Dat is sterk afhankelijk van de opkomst.quote:Op maandag 13 november 2006 19:26 schreef du_ke het volgende:
Zou deze nog voor de verkiezingen volkomen?
Er blijken nog maar 2 scholen in Antwerpen te zijn waar meisjes nog wel met een hoofddoek mogen komen. "We worden beknot in onze vrijheid op goed onderwijs" werd daar gezegd. Dat moet dan ook gelden voor kinderen die met een kkk puntmuts niet op een school zouden worden toegelaten.quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Cristian Dior het volgende:
er bestaat, voorlopig nog geen verbod op het dragen van bepaalde kleding, en terecht, omdat het niet tot problemen leidt om mensen vrij te laten kiezen welke kleding ze willen dragen...
Echt geen wet van Meden en Perzen. Zo werden bepaalde uniformen in 1938 ook verboden zonder een verbod op uniformen van nonnen bijvoorbeeld.quote:pas zodra je de ene zijn vrije keuze gaat verbieden, moet je opeens ook anderen in hun vrije keuze beknotten...
Gaat er van een nonnenkapje de ideologie uit "ik moet een kapje dragen om mij te beschermen tegen mannen. Als ik dat niet doe is een kans op verkrachting / aanranding terecht" ? Verder hebben nonnen er expleciet, als volwassenen, voor gekozen. Verder gaat er van het dragen van een nonnenkapje echt geen verplichting meer van uit, aangezien veel nonnen geen hoofdkapje meer dragen. Het hoeveelste vaticaans concillie heeft namelijk de verplichting voor een vrouw in een kerk een hoedje of hoofddoek te dragen afgeschaft. (dat gold vanwege een uitlating van Paulus in één van zijn brieven, opgenomen in het Nieuwe Testament.quote:Voor de katholieke nonnen in scholen werd vervolgens wel weer een uitzondering gemaakt, omdat dat kennelijk weer wel gewenst werd, en men van mening was dat men niet van nonnen kon eisen zonder Hoofddoek les te geven.
En dan open je zelf SP meer dan 30 zetels, en dan? ? Maffia-voorouders of zo? je kunt niet tegen concurrentie?quote:Op maandag 13 november 2006 21:03 schreef Genverbrander het volgende:
SP 28 zetels VVD daalt weer
Die mag van mij op slot.
Hoop dat ik niet weer stront van SCH over me heen krijg.![]()
![]()
Dit is toch een heel ander onderwerpquote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan open je zelf SP meer dan 30 zetels, en dan? ? Maffia-voorouders of zo? je kunt niet tegen concurrentie?
Voel de liefdequote:Op maandag 13 november 2006 21:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dit is toch een heel ander onderwerp![]()
Hou je grote waffel man, idioot.![]()
Beetje meer respect mag toch wel of niet?quote:Op maandag 13 november 2006 21:35 schreef Genverbrander het volgende:
Deze linkse coalitie word um dus ff nietquote:Op maandag 13 november 2006 21:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dit is toch een heel ander onderwerp![]()
Du_ke, wat ben je toch een oud wijf.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef du_ke het volgende:
D'r probeert er weer een op "libertaire" wijze een topic te kapen Vrouwen horen niet te stemmen!
Bedanktquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Du_ke, wat ben je toch een oud wijf.
Het is 1 (zegge en schrijve één) post! Er is niks gekaapt! En als een bepaalde insteek het onderwerp van de discussie wordt dan is het -bij monde van de deelnemers- blijkbaar het onderwerp van de discussie. Dan vindt men het de moeite waard om te bespreken / bestrijden / verdedigen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedankt.
Sorry ik ben het een beetje zat dat bepaalde personen opzich interessante topics keer op keer kapen om hun eigen propaganda riedeltje af te draaien.
Over dat stemmen wel of niet was al een topic dat vol met die zogenaamde libertaire praat staat. Waarom een volgend topic over stemmen ook daarmee volgooien?
Het waren 2 postsquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is 1 (zegge en schrijve één) post! Er is niks gekaapt! En als een bepaalde insteek het onderwerp van de discussie wordt dan is het -bij monde van de deelnemers- blijkbaar het onderwerp van de discussie. Dan vindt men het de moeite waard om te bespreken / bestrijden / verdedigen.
wel een zeer matige OPquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:39 schreef du_ke het volgende:
En nog 1De VVD wil supersnelwegen aanleggen
Met het een lachtertje noemen heeft hij wel een puntquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met het een lachtertje noemen heeft hij wel een punt.
En wie moet dat gaan betalen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit is FB, over onderwerpen graag elders disuzeuren
![]()
Overigens vind ik dit niet eens zo'n heel slecht voorstel
jij natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
En wie moet dat gaan betalen?
(Maar ben al weer weg hier).
een mailtje aan wagen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef Chewie het volgende:
Het probleem is dat Yemery, topics sneller opent dan wij ze kunnen sluiten. Vandaag wel heel erg met zijn artikel dumps
Ja, dat kan: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:06 schreef Napalm het volgende:
Is het trouwens mogelijk om mensen een topic opene ban te geven zodat ze wel kunnen posten maar geen nieuwe topics maken?
Verander het maar weer terug want aandingen is normaal Nederlands. Dingen slaat dan op pogen te verkrijgen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:57 schreef Genverbrander het volgende:
Verdonk dringt zich op als vice-premier
kan iemand daar 'dRingt' van maken?
Hij bestaat dan ook (nog) niet. Alleen twee jaar geleden ten tijde van pberends met zijn topics is er over gesproken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat kan: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
Ik heb het voor POL of NWS nog nooit uitgedeeld zien worden.
Nee. Bron: De enige echte POL trofeeën!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Napalm het volgende:
De Nazi Pastors.
alweer yeremy.
Ben ik de enige die zich doodergeren kan aan de idoote (slechte)topic open manie van deze kneus?
Crewkloon. Niks tegen te doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Napalm het volgende:
Hoelang moet dit nog doorgaan?
ben alweer bezig met slotjes uitdelenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Napalm het volgende:
De Nazi Pastors.
alweer yeremy.
Ben ik de enige die zich doodergeren kan aan de idoote (slechte)topic open manie van deze kneus?
Hoelang moet dit nog doorgaan?
verwijderdquote:Op woensdag 15 november 2006 15:06 schreef dVTB het volgende:
Ik wil graag deze reactie en het gehanteerde taalgebruik onder de aandacht brengen:
'Rutte moet trouwen'
In dat andere topic vind ik het ook meer thuishoren, reactie's in dat trouwen topic waren al ver beneden de maat en dat geldt ook voor de OP.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:21 schreef dVTB het volgende:
Had van mij niet dicht gehoeven. Discussie over het onderwerp is namelijk best mogelijk, als mensen zich normaal zouden gedragen. Het onderwerp is namelijk best interessant als je het wat breder trekt: welke eigenschappen pikken we wel of niet van een lijsttrekker.
Ik heb mijn reactie noodgedwongen maar in een ander topic geplaatst.
Bedankt voor het weghalen van die reactie.
Gedaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef sigme het volgende:
Als iemand een diepgaand onderzoek gaat instellen naar K_man die DAM hinderlijk volgt (), kan die persoon dan gelijk even de titel van DAM's topic verbeteren?
Weet iemand waar Marijnissen woont?
Ik heb er maar eens een mailtje aan gewijd.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef Napalm het volgende:
hij krijgt hier een slotje
Kabinet Balkenende Laagst economische groei na de oorlog
en opent dan vrolijk een nieuw topic
Regering Balkenende heeft minst economische groei na de oorl
is dit soms het jongere broertje van Danny dat de mods die gekloot dag op dag accepteren in POL?
edit: is opgelost. nu nog wachten op het volgende topic. Fortuyn had het vroeger over dweilen met de kraan open..
Gelieve de TS te helpen en deze opbouwende kritiek naar KLB te schoppen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:36 schreef FritsBom het volgende:
En ik maar denken dat ik in KLB aan het posten was...
Thx.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:35 schreef knowall het volgende:
Dat verdomde links.
[..]
Gelieve de TS te helpen en deze opbouwende kritiek naar KLB te schoppen.
Had ik al gepost in je topic. Om aan te geven dat het een mening betreft, wat kennelijk niet zo duidelijk was voor sommige mensen.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:56 schreef SCH het volgende:
Vanwaar die aanhalingstekens?
Het is geen mening. Verander je het weer even?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Had ik al gepost in je topic. Om aan te geven dat het een mening betreft, wat kennelijk niet zo duidelijk was voor sommige mensen.
Het is jouw mening.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen mening. Verander je het weer even?
Balkenende was derde, kom kom.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef SCH het volgende:
Het is geen mening EW: het is de uitslag van het EV-debat.
Hij was bij die poll idd eerste, dat klopt. Overigens niet vreemd, hij is gewoon een goed debater, imho.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
Het journaal opent er ook mee, Marijnissen wint
Jammer EW, even bij de les blijven.
Wat laat jij je kennen. Jammer EW. Ik ben erg kwaad over je lage actie. Op mijn TR's reageer je nooit.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hij was bij die poll idd eerste, dat klopt. Overigens niet vreemd, hij is gewoon een goed debater, imho.
Over jezelf laten kennen gesproken zeg. Sinds wanneer ben ik pro-Balkenende?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat laat jij je kennen. Jammer EW. Ik ben erg kwaad over je lage actie. Op mijn TR's reageer je nooit.
Balkenende heeft verloren van zijn grootste concurrenten. De TT klopt als een bus. Als je een kerel bent, dan verander je het weer.
Maar daar reken ik niet op want dat zou je een fout moeten toegeven.
Je neemt het weer op voor rechtse users. Ik vind echt dat je het nu direct moet terugdraaien. Je zit gewoon fout.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Over jezelf laten kennen gesproken zeg. Sinds wanneer ben ik pro-Balkenende?![]()
Is ook goed. Maar hij verliest van Bos en daar gaat het om.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:05 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind dat jullie allebei een punt hebben en zou er: Een-Vandaag-debat: Marijnissen wint, 'Balkie verliest' van maken.
Wat kLowJow voorstelt lijkt me ook prima.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook goed. Maar hij verliest van Bos en daar gaat het om.
Ik heb het direct na de uitslag geopend, echt 3 seconden, en de uitslag was dat Jan wint en Balk verliest (van Bos maar dat past er niet op, dat hij van Rouvoet of Rutte verliest is ook helemaal niet boeiend). De TT was echt mijn mening niet, dat zei je eerst. Mijn mening was dat Bos het won. Mijn mening is dat GroenLinks de beste partij is en dat de SP veel te groot wordt.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat kLowJow voorstelt lijkt me ook prima.
Kijk, ik snap je punt wel, maar dit was een debat tussen de grote partijen en bovendien een vervolg op het eerdere topic waarin het besproken wordt. Een TT als "Balkenende verliest van Bos" had volgens dat kiezerspanel recht gedaan.
Ik snap je verontwaardiging over het niet reageren op jouw TR's echt niet. Laatst heb ik nog gereageerd op een TR van je, waarna ik nota bene aardig wat berichten hier kon doorsteggelen met PJO.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het direct na de uitslag geopend, echt 3 seconden, en de uitslag was dat Jan wint en Balk verliest (van Bos maar dat past er niet op, dat hij van Rouvoet of Rutte verliest is ook helemaal niet boeiend). De TT was echt mijn mening niet, dat zei je eerst. Mijn mening was dat Bos het won. Mijn mening is dat GroenLinks de beste partij is en dat de SP veel te groot wordt.
Het was trouwens bedoeld als doorpraat topic over het debat, ik was net te laat. Wat mij betreft mag het ook wel dicht.
Ik vind het alleen super irritant dat er direct gereageerd wordt op een TR van zo'n user als more terwijl mijn TR's nooit maar dan ook echt nooit een reactie krijgen. Dat valt gewoon op. Klinkt misschien als Wouter Bos dit, maar ik kan er niet om heen. Dat verbaast en irriteert me.
Als je toestaat dat er in een topic wordt opgeroepen tot het versturen van een TR, inclusief linkje, dan wil dat wel lukken ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik snap je verontwaardiging over het niet reageren op jouw TR's echt niet. Laatst heb ik nog gereageerd op een TR van je, waarna ik nota bene aardig wat berichten hier kon doorsteggelen met PJO.
Wat betreft die quotes: omdat er al 2 (!) mensen een TR hadden verstuurd, leek het me goed om het voor ieder duidelijk te maken dat het ofwel 1) het jouw mening was (wat me juist zo leek te zijn, onafhankelijk van jouw politieke voorkeur) of 2) het ging om een interpretatie van de uitkomsten van het panel. Waarna er vrolijk doorgeluld kon worden over het debat.
en weer dicht, zwaar vermoeiend die yemeryquote:Op woensdag 15 november 2006 20:24 schreef Eightball het volgende:
Huwelijk Rutte enige hoop voor de VVD
Dubbel.
Yep - is dat een Meki-kloon? Samen met Martijn77 de pain in the ass van het huidge POL.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
en weer dicht, zwaar vermoeiend die yemery
Ik kijk niet naar oefenpotjes, niks mis met zwart zolang het maar vrouwelijk zwart is (om naar te kijken dan)quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef SCH het volgende:
Zullen we Seedorf gaan kijken of is die te zwart voor jullie?
Ja, van een appart sub-forum waar alleen yemery en Dam mogen komen met jou en Martijn77 als mod.quote:Mag ik volgende week wo,do, vrij gastmod zijn
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:31 schreef Chewie het volgende:
Ja, van een appart sub-forum waar alleen yemery en Dam mogen komen met jou en Martijn77 als mod.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:31 schreef Chewie het volgende:
Ja, van een appart sub-forum waar alleen yemery en Dam mogen komen met jou en Martijn77 als mod.
Laat mij A.J.B. er buiten je kunt er beter met Yemery en SCH een compleet links Subforum van maken.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:31 schreef Chewie het volgende:
Zak jij nou maar in je eigen diarree hier op het forum weg met je misplaatste 'humor'. Zelfs de rechtse mods moeten je al niet meer.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Laat mij A.J.B. er buiten je kunt er beter met Yemery en SCH een compleet links Subforum van maken.
Heb ook al een naam:
"De Linkse Hel"![]()
De PI SCH de PIquote:Op woensdag 15 november 2006 21:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Zak jij nou maar in je eigen diarree hier op het forum weg met je misplaatste 'humor'. Zelfs de rechtse mods moeten je al niet meer.![]()
"diarrhea is a great lubricant."quote:Op woensdag 15 november 2006 21:09 schreef SCH het volgende:
diarree
Dat bepaal ik zelf wel!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De PI SCH de PI![]()
Je moet niet alles zo zwaar oppakken![]()
Dan is het jouw probleemquote:Op woensdag 15 november 2006 21:14 schreef SCH het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel!
Dat zal ik doen buk jij maar lekker voor Wouter danquote:Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef SCH het volgende:
Ga nou maar weer rukken op Rita en/of Rutte![]()
Het is vrij eenvoudig, zoek een oude poll op en kijk daar helemaal onderaan, staat als het goed is een linkje naar een site waar je zelf heel eenvoudig een poll op kan zettenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:11 schreef TheIceWarrior het volgende:
Zullen we zo dicht bij de verkiezingen al eens een poll beginnen hoe de stemming op FOK! is kwa politieke partijen? Ik weet zelf niet hoe je zo'n poll kunt starten, dus als iemand daar mee kan helpen....
Merci.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:16 schreef freako het volgende:
Minderheids Regering in de Maak
Blijkbaar is er een iets ouder topic
We krijgen een minderheidskabinet !
over hetzelfde onderwerp
Bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:24 schreef Napalm het volgende:
Stem CDA krijg je Verdonk er als vice premier bij vanwege ontbreken bronvermelding, kotssmileys, slechte titel, domme argumentatie en uiteraard dubbellaar van deze
Politiebond stem niet op Remkes (VVD vanwege 4 * kicken eigen topic
mag je zelf de TS raden..
Moet je nou echt bij elke afzonderlijke feedback Martijn er met de haren bijslepen?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
Als je ook Martijn77 zo goed in de gaten zou houden Napalm. Je bent wel ietwat selectief.
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Moet je nou echt bij elke afzonderlijke feedback Martijn er met de haren bijslepen?![]()
Degene van de aankomende 48 uur bedoel je?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind de topics van yeremy oke!
Alle 38?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene van de aankomende 48 uur bedoel je?
Hallo SCH, waarom ben je weer zo ouderwets verontwaardigd de laatste tijd? Er was een periode dat je erg chill postte, maar nu ben je weer typisch SCH-achtig aan het postenquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Napalm het volgende:
Balkenende desnoods met Wilders en Pastors regeren
Gezien de tekst en schrijfwijze doet de TS hier met zn eerste post erg denken aan Yeremy. Een kloon?
Welke bron?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]Doe niet zo manisch en controleer liever de bron even.
![]()
Bron: "De radio"quote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als je het topic niet eens leest?
Dat is op zich al een bron en lastig te quoten maar hij zegt radio 1, dat is al weer wat specifieker.quote:
Dat werkt niet, jaag je mensen mee weg. Men registreert zich toch vaak op fora om een vraag te kunnen stellen. En er zijn er maar enkelen die daar echt slecht mee omgaanquote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef Napalm het volgende:
Op GoT pleit ik al jaren voor een topic open verbod van een week voor net geregistreerden.
idd psychopaten en VVD-ers; zoek de verschillen.. slaat echt nergens opquote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Monolith het volgende:
kan dit niet naar ONZ of naar een centraal stompzinnige vergelijkingen topic?
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd psychopaten en VVD-ers; zoek de verschillen.. slaat echt nergens op![]()
hear, hear de linkse facist op z'n bestquote:
TT aangepast.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:29 schreef freako het volgende:
ECRI is boos over demonisering van o.a. Pastors.
Buiten de missende "i" in demonisering is de topictitel ook verwarrend, ECRI wordt immers (nog) niet gedemoniseerd.
Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Napalm het volgende:
Balkenende desnoods met Wilders en Pastors regeren
Gezien de tekst en schrijfwijze doet de TS hier met zn eerste post erg denken aan Yeremy. Een kloon?
Dicht.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:31 schreef FonsvdB het volgende:
Net was op de radio dat nog een periode VVD en CDA fout zal
Lijkt mij een Bos-bash topic zonder inhoud.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Monolith het volgende:
kan dit niet naar ONZ of naar een centraal stompzinnige vergelijkingen topic?
Ook dicht.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd psychopaten en VVD-ers; zoek de verschillen.. slaat echt nergens op![]()
Ah, het hele linkse diner heeft een vervolg gekregen:quote:Op donderdag 16 november 2006 16:16 schreef Genverbrander het volgende:
Wouter Bos liegt over gesprekken met links
Topic graag op slot of TT wijzigen in "Wouter Bos spreekt de waarheid over gesprekken met links"
Daar lijkt het wel op ondanks dat ik absoluut niet met die posts iets te maken hebquote:Op donderdag 16 november 2006 12:01 schreef sizzler het volgende:
Moet je nou echt bij elke afzonderlijke feedback Martijn er met de haren bijslepen?![]()
Veel plezier met je heksenjacht dan.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:40 schreef zakjapannertje het volgende:
SP en ChristenUnie winnen ten koste van grote twee kan dicht, zie Tikorev
Ja. Beiden dank.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Martijn_77 het volgende:
hoort deze SP en ChristenUnie winnen ten koste van grote twee
Niet in Het grote Peilingen-topic #4 ?
Even als gastmod gedaanquote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende co-host RTL Boulevard #2
Hier moet '#2' in de TT.
Aan jou hebben we zometeen ook niks meerquote:
We hebben slechts Sidekick om het ware gedachtegoed een beetje overeind te houdenquote:
Als de kat van huis is dansen de VVD'ersquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
We hebben slechts Sidekick om het ware gedachtegoed een beetje overeind te houden
Jij denkt zeker nog steeds dat de VVD liberaal isquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als de kat van huis is dansen de VVD'ers![]()
![]()
Afgaande op het liberaal manifest wel en het ligt in iedergeval dichter bij de waarheid dan GL liberaal noemenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij denkt zeker nog steeds dat de VVD liberaal is?
VVD heeft het in z'n manifest. In de praktijk lijkt GL soms meer liberaalquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Afgaande op het liberaal manifest wel en het ligt in iedergeval dichter bij de waarheid dan GL liberaal noemen![]()
Waarvan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:01 schreef Jarno het volgende:
Allemaal erg komisch en gevat, maar wat vinden de mods er eigenlijk zelf van dan?
zullen we dit ergens anders voeren?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
VVD heeft het in z'n manifest. In de praktijk lijkt GL soms meer liberaal.
In elk geval als het gaat om privacy en vrijheid van meningsuiting.
Dat het een zooitje is in POL momenteel. Weinig en late moderatie en extreem veel baggertopics.quote:
Het grootste deel is dicht of wordt samengevoegd met andere topics. Bedankt voor het melden!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:57 schreef Jarno het volgende:
[...]
Pardon, kijk een naar het aantal slotjes wat al gezet is de laatste tijd zoals die van yemery bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat het een zooitje is in POL momenteel. Weinig en late moderatie en extreem veel baggertopics.
Np. Ik wil trouwens niet de indruk wekken dat er alleen wat mis is met de anti-SP topics hoor, er zijn ook een hoop 'kut VVD' topics, maar die van de SP springen er wel heel erg uit. Het komt op dit moment een beetje over alsof 'anything goes' in POL namelijk. Ik heb wat aardig debiele dingen geroepen de afgelopen paar dagen maar geen hond die er naar kraait.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het grootste deel is dicht of wordt samengevoegd met andere topics. Bedankt voor het melden!
Jan - Pimquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het grootste deel is dicht of wordt samengevoegd met andere topics. Bedankt voor het melden!
Dit lijkt mij meer iets voor het centrale "nederland kiest" topic, daar wordt namelijk al over dit onderwerp gediscusieerd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef vw_caddy het volgende:
Centralisatie is niet eens een gek idee. Bijvoorbeeld:
Balkenende houdt kiezer voor de gek!
Er zijn volgens mij wel tig andere topics met een tt die veel op deze lijkt. Dump alles daarin, en open niet voor iedere verschijning in een praatprogramma een nieuw topic.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:11 schreef freako het volgende:
[..]
Jan - Pim
Pleur die ook maar dicht.
Dat is nog een beter idee inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit lijkt mij meer iets voor het centrale "nederland kiest" topic, daar wordt namelijk al over dit onderwerp gediscusieerd.
Is je dit envelopje al eens opgevallen (boveinin)?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef FonsvdB het volgende:
Op zich zou een private message systeem goed zijn om in te voeren, dan kan een mod een user direct aanspreken.
Uiteraard is er nu heel veel bagger en doen jullie erg je best. Maar juist omdat dit zo is en jullie tijd ook beperkt is. Zou ik het geen gek idee vinden om even wat extra gastmods aan te stellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Pardon, kijk een naar het aantal slotjes wat al gezet is de laatste tijd zoals die van yemery bijvoorbeeld.
In tijden van verkiezingen ontkom je ook niet aan bagger, dubbel enz topics dit was bij de vorige verkiezingen hetzelfde.
Ook kunnen wij niet elk moment aanwezig zijn, zoals gisteren was Pol nogal onderbezet en zijn wij ook afhankelijk van wat users hier in FB melden.
Goed plan. Martijn_77 aanstellen dan maarquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard is er nu heel veel bagger en doen jullie erg je best. Maar juist omdat dit zo is en jullie tijd ook beperkt is. Zou ik het geen gek idee vinden om even wat extra gastmods aan te stellen.
Lijkt me een goede.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Goed plan. Martijn_77 aanstellen dan maar?
Die kan het ook best al vrees ik dat de FB topics dan de best lopende van Pol wordenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef Chewie het volgende:
SCH heeft al gesolliciteerd
Stormloop op FB.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef Chewie het volgende:
SCH heeft al gesolliciteerd
Uh, nee... :Squote:Op vrijdag 17 november 2006 11:33 schreef freako het volgende:
[..]
Is je dit envelopje al eens opgevallen (boveinin)?
[afbeelding]
quote:CDA wil geen discussie over pardon
CDA-leider Balkenende wil bij een kabinetsformatie niet praten over een pardon voor 'oude' uitgeprocedeerde asielzoekers. Maar hij wil het geen breekpunt noemen.
Dat bleek in een debat met Balkenende en VVD-leider Rutte in het tv-programma Nederland Kiest. PvdA-leider Bos noemde een generaal pardon een van de harde eisen voor regeringsdeelname.
De CDA-lijsttrekker was niet onder de indruk. Hij wees erop dat Bos ditmaal niet eist dat de hypotheekrenteaftrek wordt beperkt en dat rijke AOW'ers worden belast. Daarom kan hij Bos niet meer volgen, zei Balkenende.
Je hebt gelijk. De oorspronkelijke titel van het andere topic was "CDA’ers: neem Duits pardon tot voorbeeld". Vandaar de verwarring. Ik heb de TT weer aangepast.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:16 schreef Tikorev het volgende:
Waarom is de topic titel van dit topic veranderd:
PvdA: neem Duits pardon tot voorbeeld
Het artikel gaat over de PvdA. Het CDA wil juist helemaal geen pardon. Zie NOS:
[..]
Wat ben jij een etter zeg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:32 schreef Jarno het volgende:
We lopen nu wel allemaal te juichen dat de PvdA instort....
Weer zo'n nikszeggend ondiscussieerbaar kuttopic.
Ben jij mod? Nee? Bek houden en doorlopen dus.quote:
Nee. Jij probeert hier topics gesloten te krijgen die anderen mogelijk wel boeien. Niet bij de mods gaan janken als de kleuter die je bent en gewoon andere topics aanklikken dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef Jarno het volgende:
Ben jij mod? Nee? Bek houden en doorlopen dus.
Het is toch goddomme geen topic man. 'Nu de PvdA in elkaar stort...' en dan een verhandeling over de oh zo communistische SP compleet met allerlei doemscenario's en weet ik veel wat voor drek. Niks wat in andere topics al niet meer dan 100x besproken is iig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Jij probeert hier topics gesloten te krijgen die anderen mogelijk wel boeien. Niet bij de mods gaan janken als de kleuter die je bent en gewoon andere topics aanklikken dus.
En dus ga jij voor anderen beslissen dat er een slotje op mag? Terwijl yeremy en die anti-VVD psychopaat van alles mogen openen? Dat laatse vind ik best, ik negeer die shit gewoon.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Jarno het volgende:
Het is toch goddomme geen topic man. 'Nu de PvdA in elkaar stort...' en dan een verhandeling over de oh zo communistische SP compleet met allerlei doemscenario's en weet ik veel wat voor drek. Niks wat in andere topics al niet meer dan 100x besproken is iig.
Nee knuppel, dat bepaal ik helemaal niet. Vandaar dat ik het in het POL FEEDBACK topic vraag aan de MODERATORS.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dus ga jij voor anderen beslissen dat er een slotje op mag?
De discussie die erop volgt is toch niet zo drekkig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is toch goddomme geen topic man. 'Nu de PvdA in elkaar stort...' en dan een verhandeling over de oh zo communistische SP compleet met allerlei doemscenario's en weet ik veel wat voor drek. Niks wat in andere topics al niet meer dan 100x besproken is iig.
Nee, ik zout niet op. Jij wil de discussievrijheid op dit forum beperken omdat jij een bepaald topic niks vind. Anderen denken daar anders over. Dat is zacht gezegd weinig liberaal. Terwijl je alle mogelijkheid hebt om elders te gaan buurten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef Jarno het volgende:
Nee knuppel, dat bepaal ik helemaal niet. Vandaar dat ik het in het POL FEEDBACK topic vraag aan de MODERATORS.
En nou opkazen.
Bijna alle topics van Yeremy zijn gesloten en hij is verbannenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dus ga jij voor anderen beslissen dat er een slotje op mag? Terwijl yeremy en die anti-VVD psychopaat van alles mogen openen? Dat laatse vind ik best, ik negeer die shit gewoon.
Ik wacht even tot jouw mening me boeit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik zout niet op. Jij wil de discussievrijheid op dit forum beperken omdat jij een bepaald topic niks vind. Anderen denken daar anders over. Dat is zacht gezegd weinig liberaal. Terwijl je alle mogelijkheid hebt om elders te gaan buurten.
Aan je recalcitrantie en argumentatie te zien ben je tien of zo. Ik zeg het nog een keer: als jij een topic niks vind ga je toch gewoon ergens anders heen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:35 schreef Jarno het volgende:
Ik wacht even tot jouw mening me boeit.
Momentje hoor.
Eens, eens en eens.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijna alle topics van Yeremy zijn gesloten en hij is verbannen.
En dit was inderdaad ook gewoon bagger.
Ja. Of niet!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Aan je recalcitrantie en argumentatie te zien ben je tien of zo. Ik zeg het nog een keer: als jij een topic niks vind ga je toch gewoon ergens anders heen?
Even ervan uitgaande dat de modjes hier wel geinteresseerd zijn in de mening van de users, is het dan niet voor de hand liggend dat zij ook geinteresseerd zijn in de mening van iemand die een topic wat jij niet de moeite waard vindt, wel de moeite waard vindt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wacht even tot jouw mening me boeit.
Momentje hoor.
Je zou toch wachten? Hou dan gewoon je muil en laat anderen vrij in hun topickeuze.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef Jarno het volgende:
Ja. Of niet!
Deze etter bepaalt zelf wel wanneer -ie al dan niet z'n muil houdt, okay?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je zou toch wachten? Hou dan gewoon je muil en laat anderen vrij in hun topickeuze.
Dan moeten de modjes dat maar zelf afwegen. Ik zit niet te wachten op debieltjes als PJOruk die voor mij willen bepalen wat ik moet vinden en wat ik in een feedback topic zou mogen posten. Ik geef aan dat het een baggertopic is, wat ze er mee doen zoeken ze maar uit. Punt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat de modjes hier wel geinteresseerd zijn in de mening van de users, is het dan niet voor de hand liggend dat zij ook geinteresseerd zijn in de mening van iemand die een topic wat jij niet de moeite waard vindt, wel de moeite waard vindt?
Feedback is natuurlijk niet alleen bedoeld om klachten in te spuien, of een eenrichtingsverkeer naar modjes.
Prima. Maar je wilt wel bepalen wanneer anderen hun muil moeten houden. En dat gaat nou net niet op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:41 schreef Jarno het volgende:
Deze etter bepaalt zelf wel wanneer -ie al dan niet z'n muil houdt, okay?
Luister sjappie, laatste keer. DAT BEPALEN LAAT IK AAN DE MODS OVER.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Prima. Maar je wilt wel bepalen wanneer anderen hun muil moeten houden. En dat gaat nou net niet op.
Kan je nog lager zinken dan dit soort VMBO-verwensingen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef Jarno het volgende:
debieltjes als PJOruk
Jahoor. Je kunt bijvoorbeeld mensen voor etter uitmaken omdat ze in een FEEDBACK topic FEEDBACK geven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan je nog lager zinken dan dit soort VMBO-verwensingen?
Luister eens, kleuter, als je mensen niet de mond zou willen snoeren zou je geen melding maken in dit topic.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:47 schreef Jarno het volgende:
Luister sjappie, laatste keer. DAT BEPALEN LAAT IK AAN DE MODS OVER.
Sjees. Moeilijk he, le-zen?
Nee, dit is een topic waar heren elkaar fijntjes voorzien van reflecties op malkanders postwijze. In hedendaags Netherlands: feedback.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:49 schreef Chewie het volgende:
Is de SC hierheen verplaatst?
Het is geen FB, maar een oproep tot censuur omdat het thema van het topic jou niet uitkomt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef Jarno het volgende:
Jahoor. Je kunt bijvoorbeeld mensen voor etter uitmaken omdat ze in een FEEDBACK topic FEEDBACK geven.
Dat zulke domme mensen nog mogen bestaan. Help.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Luister eens, kleuter, als je mensen niet de mond zou willen snoeren zou je geen melding maken in dit topic.
Prima, your call.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:52 schreef Chewie het volgende:
Ik zie overigens weinig redenen om dat topic te sluiten,
Omdat het (imho) prima past in het rijtje drek topics dat ik eerder vandaag hier gepost heb (waarvan er ook enkele daadwerkelijk gesloten zijn) en het (wederom, imho) niks toevoegd aan de al lopende discussies. Pik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:54 schreef PJORourke het volgende:
Je hebt de vraag nog niet beantwoord: waarom negeer je het topic niet gewoon?
Ja, nou krabbel je terug. Nee, je had geen bijbedoelingen met zo'n melding in FB.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:53 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, moet ik nog uitleggen dat het aangeven van een baggertopic niet direct onder 'de mond snoeren' valt of gaat dat er nog in, in dat LBO breintje van je?
Tuurlijk wel. Maar de beslissing is aan de mods. Ik zie trouwens niet in waar je je zo druk om maakt ventje. Er ís je toch nergens de mond gesnoerd? Waarom laat je dit topic niet links liggen dan eigenljk?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, nou krabbel je terug. Nee, je had geen bijbedoelingen met zo'n melding in FB.
Neuh. Niet nodig. Ben klaar met dit heerschap.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef Chewie het volgende:
kunnen Jarno en PjoRourke deze conversatie per mail o.i.d voortzetten?
Gooi 'm dan meteen even op slot.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
We zijn natuurlijk allemaal blij voor je dat je eruit bent. Je vreugde kan je echter kwijt in het wat stem jij topic.
Merge verzoekje loopt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:34 schreef Napalm het volgende:
De tien gebroken beloften van het CDA....
past prima in zn topic van 5 dagen eerder..
De successen van Balkenende?
Heb gister de NWS-mods uitgenodigd om mee te helpen, waarvan hierboven akte.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard is er nu heel veel bagger en doen jullie erg je best. Maar juist omdat dit zo is en jullie tijd ook beperkt is. Zou ik het geen gek idee vinden om even wat extra gastmods aan te stellen.
De OP en TT, je nieuwe topic is een stukje beter.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende poept in zijn broek voor links kabinet
Was die gesloten om de inhoud of om de aard van de reacties?
Ik zie het probleem er niet van.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:59 schreef FonsvdB het volgende:
De SP moet meer gebashed worden.
Titel zegt genoeg over de kwaliteit.
ik heb ook heel erg mn best gedaan om neutraal over te komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De OP en TT, je nieuwe topic is een stukje beter.
Als iemand een topic opent met "Marijnissen poept in zijn broek voor VVD/CDA coalitie" met een willekeurig gepakt nieuwsbericht dan zal ik dat ook sluiten ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ik heb ook heel erg mn best gedaan om neutraal over te komen.Net zo geforceerd als Balkenende bij RTL Boulevard zo.
Maar dan wel ook een beetje streng al die topics met rechtse OP's en TT's sluiten he![]()
![]()
Da's flauw. Het is een duidelijk statement geweest van Balkenende dat breed in de media wordt uitgemeten, het is dus niet "een willekeurig gepakt nieuwsbericht."quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als iemand een topic opent met "Marijnissen poept in zijn broek voor VVD/CDA coalitie" met een willekeurig gepakt nieuwsbericht dan zal ik dat ook sluiten ja.
Ik weet niet hoor, maar je kan echt praktisch elk bericht pakken over een partij waarbij er slecht wordt gesproken over de (plannen van de) partijen van de andere kant. Dat doen ze allemaal.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Da's flauw. Het is een duidelijk statement geweest van Balkenende dat breed in de media wordt uitgemeten, het is dus niet "een willekeurig gepakt nieuwsbericht."
Ik bespeur toch enige bevooroordeeldheid bij jouw moderatie, zou niet moeten.
TT aangepast.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:59 schreef FonsvdB het volgende:
De "SP" (welke denkkaders volgen ze).
Titel zegt genoeg over de kwaliteit.
Fair is fair.... die TT gaat ook in de wasmachine.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende spreekt zijn afkeur uit voor een links kabinet.
Was die gesloten om de inhoud of om de aard van de reacties?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:46 schreef knowall het volgende:
WTF is er met de TT gebeurd? Denkkaders???
Het gaat er ook niet om of jij er iets mee kan. De TT dekte de lading prima, en kwam volkomen overheen met wat de lezer in de OP staat te wachten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:42 schreef Drugshond het volgende:
(Met de orginele TT : kon ik weinig mee)
Gewoon de oude TT terug graag.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:50 schreef Drugshond het volgende:De SP moet meer gebashed worden. of welke denkkaders dat ze volgen....
Constructief of afbraak ?!.... wat wil je ?. We leven nog steeds in een vrij land.
- Walk on -quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:52 schreef knowall het volgende:
Dat is puur mijn eigen gedachtengang.
Hmzzz... lees net de Elsevier.....quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:54 schreef knowall het volgende:
Heb je de OP überhaupt gelezen? Er wordt niemand gebashed in de OP namelijk. Gewoon de TT terugzetten aub.
Nee, daarom zie ik de TT liever onveranderd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:10 schreef Drugshond het volgende:
Zit daar technisch zoveel verschil tussen tussen bashen en demoniseren. ?
Geen probleem.quote:Overigens.. excuses voor de verkeerd gekozen TT (beheers het [POL] spel niet zo... moet veel opzoeken ook).
Balkenende vreest links kabinetquote:Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Spammen, enquetes houden zonder expliciete toestemming en linken naar geldverdienzaken met je refererid erin
Thx voor het melden. Als je het verder nog tegenkomt, laat ons het dan weten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Balkenende vreest links kabinet
Ik heb al gestemd !!! Als eerste Fok!-er !!!
Had geen zin om verder te zoeken, maar het is echt heel irritant
Snel is anders maar is nog wel te doen hierquote:
http://forum.fok.nl/topic/941610/1/50#43664547quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Thx voor het melden. Als je het verder nog tegenkomt, laat ons het dan weten.
Verander 'm aub ff terug naar 'De SP moet meer gebashed worden'.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:17 schreef Drugshond het volgende:
Ik laat het gedemoniseerde karakter ff staan. Qua OP sta je wel in je recht. En daar spreek je over hetzelfde.
Terwijl het juist niet als slachtofferrol bedoeld is. Maar als oproep de SP meer te bashen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:27 schreef Ringo het volgende:
Ocharme, ik dacht al, waar blijft de slachtoffer-modus.
De basis TT (met twijfel).quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee, de TT is aangepast. Oorspronkelijk stond er 'De SP moet meer gebashed worden'.
Geen sprake van slachtoffer-modus dus, integendeel.
Jajaja, je grapje is leuk geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef knowall het volgende:
[..]
Verander 'm aub ff terug naar 'De SP moet meer gebashed worden'.
Nu gaan mensen het verkeerd begrijpen, zoals:
[..]
Terwijl het juist niet als slachtofferrol bedoeld is. Maar als oproep de SP meer te bashen.
Een leuk criterium, maar daarmee zou 90% dicht kunnen. Hij is weer open.quote:Op zondag 19 november 2006 00:24 schreef FuifDuif het volgende:
@Drugshond
Waarom is mijn topic Is rechts primitief? gesloten? Je gaf als vage reden dat het niet HBO/WO is, terwijl de topic wel degelijk een behoorlijk analytisch karaketer heeft. Zo'n stelling zou in het echte academische leven een serieuze hypothese kunnen zijn. Zo'n sluitingsactie maakt van dit subforum juist een quasi-academische afdeling.
En toch is het een vaaaaag topicquote:Op zondag 19 november 2006 06:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een leuk criterium, maar daarmee zou 90% dicht kunnen. Hij is weer open.
Hartelijk dankquote:Op zondag 19 november 2006 06:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een leuk criterium, maar daarmee zou 90% dicht kunnen. Hij is weer open.
Misschien wel, maar het lijkt toch een goed topic te gaan worden als ik de reacties zo bekijk.quote:Op zondag 19 november 2006 07:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En toch is het een vaaaaag topic![]()
Moet kunnen ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:06 schreef RosaCrux het volgende:
De enigste vervuilers die ze van mij in kooien mogen zetten zijn negers en moslims
Neej, ff digitaal puzzelen.quote:Op zondag 19 november 2006 12:30 schreef Bluesdude het volgende:
Moet kunnen ?
Vrijheid van baggeruiting is een groot goed ?
Het is best wel een boel druk op [POL] en gelet op de aankomende verkiezingen doet [NWS] vrolijk mee.quote:Op zondag 19 november 2006 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
Spring jij bij vandaag op Pol ?
quote:Op zondag 19 november 2006 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
MED? Crux is een clown van een gebande ?
Kijk maar in HOc, moderators van dat subforum wouden deze niet en in POL hoort dit niet echt thuis.quote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef Akkersloot het volgende:
Kan topic sluiter een linkje geven ? De Islam en de slavernij.
Dat hangt van de gemeente af waar je woont.quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Ack! Ik weet niet waar ik het moet vragen, en een apart topic lijkt het mij niet waard maar:
Door omstandigheden is mijn stemkaart verloren gegaan.. Nu dat ik met google wel uit te kunnen vinden of ik ook alleen met mijn paspoort kon stemmen, maar ik kan dit nergens vinden. Weet hier iemand het?
Stembureau lid meldtquote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat hangt van de gemeente af waar je woont.
Als je in een gemeente woont waar je overal kan stemmen heb je absoluut je pas nodig en dan moet je dus een nieuwe aanvragen. In het geval dat dat niet zo is, dan kun je, volgens mij, idd met je id-kaart stemmen. (Freako, weet jij dit?)
Ik zie in je profiel dat je in Amsterdam woont, Cheiron.quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Ack! Ik weet niet waar ik het moet vragen, en een apart topic lijkt het mij niet waard maar:
Door omstandigheden is mijn stemkaart verloren gegaan.. Nu dat ik met google wel uit te kunnen vinden of ik ook alleen met mijn paspoort kon stemmen, maar ik kan dit nergens vinden. Weet hier iemand het?
Dat hangt van je gemeente af. Sommige geven tot de 21e vervangende stempassen af.quote:Op zondag 19 november 2006 22:11 schreef kLowJow het volgende:
Zo te zien worden na 17 november geen vervangende stempassen meer verstrekt.
Niet de gemeente uit je link in ieder geval.quote:Op zondag 19 november 2006 22:12 schreef freako het volgende:
[..]
Dat hangt van je gemeente af. Sommige geven tot de 21e vervangende stempassen af.
Dat zeg ik toch ook...quote:Op zondag 19 november 2006 22:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet de gemeente uit je link in ieder geval.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:05 schreef freako het volgende:
tot afgelopen vrijdag had je een vervangende stempas aan kunnen vragen.
Omdat het niks meer doet dan voer geven aan een ieder die de SP wil bashen, en daarmee ook de andere kant voedert. Echt ik zie hier geen discussie uit ontstaan welke niet tot in het oneindige gemod moet worden. Dit komt mede dor de wijze waarom BG zijn OP in elkaar flanst.quote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[user mode]
Waarom moet Bangmaak taktiek tegen de SP. dicht? Ik vind dat een belachelijke sluitreden, als ik heel eerlijk ben.
[/user mode]
Nee, dit helptquote:Op maandag 20 november 2006 09:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Belachelijk dat Bangmaak taktiek tegen de SP. dichtgaat. Er zijn ook serieuze reacties tussen. Op Fok! is het zelden anders dan dat er een hoop van die klote replies in een topic staan.
Ik doe mijn beklag tegen dit dictatoriale gedrag van de Mod.
Oneens. De OP is een prima verdediging van de punten die continu in diverse topics worden aangevoerd. Dat rechts FOK zo'n topic aangrijpt om er baggerreacties op los te laten kan geen reden zijn om een topic te sluiten. Haal dan de baggerreacties weg, maar gun zo'n tegengeluid-topic ook een kans.quote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Omdat het niks meer doet dan voer geven aan een ieder die de SP wil bashen, en daarmee ook de andere kant voedert. Echt ik zie hier geen discussie uit ontstaan welke niet tot in het oneindige gemod moet worden. Dit komt mede dor de wijze waarom BG zijn OP in elkaar flanst.
Dan hou ik zo'n beetje alleen de OP overquote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Haal dan de baggerreacties weg, maar gun zo'n tegengeluid-topic ook een kans.
Hmm, doe maar wat je er mee wilt. Echter zal ik dan ook niks meer aan dit topic doen op te ruimen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:39 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit net die OP te lezen, maar ik kan daar weinig fouts aan ontdekken.
Wat mij betreft blijft hij gewoon open. Nu heeft BG eindelijk eens een keer werk gemaakt van een goede OP.
Wat nou beter doordacht? Het zijn nota bene antwoorden van de SP zelf! Denk je dat die er niet over nagedacht hebben of zo? Hoe wil je die punten dan hebben?quote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan hou ik zo'n beetje alleen de OP over
Een tegen geluid ok, maar dan wel een die wat beter doordacht is.
Dat is het punt nou juist. Er zit totaal geen eigen inbreng in. Ik kan me niet indenken dat dat de bedoeling is. Dan kan je net zo goed een link neerflikkeren naar de partijprogramma's en vanaf daar te gaan discussieren.quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat nou beter doordacht? Het zijn nota bene antwoorden van de SP zelf! Denk je dat die er niet over nagedacht hebben of zo? Hoe wil je die punten dan hebben?
Oooh, DoG, wat een zwaktebod.quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Er zit totaal geen eigen inbreng in. Ik kan me niet indenken dat dat de bedoeling is. Dan kan je net zo goed een link neerflikkeren naar de partijprogramma's en vanaf daar te gaan discussieren.
Dat gevoel bekroop mij ook.... voor elk wittewasje wordt er weer een topic in de lucht gebracht met dezelfde stellingen/stokpaardjes over en over again.quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Er zit totaal geen eigen inbreng in. Ik kan me niet indenken dat dat de bedoeling is. Dan kan je net zo goed een link neerflikkeren naar de partijprogramma's en vanaf daar te gaan discussieren.
Goed, er zijn meer stand in mods en regulire mods die mijn besluit tunnen terug draaien. Echter zie ik niet het heil in een topic als deze. En dat 5 voor 12 topic heb ik ook nog niet gezien.quote:Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oooh, DoG, wat een zwaktebod.Het is een tegengeluid op al het gebash hier. De beste manier om dat tegengeluid te laten horen is de standpunten 1:1 over te nemen. Het topic ontaardt dan vanzelf in een discussie. Je kunt aan een dergelijke OP nu eenmaal geen eigen mening toevoegen, behalve dan 'Kijk, dat zijn de ware feiten' of zoiets.
Dan kan dat 5 voor 12 topic ook dicht. Is alleen een linkje naar een website.
Dit is nog steeds user-mode he? Voor de duidelijkheid
Humor zat, echter was dit niet echt om te lachen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mmm, enig gevoel voor humor heb je ook al niet.
quote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb em weer open gegooid. Ik laat het over aan de POL-mods. Ik kan de argumentatie van L_V wel volgen. En van de week had ik ook al een misser met een fuifduif topic die ik te snel dichtkwakte. Die corrigeerde EWK. Topics vliegen hier niet zo snel dicht als bij ons.![]()
Het zij zo. Ik ga me computer maken en bier halen, misschien dat ik het daarna wel eens eens kan worden met dit besluit.quote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb em weer open gegooid. Ik laat het over aan de POL-mods. Ik kan de argumentatie van L_V wel volgen. En van de week had ik ook al een misser met een fuifduif topic die ik te snel dichtkwakte. Die corrigeerde EWK. Topics vliegen hier niet zo snel dicht als bij ons (met een kromme OP).![]()
Ik heb alle nikszeggende postings wel weggehaald.quote:Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het zij zo. Ik ga me computer maken en bier halen, misschien dat ik het daarna wel eens eens kan worden met dit besluit.
Beetje laat nu. Misschien ideetje voor de Provinciale Staten verkiezingen van volgend jaar?quote:Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef Drugshond het volgende:
Toch ben ik wel te porren voor alle partijprogram topics in een semi-centrale opzet.
Daarom is een slotje ook eigenlijk wel normaal, de OP is namelijk een copy paste van de SP blog zonder enige onderbouwing van TS. Dat hoor jij toch ook te weten?quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat nou beter doordacht? Het zijn nota bene antwoorden van de SP zelf! Denk je dat die er niet over nagedacht hebben of zo? Hoe wil je die punten dan hebben?
Die komen van mijn site: Apeldoorn, Vianen, Heemskerk.quote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef Genverbrander het volgende:
Sidekick, een tijdje terug postte jij geloof ik een aantal plaatsen die in het verleden representatief zijn gebleken voor heel Nederland. Zou je die nogmaals kunnen posten? Dan kan ik die woensdag extra goed in de gaten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |