Moet je nou echt bij elke afzonderlijke feedback Martijn er met de haren bijslepen?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
Als je ook Martijn77 zo goed in de gaten zou houden Napalm. Je bent wel ietwat selectief.
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Moet je nou echt bij elke afzonderlijke feedback Martijn er met de haren bijslepen?![]()
Degene van de aankomende 48 uur bedoel je?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:34 schreef Falco het volgende:
Ik vind de topics van yeremy oke!
Alle 38?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene van de aankomende 48 uur bedoel je?
Hallo SCH, waarom ben je weer zo ouderwets verontwaardigd de laatste tijd? Er was een periode dat je erg chill postte, maar nu ben je weer typisch SCH-achtig aan het postenquote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Napalm het volgende:
Balkenende desnoods met Wilders en Pastors regeren
Gezien de tekst en schrijfwijze doet de TS hier met zn eerste post erg denken aan Yeremy. Een kloon?
Welke bron?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef SCH het volgende:
[..]Doe niet zo manisch en controleer liever de bron even.
![]()
Bron: "De radio"quote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, als je het topic niet eens leest?
Dat is op zich al een bron en lastig te quoten maar hij zegt radio 1, dat is al weer wat specifieker.quote:
Dat werkt niet, jaag je mensen mee weg. Men registreert zich toch vaak op fora om een vraag te kunnen stellen. En er zijn er maar enkelen die daar echt slecht mee omgaanquote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef Napalm het volgende:
Op GoT pleit ik al jaren voor een topic open verbod van een week voor net geregistreerden.
idd psychopaten en VVD-ers; zoek de verschillen.. slaat echt nergens opquote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Monolith het volgende:
kan dit niet naar ONZ of naar een centraal stompzinnige vergelijkingen topic?
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd psychopaten en VVD-ers; zoek de verschillen.. slaat echt nergens op![]()
hear, hear de linkse facist op z'n bestquote:
TT aangepast.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:29 schreef freako het volgende:
ECRI is boos over demonisering van o.a. Pastors.
Buiten de missende "i" in demonisering is de topictitel ook verwarrend, ECRI wordt immers (nog) niet gedemoniseerd.
Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Napalm het volgende:
Balkenende desnoods met Wilders en Pastors regeren
Gezien de tekst en schrijfwijze doet de TS hier met zn eerste post erg denken aan Yeremy. Een kloon?
Dicht.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:31 schreef FonsvdB het volgende:
Net was op de radio dat nog een periode VVD en CDA fout zal
Lijkt mij een Bos-bash topic zonder inhoud.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:22 schreef Monolith het volgende:
kan dit niet naar ONZ of naar een centraal stompzinnige vergelijkingen topic?
Ook dicht.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd psychopaten en VVD-ers; zoek de verschillen.. slaat echt nergens op![]()
Ah, het hele linkse diner heeft een vervolg gekregen:quote:Op donderdag 16 november 2006 16:16 schreef Genverbrander het volgende:
Wouter Bos liegt over gesprekken met links
Topic graag op slot of TT wijzigen in "Wouter Bos spreekt de waarheid over gesprekken met links"
Daar lijkt het wel op ondanks dat ik absoluut niet met die posts iets te maken hebquote:Op donderdag 16 november 2006 12:01 schreef sizzler het volgende:
Moet je nou echt bij elke afzonderlijke feedback Martijn er met de haren bijslepen?![]()
Veel plezier met je heksenjacht dan.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:40 schreef zakjapannertje het volgende:
SP en ChristenUnie winnen ten koste van grote twee kan dicht, zie Tikorev
Ja. Beiden dank.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:30 schreef Martijn_77 het volgende:
hoort deze SP en ChristenUnie winnen ten koste van grote twee
Niet in Het grote Peilingen-topic #4 ?
Even als gastmod gedaanquote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende co-host RTL Boulevard #2
Hier moet '#2' in de TT.
Aan jou hebben we zometeen ook niks meerquote:
We hebben slechts Sidekick om het ware gedachtegoed een beetje overeind te houdenquote:
Als de kat van huis is dansen de VVD'ersquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
We hebben slechts Sidekick om het ware gedachtegoed een beetje overeind te houden
Jij denkt zeker nog steeds dat de VVD liberaal isquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als de kat van huis is dansen de VVD'ers![]()
![]()
Afgaande op het liberaal manifest wel en het ligt in iedergeval dichter bij de waarheid dan GL liberaal noemenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij denkt zeker nog steeds dat de VVD liberaal is?
VVD heeft het in z'n manifest. In de praktijk lijkt GL soms meer liberaalquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Afgaande op het liberaal manifest wel en het ligt in iedergeval dichter bij de waarheid dan GL liberaal noemen![]()
Waarvan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:01 schreef Jarno het volgende:
Allemaal erg komisch en gevat, maar wat vinden de mods er eigenlijk zelf van dan?
zullen we dit ergens anders voeren?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
VVD heeft het in z'n manifest. In de praktijk lijkt GL soms meer liberaal.
In elk geval als het gaat om privacy en vrijheid van meningsuiting.
Dat het een zooitje is in POL momenteel. Weinig en late moderatie en extreem veel baggertopics.quote:
Het grootste deel is dicht of wordt samengevoegd met andere topics. Bedankt voor het melden!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:57 schreef Jarno het volgende:
[...]
Pardon, kijk een naar het aantal slotjes wat al gezet is de laatste tijd zoals die van yemery bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat het een zooitje is in POL momenteel. Weinig en late moderatie en extreem veel baggertopics.
Np. Ik wil trouwens niet de indruk wekken dat er alleen wat mis is met de anti-SP topics hoor, er zijn ook een hoop 'kut VVD' topics, maar die van de SP springen er wel heel erg uit. Het komt op dit moment een beetje over alsof 'anything goes' in POL namelijk. Ik heb wat aardig debiele dingen geroepen de afgelopen paar dagen maar geen hond die er naar kraait.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het grootste deel is dicht of wordt samengevoegd met andere topics. Bedankt voor het melden!
Jan - Pimquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het grootste deel is dicht of wordt samengevoegd met andere topics. Bedankt voor het melden!
Dit lijkt mij meer iets voor het centrale "nederland kiest" topic, daar wordt namelijk al over dit onderwerp gediscusieerd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef vw_caddy het volgende:
Centralisatie is niet eens een gek idee. Bijvoorbeeld:
Balkenende houdt kiezer voor de gek!
Er zijn volgens mij wel tig andere topics met een tt die veel op deze lijkt. Dump alles daarin, en open niet voor iedere verschijning in een praatprogramma een nieuw topic.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:11 schreef freako het volgende:
[..]
Jan - Pim
Pleur die ook maar dicht.
Dat is nog een beter idee inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit lijkt mij meer iets voor het centrale "nederland kiest" topic, daar wordt namelijk al over dit onderwerp gediscusieerd.
Is je dit envelopje al eens opgevallen (boveinin)?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:20 schreef FonsvdB het volgende:
Op zich zou een private message systeem goed zijn om in te voeren, dan kan een mod een user direct aanspreken.
Uiteraard is er nu heel veel bagger en doen jullie erg je best. Maar juist omdat dit zo is en jullie tijd ook beperkt is. Zou ik het geen gek idee vinden om even wat extra gastmods aan te stellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Pardon, kijk een naar het aantal slotjes wat al gezet is de laatste tijd zoals die van yemery bijvoorbeeld.
In tijden van verkiezingen ontkom je ook niet aan bagger, dubbel enz topics dit was bij de vorige verkiezingen hetzelfde.
Ook kunnen wij niet elk moment aanwezig zijn, zoals gisteren was Pol nogal onderbezet en zijn wij ook afhankelijk van wat users hier in FB melden.
Goed plan. Martijn_77 aanstellen dan maarquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard is er nu heel veel bagger en doen jullie erg je best. Maar juist omdat dit zo is en jullie tijd ook beperkt is. Zou ik het geen gek idee vinden om even wat extra gastmods aan te stellen.
Lijkt me een goede.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Goed plan. Martijn_77 aanstellen dan maar?
Die kan het ook best al vrees ik dat de FB topics dan de best lopende van Pol wordenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef Chewie het volgende:
SCH heeft al gesolliciteerd
Stormloop op FB.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef Chewie het volgende:
SCH heeft al gesolliciteerd
Uh, nee... :Squote:Op vrijdag 17 november 2006 11:33 schreef freako het volgende:
[..]
Is je dit envelopje al eens opgevallen (boveinin)?
[afbeelding]
quote:CDA wil geen discussie over pardon
CDA-leider Balkenende wil bij een kabinetsformatie niet praten over een pardon voor 'oude' uitgeprocedeerde asielzoekers. Maar hij wil het geen breekpunt noemen.
Dat bleek in een debat met Balkenende en VVD-leider Rutte in het tv-programma Nederland Kiest. PvdA-leider Bos noemde een generaal pardon een van de harde eisen voor regeringsdeelname.
De CDA-lijsttrekker was niet onder de indruk. Hij wees erop dat Bos ditmaal niet eist dat de hypotheekrenteaftrek wordt beperkt en dat rijke AOW'ers worden belast. Daarom kan hij Bos niet meer volgen, zei Balkenende.
Je hebt gelijk. De oorspronkelijke titel van het andere topic was "CDA’ers: neem Duits pardon tot voorbeeld". Vandaar de verwarring. Ik heb de TT weer aangepast.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:16 schreef Tikorev het volgende:
Waarom is de topic titel van dit topic veranderd:
PvdA: neem Duits pardon tot voorbeeld
Het artikel gaat over de PvdA. Het CDA wil juist helemaal geen pardon. Zie NOS:
[..]
Wat ben jij een etter zeg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:32 schreef Jarno het volgende:
We lopen nu wel allemaal te juichen dat de PvdA instort....
Weer zo'n nikszeggend ondiscussieerbaar kuttopic.
Ben jij mod? Nee? Bek houden en doorlopen dus.quote:
Nee. Jij probeert hier topics gesloten te krijgen die anderen mogelijk wel boeien. Niet bij de mods gaan janken als de kleuter die je bent en gewoon andere topics aanklikken dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef Jarno het volgende:
Ben jij mod? Nee? Bek houden en doorlopen dus.
Het is toch goddomme geen topic man. 'Nu de PvdA in elkaar stort...' en dan een verhandeling over de oh zo communistische SP compleet met allerlei doemscenario's en weet ik veel wat voor drek. Niks wat in andere topics al niet meer dan 100x besproken is iig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Jij probeert hier topics gesloten te krijgen die anderen mogelijk wel boeien. Niet bij de mods gaan janken als de kleuter die je bent en gewoon andere topics aanklikken dus.
En dus ga jij voor anderen beslissen dat er een slotje op mag? Terwijl yeremy en die anti-VVD psychopaat van alles mogen openen? Dat laatse vind ik best, ik negeer die shit gewoon.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Jarno het volgende:
Het is toch goddomme geen topic man. 'Nu de PvdA in elkaar stort...' en dan een verhandeling over de oh zo communistische SP compleet met allerlei doemscenario's en weet ik veel wat voor drek. Niks wat in andere topics al niet meer dan 100x besproken is iig.
Nee knuppel, dat bepaal ik helemaal niet. Vandaar dat ik het in het POL FEEDBACK topic vraag aan de MODERATORS.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dus ga jij voor anderen beslissen dat er een slotje op mag?
De discussie die erop volgt is toch niet zo drekkig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is toch goddomme geen topic man. 'Nu de PvdA in elkaar stort...' en dan een verhandeling over de oh zo communistische SP compleet met allerlei doemscenario's en weet ik veel wat voor drek. Niks wat in andere topics al niet meer dan 100x besproken is iig.
Nee, ik zout niet op. Jij wil de discussievrijheid op dit forum beperken omdat jij een bepaald topic niks vind. Anderen denken daar anders over. Dat is zacht gezegd weinig liberaal. Terwijl je alle mogelijkheid hebt om elders te gaan buurten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef Jarno het volgende:
Nee knuppel, dat bepaal ik helemaal niet. Vandaar dat ik het in het POL FEEDBACK topic vraag aan de MODERATORS.
En nou opkazen.
Bijna alle topics van Yeremy zijn gesloten en hij is verbannenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dus ga jij voor anderen beslissen dat er een slotje op mag? Terwijl yeremy en die anti-VVD psychopaat van alles mogen openen? Dat laatse vind ik best, ik negeer die shit gewoon.
Ik wacht even tot jouw mening me boeit.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik zout niet op. Jij wil de discussievrijheid op dit forum beperken omdat jij een bepaald topic niks vind. Anderen denken daar anders over. Dat is zacht gezegd weinig liberaal. Terwijl je alle mogelijkheid hebt om elders te gaan buurten.
Aan je recalcitrantie en argumentatie te zien ben je tien of zo. Ik zeg het nog een keer: als jij een topic niks vind ga je toch gewoon ergens anders heen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:35 schreef Jarno het volgende:
Ik wacht even tot jouw mening me boeit.
Momentje hoor.
Eens, eens en eens.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijna alle topics van Yeremy zijn gesloten en hij is verbannen.
En dit was inderdaad ook gewoon bagger.
Ja. Of niet!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Aan je recalcitrantie en argumentatie te zien ben je tien of zo. Ik zeg het nog een keer: als jij een topic niks vind ga je toch gewoon ergens anders heen?
Even ervan uitgaande dat de modjes hier wel geinteresseerd zijn in de mening van de users, is het dan niet voor de hand liggend dat zij ook geinteresseerd zijn in de mening van iemand die een topic wat jij niet de moeite waard vindt, wel de moeite waard vindt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wacht even tot jouw mening me boeit.
Momentje hoor.
Je zou toch wachten? Hou dan gewoon je muil en laat anderen vrij in hun topickeuze.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef Jarno het volgende:
Ja. Of niet!
Deze etter bepaalt zelf wel wanneer -ie al dan niet z'n muil houdt, okay?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je zou toch wachten? Hou dan gewoon je muil en laat anderen vrij in hun topickeuze.
Dan moeten de modjes dat maar zelf afwegen. Ik zit niet te wachten op debieltjes als PJOruk die voor mij willen bepalen wat ik moet vinden en wat ik in een feedback topic zou mogen posten. Ik geef aan dat het een baggertopic is, wat ze er mee doen zoeken ze maar uit. Punt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat de modjes hier wel geinteresseerd zijn in de mening van de users, is het dan niet voor de hand liggend dat zij ook geinteresseerd zijn in de mening van iemand die een topic wat jij niet de moeite waard vindt, wel de moeite waard vindt?
Feedback is natuurlijk niet alleen bedoeld om klachten in te spuien, of een eenrichtingsverkeer naar modjes.
Prima. Maar je wilt wel bepalen wanneer anderen hun muil moeten houden. En dat gaat nou net niet op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:41 schreef Jarno het volgende:
Deze etter bepaalt zelf wel wanneer -ie al dan niet z'n muil houdt, okay?
Luister sjappie, laatste keer. DAT BEPALEN LAAT IK AAN DE MODS OVER.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Prima. Maar je wilt wel bepalen wanneer anderen hun muil moeten houden. En dat gaat nou net niet op.
Kan je nog lager zinken dan dit soort VMBO-verwensingen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:43 schreef Jarno het volgende:
debieltjes als PJOruk
Jahoor. Je kunt bijvoorbeeld mensen voor etter uitmaken omdat ze in een FEEDBACK topic FEEDBACK geven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan je nog lager zinken dan dit soort VMBO-verwensingen?
Luister eens, kleuter, als je mensen niet de mond zou willen snoeren zou je geen melding maken in dit topic.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:47 schreef Jarno het volgende:
Luister sjappie, laatste keer. DAT BEPALEN LAAT IK AAN DE MODS OVER.
Sjees. Moeilijk he, le-zen?
Nee, dit is een topic waar heren elkaar fijntjes voorzien van reflecties op malkanders postwijze. In hedendaags Netherlands: feedback.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:49 schreef Chewie het volgende:
Is de SC hierheen verplaatst?
Het is geen FB, maar een oproep tot censuur omdat het thema van het topic jou niet uitkomt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef Jarno het volgende:
Jahoor. Je kunt bijvoorbeeld mensen voor etter uitmaken omdat ze in een FEEDBACK topic FEEDBACK geven.
Dat zulke domme mensen nog mogen bestaan. Help.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Luister eens, kleuter, als je mensen niet de mond zou willen snoeren zou je geen melding maken in dit topic.
Prima, your call.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:52 schreef Chewie het volgende:
Ik zie overigens weinig redenen om dat topic te sluiten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |