen XBOX, Playstation of Wii aan kan tippen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:38 schreef tonks het volgende:
Ik vind die VC games echt achterlijk trouwens. Ik ga toch geen nieuwe console kopen om er oude kut spelletjes uit 1911 mee te spelen.
Dat is gratis.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:41 schreef Nollem het volgende:
[..]
Hoeveel mensen downloaden emulators om die oude NES games nog te kunnen spelen ? Ik heb laatst nog zoveel plezier beleefd met een SNES emulator en Chrono Trigger uit te spelen. Er zijn zoveel briljante spellen op die oude consoles waar geen XBOX, Playstation of Wii aan kan tippen....
Mee eens, maar oude dingen nog een keer verkopen = 100% winstquote:
Het is Super Mario Bros (5 van de 5 sterren en een "must have" for iedereen die van retro-gamen houdt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:42 schreef Haay1971 het volgende:
Hé, maar wacht even... Welke Mario Bros game is nou vandaag beschikbaar gekomen voor de Europese Wii ? Is dat Mario Bros (3 van de 5 sterren, dus een "never mind") of is het Super Mario Bros (5 van de 5 sterren en een "must have" for iedereen die van retro-gamen houdt) ??? Ik lees tegenstrijdige berichten...
Klopt maar ik blijf het schandalig vinden dat Europa 2x zoveel betaald dan Japan. Voor mij reden om het niet te kopen omdat ik daar echt het gevoel heb te worden afgezet. Ik wacht wel op de eerste creatieve Henkies.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:41 schreef Nollem het volgende:
Hoeveel mensen downloaden emulators om die oude NES games nog te kunnen spelen ? Ik heb laatst nog zoveel plezier beleefd met een SNES emulator en Chrono Trigger uit te spelen. Er zijn zoveel briljante spellen op die oude consoles waar geen XBOX, Playstation of Wii aan kan tippen....
Bezwaarschrift je naar Nintendo Europe? Alle Mii's laten demonstreren??quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Klopt maar ik blijf het schandalig vinden dat Europa 2x zoveel betaald dan Japan. Voor mij reden om het niet te kopen omdat ik daar echt het gevoel heb te worden afgezet. Ik wacht wel op de eerste creatieve Henkies.
Ik denk dat een Terrence&Phillip, een Cartman, een Adolf en een Sadam Mii niet echt gehoord zullen wordenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:49 schreef Nollem het volgende:
Bezwaarschrift je naar Nintendo Europe? Alle Mii's laten demonstreren??
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat een Terrence&Phillip, een Cartman, een Adolf en een Sadam Mii niet echt gehoord zullen worden
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:38 schreef tonks het volgende:
Ik vind die VC games echt achterlijk trouwens. Ik ga toch geen nieuwe console kopen om er oude kut spelletjes uit 1911 mee te spelen.
Datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:56 schreef Cid het volgende:
[..]
Wat is er mis met "oude kut spelletjes uit 1911" ?
Ach de een vindt het leuk de ander nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:01 schreef tonks het volgende:
Nee ik bedoel het zijn oude spelletjes uit 1911 dat is het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |