Alles is te weerleggen maar kost te veel tijd.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er een goed punt?
Ik betwijfel dat de mensen goed op de hoogte zijn van de programma's. Of dit nu de SP is of een andere partij. Het zijn vooral verkiezingen van poppetjes, sound bites, populisme, controverse en slechts een beperkt aantal issues.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:27 schreef W_Smits het volgende:
En toch hebben ze nu volgens de peilingen 26 zetels.
Blijkbaar willen die mensen dit.![]()
Er zijn helaas voldoende lamtakken in dit land die allergisch zijn voor sollicitaties en die dus niks te verliezen hebben om aan 26 zetels te komen. Vadertje staat regelt alles voor je. Marcus Bakker kan tevreden zijn, zijn rampzalige idealen leven voort.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:27 schreef W_Smits het volgende:
En toch hebben ze nu volgens de peilingen 26 zetels.
Blijkbaar willen die mensen dit.![]()
Truth is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:44 schreef budha het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat de mensen goed op de hoogte zijn van de programma's. Of dit nu de SP is of een andere partij. Het zijn vooral verkiezingen van poppetjes, sound bites, populisme, controverse en slechts een beperkt aantal issues.
Ik heb de programma's vergeleken en moet zeggen dat ik het heel moeilijk vind om te kiezen. Wordt van geen enkel programma gelukkig. Maar nadat ik de positie van de SP in de peilingen zag en weet wat hun standpunten zijn vond ik het toch nodig om te laten weten waar je op stemt als je voor de SP kiest.
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 16 november 2006 04:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Werkzoekend?
Mooi, dat hoopte ik al.quote:Op donderdag 16 november 2006 04:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ja
Jaja, weet ik toch, gun me even de tijd. Alle knopjes lijken op elkaar na 4 uur 's nachts.quote:Op donderdag 16 november 2006 04:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is een edit knop
Dat 's nachts stemmen moet worden afgeschaftquote:Op donderdag 16 november 2006 04:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jaja, weet ik toch, gun me even de tijd. Alle knopjes lijken op elkaar na 4 uur 's nachts.
Is dit serieus een vaststaand agendapunt van de partij?quote:Op donderdag 16 november 2006 03:04 schreef budha het volgende:
Geen controle aan huis op uitkeringsfraude.
We geloven de mensen op hun blauwe (of bruine) ogen. Dat veelvuldig blijkt dat er op grote schaal uitkeringsfraude wordt gepleegd negeren we maar.
Je lult duur, maar het klinkt wel goedquote:Op donderdag 16 november 2006 04:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mooi, dat hoopte ik al.
Nee, ik werk sinds mijn 16de al 40 of meer uur per week.
Ik woon trouwens in Wassenaar, [adres weggehaald, mischien toch te specifiek om zomaar je thuisadres te posten, is me verteld in het verleden, maar de poster waar ik op reageerde heeft het gelezen, dus het punt stond], je mag me opzoeken om het te verifieren.
Leuk om die vooroordelen lekker in 1 keer te laten smelten, een mens is meer dan de som van domme generalisaties van enkele mensen die hun oogkleppen nog niet afgezet hebben, zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |