Ook dat. En hoe hij zich in de media uitliet over Daphne Dekkers, Sacha de Boer (NieuwsCassiere) en die spuit-en-slik-juffrouw van BNN.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef Zebrapad het volgende:
Waarom precies die indruk van een omhooggevallen puber?
Toch niet omdat hij een keer per week bij zijn moeder eet?
En hij is het broertje van Wouter Nos, dus wat dat betreft kan hij prima dat clubje (CDA, VVD, PvdA) leiden .quote:Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef du_ke het volgende:
Rutte is CDA zo'n beetje tegenwoordig dus heel erg voor het nette gezin.
Kan me voorstellen dat die zaken niet goed overkwamen. Toch vraag ik mij af: als je een willekeurige Nederlandse man zou vragen naar zijn favoriete vrouwen (BN-ers) dan scoren de hierboven genoemde dames hoog. Op zich vind ik dat Rutte daarmee niet zoveel afwijkt van de gemiddelde man.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ook dat. En hoe hij zich in de media uitliet over Daphne Dekkers, Sacha de Boer (NieuwsCassiere) en die spuit-en-slik-juffrouw van BNN.
Dat kwam niet goed over. Ik weet niet wie hem dat had ingefluisterd, maar diegene mag best even ontboden worden dunkt mij.
Leuk dat die dames scoren, maar dat iemand als Rutte - die het altijd en eeuwig over de "inhoud" heeft - dit soort uitspraken doet, dat maakt hem niet geloofwaardiger (buiten het feit dat het puberaal overkwam).quote:Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef Zebrapad het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat die zaken niet goed overkwamen. Toch vraag ik mij af: als je een willekeurige Nederlandse man zou vragen naar zijn favoriete vrouwen (BN-ers) dan scoren de hierboven genoemde dames hoog. Op zich vind ik dat Rutte daarmee niet zoveel afwijkt van de gemiddelde man.
De manier waarop ie overkomt is niet altijd even handig
Pcies, Rutte had moeten zeggen 'doe mij de darmen van Silvie Meis en de lever van Katja maar'. Dat had lekker inhoudelijk geweestquote:Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Leuk dat die dames scoren, maar dat iemand als Rutte - die het altijd en eeuwig over de "inhoud" heeft - dit soort uitspraken doet, dat maakt hem niet geloofwaardiger (buiten het feit dat het puberaal overkwam).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |