abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43581983
Alleen een plotseling Droom huwelijk kan VVD-leider rutte nog helpen aan zetels winst bij de verkiezingen van volgende week.
Dat zeggen utrechtse communicatie deskundigen van de Utrechtse commmunicatie kring.

Met de uitlatingen over zijn moeder en sacha de boer heeft Rutte zichzelg neer gezet als een Puber.
Alleen een huwelijk kan hem nog redden.

Bron RTL Nieuws (teletext 112)
pi_43582145
meki, hou toch je bek.
pi_43582357
Rutte was sowieso een foute keuze. Ik hoop dat ze Laetitia Griffith wat meer naar voren gaan schuiven, daar heb ik nog wel sympathie voor.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_43582506
Is dat die vrouw die de 2de kamer verliet om wethouder van Amsterdam te worden.

Toen verloor de VVD de locale verkiezingen zij Wethouder Af.

En toen weer terug naar de tweede kamer.

Lekker volksvertegenwoordiger , NOT
pi_43582559
Hoi yeremy ben je er weer!!
Dit topic had ik al gestart, maar de VVD moderator van forum/56 heeft hem weer gesloten...
Hier zal dus ook wel een slotje op gaan.
Gr.
www.kutvvd.nl
Van Baalen er plezier in schiep om marcherend door nachtelijk Leiden het Horst Wessellied te zingen.
pi_43582734
Als je van zulke dingen afhankelijk bent, wordt het wel heel kansloos.

5 jaar geleden, ten tijde van Pim Fortuyn, was er een sketch in Kopspijkers:
Ad Melkert: Ik heb wat moeite met zitten, ik ben sinds kort homo.
Jack: Oh, valt u op mannen dan?
Ad: Nee, maar het scoort als een gek.

(zoiets iig)
Ut in omnibus glorificetur Deus.
pi_43582788
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
Dit topic had ik al gestart, maar de VVD moderator van forum/56 heeft hem weer gesloten...
Gr.
www.kutvvd.nl
Toch raar als je zie hoeveel vieuws dit heeft en hoeveel mensen er op reageren.
Maar ja verkiezingen voor de deur.
Mod zal wel rechts zijn
pi_43582862
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:27 schreef yeremy het volgende:

[..]

Toch raar als je zie hoeveel vieuws dit heeft en hoeveel mensen er op reageren.
Maar ja verkiezingen voor de deur.
Mod zal wel rechts zijn
Lol Chewie profiel Hobbies/interesses: Japan, Liberalisme

Een Rutte Fan dus
pi_43582864
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
Gr.
www.kutvvd.nl
Wat een sneue site zeg, hebben ze je pijn gedaan? Hebben ze je uitkering gekort? Moet je nu gaan werken tot 22 november? Zielig hoor.
Viktor Cross
pi_43582897
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:29 schreef yeremy het volgende:

[..]

Lol Chewie profiel Hobbies/interesses: Japan, Liberalisme

Een Rutte Fan dus
Fragiele X syndroom jij?
Viktor Cross
pi_43583044
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:29 schreef Chris_Highhat het volgende:
Wat een sneue site zeg, hebben ze je pijn gedaan? Hebben ze je uitkering gekort? Moet je nu gaan werken tot 22 november? Zielig hoor.
Hij mag nog niet stemmen.
pi_43583094
quote:

[..]

Chris ben jij dat op die foto?
Was het een vrachtwagen.....???
Van Baalen er plezier in schiep om marcherend door nachtelijk Leiden het Horst Wessellied te zingen.
pi_43583236
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:

[..]

Chris ben jij dat op die foto?
Was het een vrachtwagen.....???
Nee dat ben ik niet.

Nee het was geen vrachtwagen.

Je komt met een site aan die als provocerend beschouwd mag worden, en als je dan reactie krijgt begin je over de avatar? Way to go.
Viktor Cross
pi_43583362
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:39 schreef Chris_Highhat het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet.

Nee het was geen vrachtwagen.

Je komt met een site aan die als provocerend beschouwd mag worden, en als je dan reactie krijgt begin je over de avatar? Way to go.
De site is helemaal niet provocerend. Misschien zijn er VVDers waarvan het geweten nog niet geheel is afgestorven die dat zo zien..., maar het is gewoon de waarheid...
pi_43583384
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:39 schreef Chris_Highhat het volgende:
Inteeltproduct -> VMBO -> kansarm -> nog geen stemrecht.

Een beetje respect en begrip hè..
pi_43583444
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef Eightball het volgende:

[..]

Inteeltproduct -> VMBO -> kansarm -> nog geen stemrecht.

Een beetje respect en begrip hè..
duhhhhhhsssss
pi_43583469
Ik vraag me af of het alleen aan Rutte ligt. Nederlanders zouden beter moeten weten, en eens gaan stemmen naar aanleiding van het programma in plaats van op 1 persoon.

Ten opzichte van de verkiezingen in 2003 verzienen alle grote partijen zetels zoals het nu lijkt; cda 4, pvda 8 en vvd 6. En de sp staat op 19 zetels winst.
Zijn al die rechtse Fortuynisten van voor de verkiezingen in 2002 allemaal ineens cda'er geworden ofzo. Het kan toch bijna niet zo zijn dat je in 4 jaar een ommezwaai maakt van Fortuyn en vvd naar de sp?
pi_43585801
quote:

[..]

VVD doet zeker slecht in peiling
Je klinkt een beetje zuur
pi_43585915
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef northernlight81 het volgende:
Ik vraag me af of het alleen aan Rutte ligt. Nederlanders zouden beter moeten weten, en eens gaan stemmen naar aanleiding van het programma in plaats van op 1 persoon.

Ten opzichte van de verkiezingen in 2003 verzienen alle grote partijen zetels zoals het nu lijkt; cda 4, pvda 8 en vvd 6. En de sp staat op 19 zetels winst.
Zijn al die rechtse Fortuynisten van voor de verkiezingen in 2002 allemaal ineens cda'er geworden ofzo. Het kan toch bijna niet zo zijn dat je in 4 jaar een ommezwaai maakt van Fortuyn en vvd naar de sp?
Uhh Ik heb Pim Fortyn gestemd.

Ik stem nu PVDA of SP waarschijnlijk PVDA als SP genoeg zetels heeft.

LPF was net als de VVD en CDA een partij voor de rijken had de arbeider niks bij te zoeken.

Wilders Nawijn Pastors hebben niks met het gedachtengoed van Pim te maken ook al doen ze voorkomen van wel.
pi_43585986
quote:
Op woensdag 15 november 2006 18:44 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:

[..]

De site is helemaal niet provocerend. Misschien zijn er VVDers waarvan het geweten nog niet geheel is afgestorven die dat zo zien..., maar het is gewoon de waarheid...
Ach vind wel grappig site en erg inhoudelijk

Beter dan die naakt foto van Halsema. ( maar ja van extreem rechts inhoud verwachten is mischien te veel gevraagd)
pi_43587178
Yeremy lees je mail eens, deze was al een keer gesloten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')