Ik kon het profiel niet meer aanpassen... Dan maar een nieuw account!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Wat was er mis met je oude account, ouwe kruisridder tegen deVVD
?
Tief 's een eind op met je huilsspam!!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:14 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
Mamma, mag ik buiten spelen...
mogelijke huwelijkspartners: Shannon Dijstra!
www.kutvvd.nl
http://nl.wikipedia.org/wiki/Horst-Wessel-Lied
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef -skippybal- het volgende:
Als je wel gepijpt wilt worden door Sacha de Boer gedraag je je als een puber![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
snowballen met Aldith Hunkar --> Patrij voor de Dieren
Sasha is te lekkeh voor Rutte!!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:21 schreef JohnDope het volgende:
En Sasha de Boer is niks meer dan een ordinaire NieuwsCassiere.Daar kan je als politiekman dus niet mee aan komen zetten
Alle jezus wat staat er een onzin op die site (van je) zeg...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:14 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
www.kutvvd.nl
quote:"Dit is een mooie tip van degene die in de hoge belastingschaal terecht komen. Koop maar een heel duur huis met een megahypotheek, dan kan je 52% van de hypotheeklasten aftrekken, dus bijna geen belasting meer betalen. Op die manier betaal je geen belasting en word je ook veel rijker door de stijging in huisprijs, 9% of zo per jaar op en miljoen+ huis leidt tot een extra ton per jaar of zo in extra inkomen bovenop de salaris(waarop je natuurlijk bijna geen belasting hoef te betalen door de grote hypotheekrenteaftrek).
Jammer voor mensen met lager inkomen die kunnen maar 30-42% aftrekken en dan berekend op een veel kleiner hypotheek... "
Tsja, had je vroeger maar beter je best moeten doen op school. Had je ook niet met het kassameisje van de Aldi hoeven trouwen...quote:(Dat hebben die rijke 2 verdieners met een HBO baan natuurlijk wel nodig.)
Gefrustreerd? De waarheid is hard. Bijna net zo hard als dat jij werkt!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:28 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Alle jezus wat staat er een onzin op die site (van je) zeg...
[..]De afgunst druipt ervanaf! Maar als jij in de waan wilt blijven dat mensen die goed verdienen geen belasting hoeven te betalen dan wens ik je veel plezier in je ideologische bananen tomatenrepubliek.
[..]
Tsja, had je vroeger maar beter je best moeten doen op school. Had je ook niet met het kassameisje van de Aldi hoeven trouwen...![]()
Je bent best aandoenlijk met je oogklepjes hoor, maar hou WEL op met het spammen van je site..quote:Op woensdag 15 november 2006 14:31 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
[..]
Gefrustreerd? De waarheid is hard. Bijna net zo hard als dat jij werkt!!!
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef type_29 het volgende:
ach man, die gast is een kankernicht dat zie je toch zo
vanwaar die belachelijke verwijzing naar het Horst-Wessel liedquote:Op woensdag 15 november 2006 14:14 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
www.kutvvd.nl
ik vind haar lekkerheid wel meevallen. Hier in de supermarkt weet ik wel wat lekkerders aan te wijzen....... Maar je wilt niet 1 of andere nieuwscassiere, ze moet ook intellectueel zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:28 schreef R.J.P.G.HOOD het volgende:
[..]
Sasha is te lekkeh voor Rutte!!
Omdat VVD'ers en CDA'ers eigenlijk allemaal nazi's zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef teamlead het volgende:
vanwaar die belachelijke verwijzing naar het Horst-Wessel lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |