Nee!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:06 schreef knowall het volgende:
Maarrrr, bereiken deze mensen daarmee ook hun doel
quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:25 schreef NLweltmeister het volgende:
De Telegraaf moet gewoon elke dag zo'n verhaal plaatsen, ik ben nu om, de SP heeft er weer een stem bij
'Een kat in het nauw maakt rare sprongen'.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:06 schreef knowall het volgende:
Maarrrr, bereiken deze mensen daarmee ook hun doel. Ik denk van niet.
quote:SCHANDALIG deze manier van publiceren beste Telegraaf. Grote zwarte lijnen om de column en enorme letters gebruiken alsof een vreselijke ramp ons land heeft getroffen. Dit slaat werkelijk alles. En laat die gluiperige Zorgverzekeringszakkenvuller Wiegel helemaal zijn smoel houden alstublieft. Ik was zwevend maar alleen hierom stem ik nu toch SP. Dan zullen we zien wat er gaat gebeuren straks. Dit is beneden alle peil.
quote:Tuurlijk. Je fietsbanden zullen steeds lek raken. Het vlees in je koelkast bederft opeens veel sneller als normaal. En je haar wordt ook steeds sneller vet. Je krijgt weer acné en goed voor de bierbuik zal het ook niet zijn. Je pinpas raakt gedemagnetiseerd en opeens last van mollen in de tuin. Na de dinsdag geen woensdag en de zomers worden veel minder warm als vroeger. Wat een paniek. Lachen hoor. Ik zag laats m'n kont in de spiegel, dacht ik: hé daar heb je Wiegel.... Ik stem op Jan
quote:Dit zijn weer dezelfde angstverhalen als destijds verkondigd werden met de EU stemronde. Jan krijgt mijn stem, VVD en CDA hebben ons afgelopen jaren al genoeg ellende bezorgd.
quote:Ongelooflijk dat jullie hiermee willen scoren. Een afgang voor de Nederlandse journalistiek. Houd je bij de feiten! Nu doen jullie weer hetzelfde als in de tijd van Fortuyn. Geef een neutraal onderbouweing van de verschillen in de programma's e.d. maar deze afgunst is in een tijd van normen en waarden zeer onder de gordel.
oh, en ik zit nog niet eens op een kwart van de reacties..quote:We dreigen te verliezen en dus laten we de aloude drogredenen maar weer eens uit de kast halen. Zielig. Héél erg zielig!!
quote:
Veel politiemensen in geldnood... net als dit topic
Nummer 30 is een lijstduwer, die komt dus sowieso niet in de TK. Verder houd ik het maar bij een citaat uit het Financieel Dagblad (ik wil immers niet de SP teveel gaan verdedigen, want SP-basherij is goed!quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:48 schreef SuperbDeLux het volgende:
Gelukkig, ervaren politici. Die krijgen vast heel wat gedaan en veroorzaken geen LPF tafarelen.![]()
quote:Verder waakt Marijnissen voor een goede verhouding tussen ervaring en nieuwkomers. Mocht de partij zich opnieuw verdubbelen dan wordt de 68-jarige Remi Poppe - die van 1994 tot 2002 in de Kamer zat - opgetrommeld; hij staat op nummer 19 van de lijst. Ook Arda Gerkens, die wilde stoppen, heeft toegezegd in de fractie te blijven als de partij 20 zetels haalt, om ervaring te behouden.
Dus ik geef jullie niet de schuld....quote:Als van de Sar een doel van 5 bij 15 zou moeten verdedigen zal hij er ook niets van bakken.....Dit terwijl er geen betere keeper is....
Als je zo'n eenzijdig, asociaal, materialistisch programma als van de VVD moet verdedigen maak je ook geen kans.. Het doel is gewoon te groot...
Ik ben het hier helemaal mee eens. Schoppen is erg gemakkelijk iets wat nu te veel tijdens de verkiezings debatten en op tv programma´s gebeurd. (Zal wel voor de kijkcijfers zijn).quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:18 schreef SuperbDeLux het volgende:
Verder ben ik het niet erg eens met hun Robin Hood mentaliteit en de manier waarop ze mensen laten denken dat de overheid verantwoordelijk is voor alles en er geen enkele verantwoordelijkheid bij het volk zelf berust op de weg naar die 'rechtvaardige en welvarende' maatschappij van ze.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef DGD het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens. Schoppen tegen het huidige beleid is erg gemakkelijk iets wat nu te veel tijdens de verkiezings debatten en op tv programma´s gebeurd. (Zal wel voor de kijkcijfers zijn).
Verder vind ik die marijnissen maar een enge kerel. Dit wordt nog meer gevoed door dat filmpje. Ik krijg het idee dat deze kerel de "rijken" (alles wat meer dan modaal verdient) overal de schuld van geeft. Lijkt een beetje op ................................ Vul het zelf maar in. Zo ver hoop ik nog niet te gaan.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef DGD het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens. Schoppen is erg gemakkelijk iets wat nu te veel tijdens de verkiezings debatten en op tv programma´s gebeurd. (Zal wel voor de kijkcijfers zijn).
Verder vind ik die marijnissen maar een enge kerel. Dit wordt nog meer gevoed door dat filmpje. Ik krijg het idee dat deze kerel de "rijken" (alles wat meer dan modaal verdient) overal de schuld van geeft. Lijkt een beetje op ................................ Vul het zelf maar in. Zo ver hoop ik nog niet te gaan.
Door mensen als DGD gaat de SP enorme winst boeken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
jij hebt je speciaal geregistreerd om de SP af te zeiken ?
Dat idee heb je omdat je heel dom bent. Marijnissen, of algemener; de SP, heeft niets tegen rijkdom, de SP heeft iets tegen armoede.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef DGD het volgende:
Ik krijg het idee dat deze kerel de "rijken" (alles wat meer dan modaal verdient) overal de schuld van geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |