We hebben het over de originele van Nintendo (die jaren 30 euro en meer kostten), niet die misbaksels van third partiesquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:32 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Die Gamecube controllers kun je makelijk voor minder krijgen..(¤ 15,- of minder)![]()
Toen wij nog een Gamecube hadden, hadden we de drie andere controllers dus voor de prijzen gekregen die ik net heb genoemd..
Dus beter rondkijken zal ik zeggen!!![]()
Ik heb nog geen wii, maar als ik er een heb zal ik hem je sturenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha vet! ken je die sturen? (Wii nummer staat in me sig)
EDIT: Als je hem zelf ook heb natuurlijk.
Gamecube blijft wel roelerenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef BartK. het volgende:
@saviour ben je Gamecube collecter ofzo?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Gamecube blijft wel roelerenmaar jah de Wii is veeele malen vetter
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. iemand?
aah ik dacht al dat ik daar mee wat mee moest maar ik kreeg dat ding niet kapot of wat dan ook (wist ik veel dat ik met z &a kon springen..)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
er staat een soort doos voor ofzo. die kapotbreken. volgens met met z ingedrukt en dan springen met a.
Ah coolquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef BartK. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wii, maar als ik er een heb zal ik hem je sturen
Ik verwacht hem deze maand nog, dus even geduldquote:
ja, dat is met z-targeting. als je dat in link-vorm doet met zwaard, doe je bijv. een voorwaartse aanval met het zwaard. het is niet echt springen (dat kun je niet echt handmatig), maar hoort gewoon bij die aanval.quote:aah ik dacht al dat ik daar mee wat mee moest maar ik kreeg dat ding niet kapot of wat dan ook (wist ik veel dat ik met z &a kon springen..)
Bij Wario Ware Wii moet je controller ook roeleren in de multiplayerquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Gamecube blijft wel roelerenmaar jah de Wii is veeele malen vetter
![]()
![]()
![]()
Was mezzim niet met zoiets bezig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef suus21 het volgende:
ik kan nergens (ook niet via google) een fatsoenlijke releaselijst zien van Wii games. Weet iemand een goeie site?
ja das waar iddquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, dat is met z-targeting. als je dat in link-vorm doet met zwaard, doe je bijv. een voorwaartse aanval met het zwaard. het is niet echt springen (dat kun je niet echt handmatig), maar hoort gewoon bij die aanval.
klikquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:51 schreef suus21 het volgende:
ik kan nergens (ook niet via google) een fatsoenlijke releaselijst zien van Wii games. Weet iemand een goeie site?
Ja ik jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
iemand had toch al eens waxine lichtjes gebruikt als ledjes??
Dat ziet er wel grappig uit zeg!! Hopelijk is het niet alleen een gadget maar krijgt het ook functionaliteitquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef metalheadBOC het volgende:
Nog een leuke
[afbeelding]
Kan helaas geen datum vinden van wanneer ze deze van plan zijn uit te brengen
quote:Hallo xx
Het gaat om nog eens 2 miljoen Wii's tussen het begin van 2007 en het
einde van maart. Dat betekend dus 6 miljoen in totaal tot het einde van
het fiscale jaar.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
>>> >>> xxx <xxxx@home.nl> 12/10/06 11:19 >>>
Beste,
Onlangs lees ik op de officiele duitse nintendo site het volgende.
” Doch selbst, wenn du nicht gleich eine Wii-Konsole abbekommst, ist
noch nicht alles verloren. Wir liefern bis zum Ende des Jahres 2006
vier
Millionen Wii-Konsolen weltweit aus und *nochmal *sechs Millionen bis
zum
März 2007. Die Geschäfte werden natürlich auch zwischen den Jahren
regelmäßig beliefert.”
Als je dit zou vertalen naar het Nederlands zou dit betekenen, dat tot
het einde van het jaar 4 miljoen verscheept worden, wereldwijd en tot
einde van het fisicale jaar ( maart 2007) nog eens 6 miljoen. Ik dacht
dat eerst de bedoeling 4 tot het einde van het jaar en daarna nog eens
2
miljoen tot het einde van fisicale jaar.
Kunnen jullie hier uitsluiting over geven. Het liefste in engels
aangezien een aantal nieuws sites hoor ook al over uitwijden.
Het maakt nogal uit als het 6 miljoen tot maart zijn of 10 miljoen
namelijk.
Met vriendelijke groet,
xxx
Wii Owner.
__________ NOD32 1951 (20070101) Informatie __________
Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
http://www.nod32.nl
contact@nintendo.nl ( ik neem aan dat ze ook .be hebben)quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is het adres van dat nintendoteam? ik wil ze ook nog een vraag stellen
alleen kijk de datums maar eens:quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
ok thanx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |