abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43607810
VVD Lijsstrekker Rutte zou volgens de informatie vrijgezel zijn: een van de 2,5 miljoen alleenstaanden/alleengaanden in Nederland. Wat het VVD programma betreft, zijn er veel dingen waar ik anders over denk.

Uitgaande van het gezin als hoeksteen van de samenleving (zoals gepropagandeerd door het CDA) vind ik het eigenlijk best wel cool dat er tenminste 1 lijsttrekker is die alleenstaand is.

Wat jullie? Iemand die durft af te wijken van de burgerlijke norm dat succesvolle politici allemaal in het modelportretje van partner en kinderen passen. Toch wel tof dat een alleenstaande zijn kop boven het (politiek correcte burgerlijke) maaiveld durft uit te steken. Van harte hoop ik dan ook dat Rutte zich niets aantrekt van het oordeel dat "een droomhuwelijk" voor hem nodig zou zijn om de VVD meer stemmen te geven.

Wat vinden jullie hiervan?

Zelf ben ik bewust gekozen vrijgezel van 37, vrouw. Mijn stemgedrag hangt af van de inhoud, niet van de verpakking.
Rutte zal het waarschijnlijk niet worden.
pi_43607935
Met alle respect hoor mevrouw, maar die Rutte kwam de afgelopen tijd bij het volk over als een omhooggevallen puber.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43607945
Tjah, feitelijk snij je nu de vraag aan of een politicus zich moet vormen voor de stemmen of moet gaan voor het gedachtengoed van de partij. Iets waar ik me deze hele verkiezingsvoorbereiding scheel aan erger is dat je bij een aantal lijsttrekkers zo overduidelijk 't gemaakte imago'tje ziet. Er zijn er maar een paar die het niets kan schelen of ze wel of geen stemmen krijgen - zolang die stemmen maar voor hun partijprogramma zijn en niet voor 't pak, de familie of de geslaagde one-liner.

Helaas zie je dat wij Neerlanders een concentratiecurve á la die van een kakkerlak beginnen te krijgen, dus alleen die 5 seconden op teevee geven de doorslag
pi_43607963
Waarom precies die indruk van een omhooggevallen puber?
Toch niet omdat hij een keer per week bij zijn moeder eet?
pi_43608098
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef Zebrapad het volgende:
Waarom precies die indruk van een omhooggevallen puber?
Toch niet omdat hij een keer per week bij zijn moeder eet?
Ook dat. En hoe hij zich in de media uitliet over Daphne Dekkers, Sacha de Boer (NieuwsCassiere) en die spuit-en-slik-juffrouw van BNN.
Dat kwam niet goed over. Ik weet niet wie hem dat had ingefluisterd, maar diegene mag best even ontboden worden dunkt mij.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43608127
dat bij zijn moeder eten is zo familie-politiek ten top..

en omdat je vrijgezel bent kan je niet denken vanuit een familie situatie? doe ff normaal zeg..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_43608193
Wat Rutte niet mee heeft is de manier waarop hij zijn punt net altijd verkeerd weet te maken.
Tis beetje het caliber van Femke Halsema, die ook elke keer dat ze mag praten iets onbenulligs gaat roepen. Tuurlijk heb je je eigen punten, maar als het onderwerp nou eenmaal A is, ga dan niet als reactie over Z beginnen
pi_43608238
Rutte is CDA zo'n beetje tegenwoordig dus heel erg voor het nette gezin .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43608314
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef du_ke het volgende:
Rutte is CDA zo'n beetje tegenwoordig dus heel erg voor het nette gezin .
En hij is het broertje van Wouter Nos, dus wat dat betreft kan hij prima dat clubje (CDA, VVD, PvdA) leiden .
pi_43608363
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ook dat. En hoe hij zich in de media uitliet over Daphne Dekkers, Sacha de Boer (NieuwsCassiere) en die spuit-en-slik-juffrouw van BNN.
Dat kwam niet goed over. Ik weet niet wie hem dat had ingefluisterd, maar diegene mag best even ontboden worden dunkt mij.
Kan me voorstellen dat die zaken niet goed overkwamen. Toch vraag ik mij af: als je een willekeurige Nederlandse man zou vragen naar zijn favoriete vrouwen (BN-ers) dan scoren de hierboven genoemde dames hoog. Op zich vind ik dat Rutte daarmee niet zoveel afwijkt van de gemiddelde man.

De manier waarop ie overkomt is niet altijd even handig
pi_43608476
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef Zebrapad het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat die zaken niet goed overkwamen. Toch vraag ik mij af: als je een willekeurige Nederlandse man zou vragen naar zijn favoriete vrouwen (BN-ers) dan scoren de hierboven genoemde dames hoog. Op zich vind ik dat Rutte daarmee niet zoveel afwijkt van de gemiddelde man.

De manier waarop ie overkomt is niet altijd even handig
Leuk dat die dames scoren, maar dat iemand als Rutte - die het altijd en eeuwig over de "inhoud" heeft - dit soort uitspraken doet, dat maakt hem niet geloofwaardiger (buiten het feit dat het puberaal overkwam).
pi_43608605
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Leuk dat die dames scoren, maar dat iemand als Rutte - die het altijd en eeuwig over de "inhoud" heeft - dit soort uitspraken doet, dat maakt hem niet geloofwaardiger (buiten het feit dat het puberaal overkwam).
Pcies, Rutte had moeten zeggen 'doe mij de darmen van Silvie Meis en de lever van Katja maar'. Dat had lekker inhoudelijk geweest

De discussie wordt gesierd door degene die eraan mee doen
Als iedereen zou zeggen 'ja dus en dan?', was dit niet eens iets om bij stil te staan...
pi_43608666
Hij hokt toch met Rita?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')