abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:10:34 #1
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43625938
harry van bommel is ongeveer de meest extreme antiroker die er is. het mag niet meer in de auto en in nabijheid van huisdieren. nu staat vandaag in hp de tijd dat marijnissen, ondanks hartaanval en dotterbehandeling, gewoon deze wee weer een sigaret opstak.
even citaten van van bommel uit interview:
---
Van dreigend terrorisme gaat het gesprek over naar een andere maatschappelijke discussie. Marijnissen rookt en daar is Van Bommel op tegen. Sinds kort is namelijk zijn nieuwste stokpaardje: niet-roken. “Sinds 3 januari ben ik gestopt met roken. Het is een smerige gewoonte en ongezond.” De eerste column die de SP’er vorige maand schreef op de website van Theo van Gogh ging over zijn voornemen niet meer te roken. Van Bommel bepleitte onder meer een verbod op roken in de auto en in de nabijheid van dieren. “Ik ben lid geworden van Clean Air Nederland, de vereniging voor niet-rokers. Sinds kort ben ik ambassadeur van hun actie om roken te verbieden in pannenkoekenhuisjes. Dat is namelijk een plek waar veel kinderen komen. Die moet je niet blootstellen aan tabaksrook. De accijns verhogen, het aantal verkooppunten terugschroeven; dat haalt weinig uit, ben ik bang. Er moet een totaal rookverbod in de horeca komen. Over tien jaar is dat er, dat verzeker ik je. De waarschuwingen op de verpakkingen zijn niet afdoende. Ik sprak onlangs een klein meisje. Zij zei over die waarschuwingen: ‘Ik geloof nooit dat roken zo slecht voor je is. Anders zou de regering dat allang verboden hebben’.”
En hoe moet het nu verder met zijn rokende fractievoorzitter? “Jan rookt niet tijdens fractievergaderingen. Ik heb ook recht op mijn rookvrije werkplek en daar mag Jan Marijnissen in voorzien. Dat betekent dus ‘uit met die sigaret’. Wanneer Jan stopt zullen velen volgen door de voorbeeldfunctie. Het zou een meesterzet zijn wanneer hij dat doet.”
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_43626030
Ach, Jan Marijnissen is ook dol op Formule 1, maar heeft een aversie tegen autobezitters...
pi_43626065
Met alle respect, maar die Harry is pas gestopt sinds 3 januari dit jaar
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43626070
Ik rook ook en ik vind dat van Bommel zich niet zo moet aanstellen. Rookverbod in een pannenkoekenhuis, of restaurant an sich, kan ik wel mee leven. Maar de complete horeca? Dan is mijn stamcafé geen rokerig bluescafétje meer.

Ik wist overigens niet dat Marijnissen rookt. Dat moet shag mijn, kan niet anders. Iemand die dat weet?
feest
pi_43626076
Ja er is nog een wereld te redden voor de niet rokende SP-er. Al groeit hun aantal fors. Fouten in het verleden kun je altijd verbeteren. Roken ook.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_43626110
Dan zit harry inderdaad full of nicotine-frustration, vandaar die wazige uitspraken van hem.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 17 november 2006 @ 00:21:08 #7
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_43626189
Rookverbod in de horeca: ja. In de auto: nee, privégebied. Thuis ook niet, alhoewel je ouders van kinderen op de schadelijke effecten moet wijzen.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_43626333
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:21 schreef DionysuZ het volgende:
Rookverbod in de horeca: ja. In de auto: nee, privégebied. Thuis ook niet, alhoewel je ouders van kinderen op de schadelijke effecten moet wijzen.
Als het aan de verzekeringsmaatschappijen en overheid ligt, dan moeten we straks als Michelenmannetjes over straat en mogen we helemaal niks meer.
pi_43627780
Zo triest, Sinds 3 january gestopt met roken en nou een beetje de anti-rook fundamentalist uit gaan hangen .
pi_43627910
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:16 schreef Junglebeast het volgende:
verhaaltje
offtopic

tof usericon

iets betere kwaliteit..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43628036
[quote]Op vrijdag 17 november 2006 02:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

offtopic

tof usericon

[afbeelding]
iets betere kwaliteit..
[/quot]

/offtopic

dank je..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:01:54 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43629500
marijnissen een roker...

dus ondanks dat hij zich zo daadkrachtig voordoet is het een loser zonder ruggegraat
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_43637830
Laat de mensen toch hun sigaretje roken. Ik zie het probleem niet.
  zaterdag 18 november 2006 @ 01:44:33 #14
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_43647977
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:17 schreef kriele het volgende:
Laat de mensen toch hun sigaretje roken. Ik zie het probleem niet.

ik ook niet, maar harry van bommel blijkbaar wel
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 18 november 2006 @ 10:22:21 #15
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_43651065
Ik begrijp nooit dat mensen zich zo ergeren aan mijn rookgedrag, terwijl ik ze er niet mee belast.
Ik zeg toch ook niks over de overmatige hoeveelheid parfum/aftershave of een andere gewoonte die ik zelf niet zie zitten?
pi_43651332
Op de website www.wiekiesjij.nl kan je precies zien wie er allemaal roken binnen de SP...

En Marijnissen is er daar eentje van.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_43655757
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 01:44 schreef evert het volgende:

[..]

ik ook niet, maar harry van bommel blijkbaar wel
De gestopte rokers zijn van het ergste soort. Ik ben ook gestopt een tijdje terug, maar hoop niet dat ik zo wordt.
  zaterdag 18 november 2006 @ 13:58:50 #18
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_43655952
Mensen die (net) zijn gestopt en dan even gaan zeggen wat rokers moeten doen

Laat de mensen toch lekker met rust. Niet in je eigen auto meer roken of thuis omdat je een cavia hebt
Wat een kansloze rukker met z'n irritante orly? blik in zin ogen Ga iets nuttigs doen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_43657472
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:41 schreef onemangang het volgende:
Op de website www.wiekiesjij.nl kan je precies zien wie er allemaal roken binnen de SP...

Geen atheďsten bij het CDA
pi_43658530
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:41 schreef onemangang het volgende:

Als ik die test doe staat Van Bommel wel hoog tussen mijn ideale kandidaten
pi_43658635
Volgens mij beseffen al die mensen die op de SP stemmen niet, dat er behalve die lieve Marijnissen er een heleboel van die mierenneukers zoals Harry van Bommel op de lijst staan.
pi_43658661
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:09 schreef Puzzelaar het volgende:
Volgens mij beseffen al die mensen die op de SP stemmen niet, dat er behalve die lieve Marijnissen er een heleboel van die mierenneukers zoals Harry van Bommel op de lijst staan.
SP-stemmers beseffen wel meer niet.
pi_43658713
quote:
SP is heel goed als oppositiepartij met zo'n 10 zetels. Een beetje schoppen, regering controleren, kamervragen stellen, spoeddebatten houden, opkommen voor de 'armen', maar als grote partij of zelfs regeringspartij gaat dit niet werken. Ik denk dat ze deze verkiezingen heel veel zetels halen, maar als ze in de regering komen dan verliezen ze die bij de daarop volgende verkiezingen net zo hard weer.
pi_43658725
quote:
Toevallig vind ik die Van Bommel wel een goede politicus. Hij deed het in die debatten over de Europese Grondwet uitstekend.
Maar van de andere kandidaten weet ik vrij weinig.
pi_43659107
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 16:14 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Toevallig vind ik die Van Bommel wel een goede politicus. Hij deed het in die debatten over de Europese Grondwet uitstekend.
Maar van de andere kandidaten weet ik vrij weinig.
Mee eens. Alleen dat roken vind ik dus triest.

Daarbij ken ik en vele andere van alle andere partijen ook niet veel mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')