rouvoet is zo slecht nog niet hoor, jammer van die vooroordelen van veel mensen tegen de christenuniequote:Op maandag 13 november 2006 18:43 schreef RobieHood het volgende:
De ChristenUnie wil einde aan:
* het hoge VVD-gehalte in het sociaal-economisch beleid
* de blinde vlek voor kwetsbare groepen
* het overdreven geloof in de marktwerking
* het bureaucratische en soms onmenselijke vluchtelingenbeleid
* de doofheid voor het "nee" tegen de Europese grondwet
* de ondermijning van het vertrouwen in politiek en samenleving
Daarom stem ik op Rouvoet!!![]()
ChristenUnie stemmen en ondertussen vieze woordjes in je usericon stoppen. Wow!quote:Op maandag 13 november 2006 18:43 schreef RobieHood het volgende:
De ChristenUnie wil einde aan:
* het hoge VVD-gehalte in het sociaal-economisch beleid
* de blinde vlek voor kwetsbare groepen
* het overdreven geloof in de marktwerking
* het bureaucratische en soms onmenselijke vluchtelingenbeleid
* de doofheid voor het "nee" tegen de Europese grondwet
* de ondermijning van het vertrouwen in politiek en samenleving
Daarom stem ik op Rouvoet!!![]()
Niet netjes hé? maarja de VVD is natuurlijk ook wel de grootste KUT partij van Nederland!!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 18:48 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
ChristenUnie stemmen en ondertussen vieze woordjes in je usericon stoppen. Wow!
Er staat gewoon in de bijbel dat dat niet mag, dus dat is wel christelijk..quote:Op maandag 13 november 2006 19:00 schreef Grumpey het volgende:
sorry, maar een partij die groepen in de samenleving die volledig in hun persoonlijke recht staan niet serieus kan nemen (homos, mensen die abortus willen, mensen die euthanesie willen), kan ik persoonlijk niet serieus nemen.
edit: daar is voor mij namelijk niets christelijks aan!
En er zijn genoeg alternatieven die die christelijke standpunten niet hebben. Tel daarbij de geringe kans op regeringsdeelname op (of het moet juist zijn in een kabinet met de VVD) en ik zie geen enkele reden om CU te stemmen.quote:Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef problematiQue het volgende:
Ze zeggen zeker zinnige dingen, maar jammergenoeg hebben ze het christelijke label met bijbehorende standpunten en daar ben ik minder van gecharmeerd.
Al kloppen veel vooroordelen wel (abortus, euthenasie, homohuwelijk). Ik ben niet links en niet christelijk, dus persoonlijk heb ik al helemaal niks bij deze partij te zoeken.quote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef C2C het volgende:
[..]
rouvoet is zo slecht nog niet hoor, jammer van die vooroordelen van veel mensen tegen de christenunie![]()
er zitten ook homorelaties in de bijbel, het is maar wat je wilt lezen. De uitleg is alleen wat mensen meekrijgen van de kerk. Met mijn protestantse achtergrond heb ik de kerk niet nodig om tussen mij en god te staan.quote:Op maandag 13 november 2006 19:02 schreef RobieHood het volgende:
[..]
Er staat gewoon in de bijbel dat dat niet mag, dus dat is wel christelijk..
Als Bos wint, en hij wil niet met het CDA (onwaarschijnlijkquote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En er zijn genoeg alternatieven die die christelijke standpunten niet hebben. Tel daarbij de geringe kans op regeringsdeelname op (of het moet juist zijn in een kabinet met de VVD) en ik zie geen enkele reden om CU te stemmen.
als je christelijk en links bent zie ik genoeg redenquote:Op maandag 13 november 2006 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En er zijn genoeg alternatieven die die christelijke standpunten niet hebben. Tel daarbij de geringe kans op regeringsdeelname op (of het moet juist zijn in een kabinet met de VVD) en ik zie geen enkele reden om CU te stemmen.
Maak hier van: als je streng dogmatisch christelijk en links bent.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef problematiQue het volgende:
[..]
als je christelijk en links bent zie ik genoeg reden
Ja dat weet ik wel. ehhh dus.....?quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je weet toch wel dat de CU zich nadrukkelijk heeft gedistantieerd van de site die je promoot?
Ik sprak ook voor mezelf.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef problematiQue het volgende:
[..]
als je christelijk en links bent zie ik genoeg reden
En ze kloppen allemaal, maar die verwerpelijke stoffige standpunten worden niet vermeldquote:Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef C2C het volgende:
[..]
rouvoet is zo slecht nog niet hoor, jammer van die vooroordelen van veel mensen tegen de christenunie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |