abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43608768
quote:
Marijnissen ontkent gesprekken over links kabinet

AMSTERDAM - SP-leider Jan Marijnissen weet niets van informele gesprekken met Wouter Bos (PvdA) en Femke Halsema (GroenLinks) over de mogelijke vorming van een links kabinet. Dat zei hij donderdag in het televisieprogramma Goedemorgen Nederland.

Hij reageert hiermee op PvdA-leider Wouter Bos, die woensdag zei dat hij tijdens informele etentjes met Marijnissen en Halsema de mogelijkheden van linkse samenwerking heeft besproken.

"Dit is nieuw voor mij, ik weet van niets", zegt Marijnissen. De laatste keer dat hij met ze heeft gegeten, was een halfjaar geleden.

Bron: nu.nl
Wat zou hier nu weer achter zitten? Waarom zou hij geheime overleggen met links gaan verzinnen? Misschien dacht ie dat Marijnissen wel met hem zou meelullen ofzo. Tot zover de betrouwbaarheid van Wouter Bos.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_43609216
Hij heeft het net uitgelegd op radio 1.

Dat die etentjes er zijn geweest een half jaar geleden - om de mogelijkheden van links te onderzoeken. Dat het wat doorkruist is door ziekte en door de val van het kabinet.

Niks verzonnen dus

Slotje!
pi_43609225
"Ja maar ik bedoelde dus dat we er ooit wel eens grapjes over hebben gemaakt vroegahhhhh "

En weer 2 zetels in 24 uur
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_43609251
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat zou hier nu weer achter zitten? Waarom zou hij geheime overleggen met links gaan verzinnen? Misschien dacht ie dat Marijnissen wel met hem zou meelullen ofzo. Tot zover de betrouwbaarheid van Wouter Bos.
Wouter Bos denkt dat hij toch nog een goede verkiezingsuitslag kan bereiken door alles nu over links te gooien.

Daar trappen mensen natuurlijk niet in. Zeker als ook nog blijkt dat hij keihard staat te liegen.
pief paf poef
pi_43609293
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:05 schreef Solid_Snake het volgende:
Zeker als ook nog blijkt dat hij keihard staat te liegen.
Is dus niet zo.
pi_43609348
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:04 schreef SCH het volgende:
Hij heeft het net uitgelegd op radio 1.

Dat die etentjes er zijn geweest een half jaar geleden - om de mogelijkheden van links te onderzoeken. Dat het wat doorkruist is door ziekte en door de val van het kabinet.

Niks verzonnen dus

Slotje!

Dit bericht duidt toch heel egens anders op.

Bos doet net alsof hij met Marijnissen en Halsema een biertje heeft gedronken. Dat blijkt nu helemaal niet waar te zijn.
pief paf poef
pi_43609388
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:09 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dit bericht duidt toch heel egens anders op.

Bos doet net alsof hij met Marijnissen en Halsema een biertje heeft gedronken. Dat blijkt nu helemaal niet waar te zijn.
Is dus wel waar, zeg ik toch
  donderdag 16 november 2006 @ 15:10:08 #8
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43609389
Wt is dit nu weer voor een nonsens. Ga eerst eens wat stemmen winnen Wouter. Dan, als je een goede uitslag neerzet, kan je eventueel meeregeren. Nu ben je meer bezig me het verdelen van het vlees voordat de beer geschoten is en dat toont je minachting voor de kiezer nog maar eens aan. In jouw visie doen we er gewoon niet toe, zo lang we je maar, goedschiks of kwaadschiks, met genocideontkenning desnoods, premier maken.

En daar lijkt NL net geen zin meer in te hebben.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43609406
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:10 schreef PJORourke het volgende:

En daar lijkt NL net geen zin meer in te hebben.
Wacht maar af
pi_43609426
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dus wel waar, zeg ik toch
Dus Marijnissen liegt?
pief paf poef
pi_43609666
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Dus Marijnissen liegt?
Nee, Marijnissen zal het stukje verkeerd begrepen hebben, dat suggereert namelijk een beetje alsof die gesprekken nu plotseling aan de gang zijn.
pi_43609744
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Dus Marijnissen liegt?
Op mij komt het over alsof er gewoon wat verwarring is ontstaan over de tijd waarin het plaatsvond.

Als het een etentje van een halfjaar terug betreft klopt het natuurlijk als Wouter beweert met Marijnissen gegeten te hebben.

Het hoeft echt geen misleiding te zijn dat daaruit niet meer is af te leiden of het een etentje van afgelopen week betreft of een etentje van maanden terug.
pi_43609769
LEES nou gewoon wat SCH schreef als eerst reactie.

Hij heeft gelijk. Lees het bericht van de krant en zie wat het etentje inhield. Informeel met elkaar babbelen en kijken wat elkanders interesses zijn. Dat is EXACT wat er een half jaar/jaar geleden is gebeurd. Beetje toevallig, niet?

Het is maar net hoe de krant het verhaal brengt. Zo blijkt maar weer
pi_43609770
Het was zeker weer een grap.
pi_43609860
Oh, ok.

Dus eigenlijk is Bos er niet echt serieus mee bezig, als het een halfjaar geleden was.

En eigenlijk is de kop van het bericht "Bos werkt aan linkse coalitie" fout, want dat moet zijn "Bos heeft een halfjaar geleden een biertje gedronken om een coalitie te onderzoeken die hij toen niet zo interessant vond".

En nu roept Bos dat hij toch wel iets ziet in een linkse coalitie, maar hij doet er ondertussen geen moeite voor,hij gaat in ieder geval geen biertje drinken met M en H. Hij wil het eigenlijk nog steeds niet dus.
pief paf poef
  donderdag 16 november 2006 @ 15:24:09 #16
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43609864
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, Marijnissen zal het stukje verkeerd begrepen hebben, dat suggereert namelijk een beetje alsof die gesprekken nu plotseling aan de gang zijn.
Halsema heeft het dan ook verkeerd begrepen, want die had vanmorgen bij Giel op 3FM ook zoiets van .
Kortom, weer een heerlijk vage bokkesprong van Woutertje die de boel (hopelijk) goed aant verneuken is.
pi_43609968
Hte is meer iets voor mensen die het perse een draai willen geven en express verkeerd willen begrijpen.

Lekker Wouter bashing, succes hoor
pi_43610042
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef SCH het volgende:
Hte is meer iets voor mensen die het perse een draai willen geven en express verkeerd willen begrijpen.

Lekker Wouter bashing, succes hoor
Tja, als zelfs Marijnissen en Halsema het al niet begrijpen, hoe moeten de kiezers dan nog snappen wat WB eigenlijk bedoelt?
pief paf poef
pi_43610061
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Tja, als zelfs Marijnissen en Halsema het al niet begrijpen, hoe moeten de kiezers dan nog snappen wat WB eigenlijk bedoelt?
Idd
pi_43610249
Grrr..

De krant komt met een foutief bericht. De redacteur heeft daar zo zijn redenen voor. De nederlandse media is allang niet meer neutraal en objectief. Berichten van deze kwaliteit horen niet thuis in een landelijke krant.

De meeste mensen laten zich te makkelijk misleiden door de media en politici. Wat denk je nou zelf dat een politici zegt als een lijsttrekker van een andere partij schijnt een fout gemaakt te hebben. Hij zal het er nog even lekker inwrijven. Gratis promotie. Natuurlijk zeggen Marijnissen en Halsema niets over het krantbericht zelf. Ze houden zich er mooi buiten en maken meteen gebruik van de kans om Bos onbetrouwbaar te doen lijken.
pi_43610455
Ik zie het probleem niet zo met die zogenaamde 'onbetrouwbaarheid', het was aan het begin ook 'onduidelijk' welke coalitie Balkenende het liefst zag na de verkiezingen. Nou weten we wel beter natuurlijk en hij geeft nu ook wel gewoon signalen dat het niet de PvdA zal zijn, maar Bos doet in mijn ogen precies hetzelfde. Hij heeft de optie gewoon open gehouden en nooit beweerd dat ie níet met SP en/of groen links 'n coalitie zou willen vormen, en nadat hij zoveel onduidelijkheid voor veel mensen blijkbaar (??) heeft gecreeerd komt ie erop terug; zegt ie dat hij toch wel graag met links wil, is 't wéér niet goed, want nu 'trappen mensen daar niet meer in'... Ja zo blijven er lekker veel opties over voor Bos Hij kiest nu duidelijk 'n kant en dat is prima. En dan maakt dit geneuzel met die etentjes niets meer uit, Marijnissen heeft al eerder Bos opgeroepen de handen in een te slaan dus het mag dan een miscommunicatie zijn, het verandert niets aan de mogelijke coalitie links.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:40:53 #22
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43610485
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef Eric_the_half_a_bee het volgende:
Grrr..

De krant komt met een foutief bericht. De redacteur heeft daar zo zijn redenen voor. De nederlandse media is allang niet meer neutraal en objectief. Berichten van deze kwaliteit horen niet thuis in een landelijke krant.

De meeste mensen laten zich te makkelijk misleiden door de media en politici. Wat denk je nou zelf dat een politici zegt als een lijsttrekker van een andere partij schijnt een fout gemaakt te hebben. Hij zal het er nog even lekker inwrijven. Gratis promotie. Natuurlijk zeggen Marijnissen en Halsema niets over het krantbericht zelf. Ze houden zich er mooi buiten en maken meteen gebruik van de kans om Bos onbetrouwbaar te doen lijken.
Ja tuurlijk .
Heb je nog meer conspiracy theories? .
Ik denk dat Bush de Nederlandse media in zijn macht heeft! .
pi_43610646
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Taurus het volgende:
[...] Bos doet in mijn ogen precies hetzelfde. Hij heeft de optie gewoon open gehouden en nooit beweerd dat ie níet met SP en/of groen links 'n coalitie zou willen vormen,
Hij heeft altijd de boot afgehouden. In de ogen van veel kiezers en veel journalisten betekende dat dat Bos niet met de SP samen wilde.
quote:
en nadat hij zoveel onduidelijkheid voor veel mensen blijkbaar (??) heeft gecreeerd komt ie erop terug;

zegt ie dat hij toch wel graag met links wil, is 't wéér niet goed,
Hij wordt zo ongeveer gedwongen om te zeggen dat hij nu wel een linkse coalitie wil. Maar eigenlijk wil hij nog steeds niet. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er nog steeds geen gesprekken tussen Bos, Hal en Mar zijn.
pief paf poef
pi_43610704
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:45 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Hij heeft altijd de boot afgehouden. In de ogen van veel kiezers en veel journalisten betekende dat dat Bos niet met de SP samen wilde.
[..]

Hij wordt zo ongeveer gedwongen om te zeggen dat hij nu wel een linkse coalitie wil. Maar eigenlijk wil hij nog steeds niet. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er nog steeds geen gesprekken tussen Bos, Hal en Mar zijn.
Alsnog vind ik ze allemaal niet héél duidelijk in hun coalitievoorkeur, ik begrijp gewoon niet waarom dat bij Bos een teken van onbetrouwbaarheid is en bij de rest schijnbaar niet.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:48:24 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_43610769
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Ze reageerden op een krantenbericht... wellicht dat de berichtgeving in de krant niet helemaal klopte?

Ik zag Marijnissen vanochtend, en die reageerde op de samenvatting van twee zinnetjes door zo'n krantenkoppensamenvatmiep die ze daar hebben zitten.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')