Doemscenario's.quote:Balkenende waarschuwt voor linkse coalitie
TILBURG - Premier Balkenende heeft zaterdag tijdens een verkiezingsbijeenkomst van het CDA in Tilburg gewaarschuwd voor een linkse coalitie. PvdA, GroenLinks en SP mogen het een fantastische mogelijkheid vinden, maar voor Balkenende is het een „onbegaanbare weg.”
Hij vreest dat een linkse coalitie wel oog zal hebben voor de collectieve sector maar de marktsector zal „verontachtzamen.” Volgens Balkenende heeft ons land een sterke economie nodig. Ook vreest hij dat maatregelen van het kabinet om te komen tot een beter veiligheidsbeleid en vreemdelingenbeleid door een linkse samenwerking ongedaan gemaakt worden.
Nee, de nasa is namelijk geloofwaardig en heeft zelf geen belang bij een komeet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:29 schreef 7th_wave het volgende:
als de nasa schreeuwt dat er een komeet aankomt steek jij ook je hoofd in het zand?
De NASA vergelijken met Balkenende...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:29 schreef 7th_wave het volgende:
als de nasa schreeuwt dat er een komeet aankomt steek jij ook je hoofd in het zand?
Het zijn net pubers die SP-bashers!quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:32 schreef Hamwans het volgende:
Het zijn net pubers die SP-stemmers!
Niet kijkend naar de gevolgen zolang het maar tegen is.![]()
Links heeft ook geen baat bij een staatsschuld hoor. Die zal dus ook onder links keurig worden weggewerkt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef von_manstein het volgende:
JP vreest dat de staatsschuld weer gaat oplopen en zo 4 jaar bezuinigen in een jaar teniet is gedaan.
Ik kan me daar wel in vinden. Zou het ook niet leuk vinden als 4 jaar werk in een jaar wordt afgebroken.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Links heeft ook geen baat bij een staatsschuld hoor. Die zal dus ook onder links keurig worden weggewerkt.
Dit is pure fantasie want links haalt geen meerderheid.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Links heeft ook geen baat bij een staatsschuld hoor. Die zal dus ook onder links keurig worden weggewerkt.
Juist.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef Jurgen21 het volgende:
De minister-president heeft natuurlijk helemaal gelijk.![]()
Links heeft wel baat bij een staatsschuld, omdat linkse partijen veel meer op de korte termijn zijn gericht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zoals ik enkele dagen geleden al iemand quootte (en daarmee per ongeluk een topic sloot)
"door mensen als genverbrander wordt het bijna onmogelijk om geen hekel aan de PvdA" te krijgen.
Ik begrijp helemaal hij hierop komt.
Wat? De uitkeringen verhogen met 10% omdat ze het zo slecht hebben?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het zijn net pubers die SP-bashers!
Niet kijkend naar het programma zolang het maar tegen is
Ik zou mezelf absoluut geen rechtse plaat willen noemen, nog sterker, ik vind rechtse drammers net zo vervelend als linkse. Maar goed, tegen jouw gedram kan niemand op (sinds yeremy geband is).quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
Ook deze rechtse plaat is blijven hangen.Als je iets 3x zegt wordt het niet sterker hoor.
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:47 schreef ethiraseth het volgende:
niet alleen Balkenende, maar heel rechts Fok! doet het in zijn broek ervoor. Zo grappig om te zien wat voor rare sprongen die mensen maken. Alleen voor de amusementswaarde hier op Fok al is het echt heel jammer dat de linkse meerderheid er niet meer is in de peilingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |