komen er nog vervolgtopicsquote:Op zaterdag 18 november 2006 07:31 schreef SeLang het volgende:
Ik heb zojuist via internet gestemd ! Als eerste Fok!-er (neem ik aan)
Het is trouwens een oude Fok!-traditie dat ik op Fok! de ben die zijn stem uitbrengt.
Laten we hopen dat met deze stem de trend voor de Tweede Kamer verkiezingen 2006 is gezet !
www.internetstembureau.nl
wawaha dudequote:Op zaterdag 18 november 2006 07:35 schreef SeLang het volgende:
Persoonlijk heb ik belang bij een linkse regering
Een belangrijk deel van mijn werk bestaat namelijk uit het opzetten van lokale teams in Azie die hoogwaardig werk uit Europa (HBO en universitair niveau) overnemen. Een linkse regering in NL levert gegarandeerd nieuwe impulsen op om meer hoogwaardig werk richting Azie te verplaatsen. Dit levert mij mogelijk weer meer werk en veel geld op
Als Nederlander vind ik het echter triest dat dit nu de economische realiteit is. Nog triester vind ik het dat geen enkele politieke partij een duidelijke en consequente visie uitdraagt op welke manier NL zich zou moeten hervormen om weer mee te kunnen. Het is wel zo dat met name VVD en CDA in elke geval een aantal stappen in de goede richting hebben gezet en de intentie hebben om daarmee door te gaan. De PvdA en de SP daarentegen zijn conservatieve, vastgeroeste partijen die elke verandering proberen tegen te houden. Voor zover zij verandering willen is dat vaak zelfs een stap terug.
Daarom: een links kabinet is prima voor mijzelf: waarschijnlijk meer werk, meer inkomen en ik woon toch niet in NL dus ik heb nergens last van. Maar als Nederlander stem ik toch in een andere richting omdat ik nog steeds hou van Nederland en hoop dat het ook in de toekomst het mooie, welvarende, fijne land zal blijven dat het nu is.
dito!quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:43 schreef ThinkTank het volgende:
Stel verplaatsing naar ONZ en merge met Nog 2 uurtjes en dan ga ik stemmen ! voor.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:00 schreef Lod het volgende:
Er zijn vast users die je aan willen raken
mjaquote:
slaat nergens op, links=toch conservatief?quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:35 schreef SeLang het volgende:
Een linkse regering in NL levert gegarandeerd nieuwe impulsen op om meer hoogwaardig werk richting Azie te verplaatsen. Dit levert mij mogelijk weer meer werk en veel geld op
tuurlijk is het bullshitquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
slaat nergens op, links=toch conservatief?
Een linkse regering betekent over het algemeen dat de kosten van arbeid hoger worden in plaats van lager en dat het investeringsklimaat minder goed wordt. Hierdoor zal (nog) meer werk richting Azie gaan en internationale bedrijven die in NL wilden investeren zullen daar vanaf zien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
slaat nergens op, links=toch conservatief?
Wat heb je nu gestemd?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een linkse regering betekent over het algemeen dat de kosten van arbeid hoger worden in plaats van lager en dat het investeringsklimaat minder goed wordt. Hierdoor zal (nog) meer werk richting Azie gaan en internationale bedrijven die in NL wilden investeren zullen daar vanaf zien.
De linkse partijen zijn conservatief omdat ze de hoognodige hervormingen tegen houden.
Vergeet dan ook Nog 3 nachtjes slapen... niet...quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:43 schreef ThinkTank het volgende:
Stel verplaatsing naar ONZ en merge met Nog 2 uurtjes en dan ga ik stemmen ! voor.
kort samengevatquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een linkse regering betekent over het algemeen dat de kosten van arbeid hoger worden in plaats van lager en dat het investeringsklimaat minder goed wordt. Hierdoor zal (nog) meer werk richting Azie gaan en internationale bedrijven die in NL wilden investeren zullen daar vanaf zien.
De linkse partijen zijn conservatief omdat ze de hoognodige hervormingen tegen houden.
ik heb ook al gestemd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:31 schreef SeLang het volgende:
Ik heb zojuist via internet gestemd ! Als eerste Fok!-er (neem ik aan)
Het is trouwens een oude Fok!-traditie dat ik op Fok! de ben die zijn stem uitbrengt.
Laten we hopen dat met deze stem de trend voor de Tweede Kamer verkiezingen 2006 is gezet !
www.internetstembureau.nl
(voor Nederlanders in het buitenland: stemmen van 18-22 november)
Onwikkelingshulp sucks inderdaadquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:52 schreef pizzsa het volgende:
[..]
kort samengevat
je bent een soort hoer die de nederlandse welvaart sloopt.
en bedankt selang!
Dat internet stemmen werkte best goed vind ikquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb ook al gestemd.een uurtje later dan jij, dat wel.
nja laten we het anders neerzettenquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:58 schreef SeLang het volgende:
[..]
Onwikkelingshulp sucks inderdaad
Dat zou afgeschaft moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |