Maorijnissen!!!111!@!!! goeie grap manquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Maorijnissen beweert dat dat sterretje voor liefde staat...
ironisch genoeg heeft de communistische partij van Turkijke dit als logo:quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:40 schreef G.Fawkes het volgende:
alle vlaggen met een ster zijn communistisch?
[afbeelding]
Heel veel communistische partijen hebben dat als vlag. Dat betekend niet dat alle vlaggen met een ster ook gelijk communistisch zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ironisch genoeg heeft de communistische partij van Turkijke dit als logo:
[afbeelding]
Rood en weer dat sterretje
Het is of rood-wit, of rood-geel
Heineken ster.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Maorijnissen beweert dat dat sterretje voor liefde staat...
dat heb ik ook niet beweerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heel veel communistische partijen hebben dat als vlag. Dat betekend niet dat alle vlaggen met een ster ook gelijk communistisch zijn![]()
WE GAAN DOOD EN OVER VIER JAAR LOPEN WE IN LOMPEN EN RIJDEN WE ALLEMAAL TRABANTJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
OMG!!! OMG!!! ZE HEBEN EEN ROOD LOGO!!!! OMG!!!! ZE ZIJN VAST LINKS!!!!
grappig... heel nederland in rep en roer omdat een VVD'er ooit een brief geschreven zou hebben aan Joop Glimmerveen is normaal.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:50 schreef Jarno het volgende:
Die jank topics over de oh zo communistische SP komen me echt mijlenver m'n strot uit. Doe godverdomme eens normaal en stel je niet zo aan stelletje rechtse janknichten.
Je hebt gelijk hoor; niemand maar dan ook niemand die het ooit heeft gehad over de zgn. bewondering van Marijnissen voor Mao. Maorijnissen!!!111!!!!! Het blijft een goede grap hequote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
grappig... heel nederland in rep en roer omdat een VVD'er ooit een brief geschreven zou hebben aan Joop Glimmerveen is normaal.
Ik vind het nogal wat dat iemand als Marijnissen een massamoordenaar als Mao als idool had... maar dat is kennelijk geaccepteerd.
terwijl als iemand in de 2e kamer erkent bewondering te hebben voor de manier van regeren van Sadaam Hoessein heel Nederland over hem heel zal vallen...
"ja hij heeft daar afstand van genomen"quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor; niemand maar dan ook niemand die het ooit heeft gehad over de zgn. bewondering van Marijnissen voor Mao. Maorijnissen!!!111!!!!! Het blijft een goede grap he
Maar verder weet je wel dat juist onder Marijnissen dit soort zaken de SP uitgemikt zijn he? Mijn god, want ben jij een ongelooflijk stomme nablater zeg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind het nogal wat dat iemand als Marijnissen een massamoordenaar als Mao als idool had...
die heeft er 6 punten, al die communistische uitingen hebben er 5quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:01 schreef Ooster het volgende:
[afbeelding]
Volgens Marijnissen is het een knip-oog naar Israel. Ook een ster.
Daarom is het ook een knipoog.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die heeft er 6 punten, al die communistische uitingen hebben er 5
quote:Het enige dat me opviel toen ik al die SP'ers van het eerste uur in Oss interviewde, is dat Jan selectiever dan anderen was in zijn herinneringen over de maoïstische periode. Dat beschouwt hij echt als een afgesloten hoofdstuk. Hij praat daar niet graag meer over.'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |