Ik heb al die stemwijzers al gedaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 05:27 schreef JediMindTricks het volgende:
Heb je de stomwijzer al gedaan?
dus, wat wordt het?quote:Op zaterdag 18 november 2006 05:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb al die stemwijzers al gedaan.
Elke keer komt er hetzelfde uit.
Mijn keuze staat dus vast, al is het zeker niet van harte
Echt nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 05:42 schreef remlof het volgende:
[..]
zo'n extreem rechts splinterpartijtje?
Ar --- SeLang heeft VVD op z'n programma staan.quote:
Schijnheil.quote:Op zaterdag 18 november 2006 06:04 schreef SeLang het volgende:
Mijn persoonlijke belangen zijn tegengesteld aan wat ik ga stemmen.
Afweging: wat is goed voor mij versus wat is goed voor NL.
Ik kies voor wat m.i. goed is voor NL
Elke stemrechtige Nederlander met een vaste verblijfplaats buiten NL mag via internet stemmen, van 18-22 Novemberquote:Op zaterdag 18 november 2006 06:32 schreef dborhem het volgende:
okay,ik trap erin!
In wat voor enclave wonen jullie,want hier is het pas op woe 22 november?
Er word bijna niets verstuurd naar de databases van de site zelf. Nadat je de 4 unieke encryptie codes heb ingevoerd wordt er client-side een sleutel aangemaakt waarin anoniem je stem in zit verwerkt. Die sleutel komt in de database en na het stemmen kan iedereen die anonieme sleutels downloaden om zelf de uitslag te controleren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 07:23 schreef ThinkTank het volgende:
Via de internet?
O mij! ik hoop dat er een vorm van versleuteling ende persoonsverificatie op ge-appliceerd wordt?
tegengesteld je belang... omg je helpt nederland omver met je pvda stem!quote:Op zaterdag 18 november 2006 06:17 schreef SeLang het volgende:
Nog even en dan wordt alles duidelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |