In die 3 maanden kunnen ze makkelijk al je geld in beslag nemen en aan paupers/ linksen/ krakers/ onderbuikgevoelens types uitdelenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:27 schreef teamlead het volgende:
ach.. die 3 maanden uitzitten tot het kabinet valt vraagt niet echt om een uitgebreide planning hoor
Welk buitenland?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:08 schreef Falco het volgende:
Ik heb al een rekening geopend in het buitenlandDe koffers zijn overigens ook zo goed als helemaal ingepakt.
Ik twijfelde over Kazachstan, maar het is toch maar Oezbekistan geworden. Chille bankvoorwaarden hebben ze daarquote:
Inderdaad, voor elke gestorte 1000 euro's op een spaarrekening krijg je een volwassen kameel opgestuurd. Ik heb nu alvast een eerste opzet van een dierentuinquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lekker stabiel land ook.
Doe je slim
Zeg eens, als NWO daadwerkelijk bestaat, denk je dan dat ze de SP zo groot hebben laten groeien zonder dat ze zelf daarbij belang hebben?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:54 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een gelul, donkere linkse periode...
wat een verwrongen beeld heb je van de SP zeg..
Ga eens kennis over politiek opdoen voordat je amerikaanse tactieken van het VVD rondspuugt.
Weet je dit overigens wel zeker met al die Chinese raketten op je gericht?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:26 schreef SeLang het volgende:
Ik zit gelukkig veilig, maar ik ben wel benieuwd wat mensen doen die nog achtergebleven zijn
de nwo? natuurlijk bestaat de kans op een nwo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zeg eens, als NWO daadwerkelijk bestaat, denk je dan dat ze de SP zo groot hebben laten groeien zonder dat ze zelf daarbij belang hebben?
welkom terug in "NEDERLAND"quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:27 schreef popolon het volgende:
SP aan de macht, een goede reden om terug te komen.
Ik maak me dus geen zorgenquote:Een ‘terugroepreferendum’ moet mogelijk worden. Daarmee kunnen kiezers vervroegde verkiezingen afdwingen op het moment dat de regering het vertrouwen van de bevolking kwijt is.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:27 schreef popolon het volgende:
SP aan de macht, een goede reden om terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |