abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 20:12:00 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43519309
Bijval voor allochtone organizaties:

Ingrijpen noodzakelijk.

Verschillende Vlaamse klan-organisaties vinden dat de overheid moet ingrijpen. Zij wijzen erop dat het verbod op de puntmuts de kansen op goed onderwijs beknot. "Klan-meisjes en jongens kunnen niet meer vrij kiezen naar welke school ze gaan en welke studierichting ze daar volgen. Dat hypothekeert hun kansen op de arbeidsmarkt", zegt de Opperklan van het Steunpunt Klan Meisjes en Jongens, dat onderzoek deed naar het dragen van een puntmuts op Vlaamse scholen.

Verbod op onze puntmuts beknot onze kansen op goed onderwijs !
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_43519365
Als een hoofddoekje ook mag... .

Rechts is trouwens een punt van lik-me-vestje.
pi_43519422
Is meer een politieke discussie, al betwijfel ik wat men er daar van vindt.

WFL >>> POL
pi_43519430
─_(º.0)_/─
pi_43519489
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Alicey het volgende:
Is meer een politieke discussie, al betwijfel ik wat men er daar van vindt.

WFL >>> POL
ONZ??
of hou je wel van een goeie grap
─_(º.0)_/─
  maandag 13 november 2006 @ 20:18:03 #6
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43519539
Kuttopic, een van de vele. Waarom wordt dit niet gewoon samengevoegd met het Grote-Moslims-Zijn-Net-Nazi's-Maar-Christenen-Ook-Wel-Hoor-topic, zoals dacht ik lange, lange tijd geleden afgesproken was om te doen met Akkersloots topics?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43519612
ze hebben eens terk punt je zou het als een soort religie kunnen zien
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 13 november 2006 @ 20:26:00 #8
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43519852
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:18 schreef tvlxd het volgende:
Kuttopic, een van de vele. Waarom wordt dit niet gewoon samengevoegd met het Grote-Moslims-Zijn-Net-Nazi's-Maar-Christenen-Ook-Wel-Hoor-topic, zoals dacht ik lange, lange tijd geleden afgesproken was om te doen met Akkersloots topics?
Gaan we weer.

Is het geloof dat een vrouw wel een hoofddoek moet dragen en een man niet geen vorm van "racisme" ?

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_43519959
Ik wil trouwens ook het recht om met een SS-uniform aan een synagoge te betreden.
  maandag 13 november 2006 @ 20:29:37 #10
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43519980
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Gaan we weer.

Is het geloof dat een vrouw wel een hoofddoek moet dragen en een man niet geen vorm van "racisme" ?

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43519996
er bestaat, voorlopig nog geen verbod op het dragen van bepaalde kleding, en terecht, omdat het niet tot problemen leidt om mensen vrij te laten kiezen welke leding ze willen dragen...
pas zodra je de ene zijn vrije keuze gaat verbieden, moet je opeens ook anderen in hun vrije keuze beknotten...

of je krijgt weer van die kromme regels, zoals bv in duitsland in Baden-Würtemberg, waar een federaal 'Hoofddoek-verbod' in de scholen ingevoerd werd om zo het islamtische leraren onmogelijk te maken les te geven....
Voor de katholieke nonnen in scholen werd vervolgens wel weer een uitzondering gemaakt, omdat dat kennelijk weer wel gewenst werd, en men van mening was dat men niet van nonnen kon eisen zonder Hoofddoek les te geven.
pi_43520073
Geen verbod op kleding? En ehm... dat Lonsdale en vlaggetjes geneuzel dan?
  maandag 13 november 2006 @ 20:33:18 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43520116
Trolltopic.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: