abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43641410
LET OP: DE TT IS AANGEPAST DOOR EEN MODERATOR MET DICTATORIALE TREKJES, DE OORSPRONKELIJK TT WAS: DE SP MOET MEER GEBASHED WORDEN. DIT IS DUS DAN OOK GEEN SLACHTOFFER-GEHUIL OF IETS IN DIE RICHTING.

De SP moet meer gebashed worden.

De SP wordt momenteel keihard, jawel, gedemoniseerd. Elsevier schreef een artikel van meerder pagina's over 'de van binnen radicale SP', de Telegraaf vertelt de lezer dat we toch vooral moet oppassen voor Marijnissen, en ook andere media doen hun best de SP zwart te maken, en laat ik de hardwerkende rechtse FOK!kers niet vergeten die niet genoeg topics over 'het rode gevaar' kunnen openen (zie ook de AT van POL).

Nu vraag ik mij af, waarom zij dit doen. De enige verklaring die ik kan bedenken is dat zij denken dat SP-gebash mensen afschrikt van een stem op de SP. Lieg dat de SP het successie recht wil verhogen, dat Marijnissen het bloed van embryo's als ontbijt drinkt, dat de SP de nieuwe LPF is, etc etc, en er gaat vast niemand meer SP stemmen...

Maarrrr, bereiken deze mensen daarmee ook hun doel. Ik denk van niet. En het verleden bevestigt mijn vermoeden, ga maar na:

• 2003: we worden, met allerlei doemscenario’s en zwartmakerij, massaal gewaarschuwd vooral niet LPF te stemmen. Gevolg: we stemmen massaal LPF.
  • 2005: we worden, deze keer vooral met vele doemscenario’s en bangmakerij, gewaarschuwd niet tegen de Europese grondwet te stemmen (dat oorlog uit zal breken wanneer we tegen stemmen is waarschijnlijk de meest bekende bangmakerij). Gevolg: we stemmen massaal tegen.

En ik voorspel:

• 2006: we worden gewaarschuwd vooral niet massaal SP te stemmen. Gevolg: we stemmen massaal SP.

MEEEERRRRR SP-gebash dus alstublieft!

[ Bericht 1% gewijzigd door knowall op 19-11-2006 00:38:26 ]
  • pi_43641428
    Euh, kan een moderator aub even 'Als SP' uit de TT halen.
      † In Memoriam † vrijdag 17 november 2006 @ 19:12:28 #3
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_43641473
    quote:
    zie ook de AT van POL
    lol
    pi_43641499
    Je hebt zeker een punt.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_43641537
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 19:06 schreef knowall het volgende:

Maarrrr, bereiken deze mensen daarmee ook hun doel
    Nee!
    Laat ze vooral doorgaan, het werkt namelijk averechts!!
    het mag dus nog wel even doorgaan wmb.!

ze hebben trouwens weer een nieuwe bij de telegraaf:
    edit, o die hebben ze weg gehaald...

[ Bericht 14% gewijzigd door venomsnake op 17-11-2006 19:30:27 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43641612
    Het mooie is dat deze zwartmakerij ook mensen naar de SP trekt die normaliter niet zouden stemmen (waardoor de SP niet alleen de PvdA leegeet, maar ook daadwerkelijk een linkse coalitie groter maakt). Die mensen zitten niet verwerkt in de peilingen, dus eigenlijk onderschatten de peilingen de SP nog.

Het enige dat van belang is, is dat het niet regent op 22 november want dat kan deze mensen, zo blijkt uit onderzoek, wel eens demotiveren te gaan stemmen.
    pi_43641745
    Uit één van de vele SP-bashtopics:
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 19:25 schreef NLweltmeister het volgende:
    De Telegraaf moet gewoon elke dag zo'n verhaal plaatsen, ik ben nu om, de SP heeft er weer een stem bij
    pi_43641824
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 19:06 schreef knowall het volgende:

Maarrrr, bereiken deze mensen daarmee ook hun doel. Ik denk van niet.
    'Een kat in het nauw maakt rare sprongen'.

Het gebash toont alleen maar aan dat de gevestigde orde (Gatver, ik citeer Pastors ), diep in de kont van enkele eindredacteuren zit (of andersom), en zij van wanhoop niet meer rationeel kunnen nadenken.

SP ftw!
    Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
    pi_43641849
    SP bashen is typische arrogantie. Als een VVD'er weer loopt te kraaien dat de SP zo communistisch is, zegt dat meer over de VVD'er dan de SP. Het helpt de SP alleen maar.
    pi_43641882
    Moet je die reacties op de telegraaf site lezen, ik zal er een paar quoten:
    quote:
    SCHANDALIG deze manier van publiceren beste Telegraaf. Grote zwarte lijnen om de column en enorme letters gebruiken alsof een vreselijke ramp ons land heeft getroffen. Dit slaat werkelijk alles. En laat die gluiperige Zorgverzekeringszakkenvuller Wiegel helemaal zijn smoel houden alstublieft. Ik was zwevend maar alleen hierom stem ik nu toch SP. Dan zullen we zien wat er gaat gebeuren straks. Dit is beneden alle peil.
    quote:
    Tuurlijk. Je fietsbanden zullen steeds lek raken. Het vlees in je koelkast bederft opeens veel sneller als normaal. En je haar wordt ook steeds sneller vet. Je krijgt weer acné en goed voor de bierbuik zal het ook niet zijn. Je pinpas raakt gedemagnetiseerd en opeens last van mollen in de tuin. Na de dinsdag geen woensdag en de zomers worden veel minder warm als vroeger. Wat een paniek. Lachen hoor. Ik zag laats m'n kont in de spiegel, dacht ik: hé daar heb je Wiegel.... Ik stem op Jan
    quote:
    Dit zijn weer dezelfde angstverhalen als destijds verkondigd werden met de EU stemronde. Jan krijgt mijn stem, VVD en CDA hebben ons afgelopen jaren al genoeg ellende bezorgd.
    quote:
    Ongelooflijk dat jullie hiermee willen scoren. Een afgang voor de Nederlandse journalistiek. Houd je bij de feiten! Nu doen jullie weer hetzelfde als in de tijd van Fortuyn. Geef een neutraal onderbouweing van de verschillen in de programma's e.d. maar deze afgunst is in een tijd van normen en waarden zeer onder de gordel.
    quote:
    We dreigen te verliezen en dus laten we de aloude drogredenen maar weer eens uit de kast halen. Zielig. Héél erg zielig!!
    oh, en ik zit nog niet eens op een kwart van de reacties..
    erg leuk om te lezen

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 17-11-2006 21:21:33 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_43641895
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 17 november 2006 @ 19:50:52 #12
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_43641919
    Waar is Chewie als je hem nodig hebt

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      vrijdag 17 november 2006 @ 19:51:06 #13
    15449 Philosocles
    blogito ergo sum
    pi_43641924
    'k Ben benieuwd of Bos nog een potje SP-bashen aandurft. Zet ze alstjeblieft eens tegenover elkaar, en laat zien of Bos dat lef heeft. Ja, hij is net een beetje tegen Marijnissen aan gaan schurken omdat hij dat teveel bij het CDA heeft gedaan, en dat de PvdA blijkbaar steun heeft gekost - maar het is óók nodig dat hij in een rechtstreekse confrontatie duidelijk maakt wat de verschillen zijn.

Zoals Rutte onlangs zei: 'Het is bizar. Niemand trekt van leer tegen de SP; Marijnissen wordt slapend rijk.'
    iedereen is uniek behalve ik
      vrijdag 17 november 2006 @ 19:56:31 #14
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_43641994
    Ik wordt helemaal ziek van Balkenende, die mij als een kleine kleuter probeert bang te maken voor wat er allemaal dreigt te gebeuren als ik niet op hem stem.

Dat was al zo tijdens de Europese verkiezingen, waar met oorlog, genocides en stroomstoringen gedreigd werd als we "nee" stemden. Dat is zo gegaan met de fallikant mislukte oorlog tegen het terrorisme, als we niet naar Irak gingen dan zou de Euromast neerkomen, en nu zakt de hele Nederlandse huizenmarkt in wanneer de HRA tot 42% beperkt wordt.

Ik ben niet links, maar ik krijg er echt genoeg van om als een klein, dom en bang jongetje aangesproken te worden. Ontbreekt het CDA soms aan argumenten om mij te overtuigen op hen te stemmen? Waarom altijd het anti-argument van "als je het niet doet dan, (wordt het oorlog/valt de stroom uit/stort de economie in)?

Zal ik het dan toch maar doen? Gewoon op Jantje stemmen, enkel om te laten zien dat ik me niet laat koeieneren?

(Mijn stem bij de EU-grondwet werd nee, vooral na dat VVD-spotje uit het Euro-parlement)
    The End Times are wild
      vrijdag 17 november 2006 @ 20:48:06 #15
    151835 SuperbDeLux
    Een ietwat hautain.
    pi_43642670
    Een vluchtige blik op hun kandidatenlijst basht meer dan genoeg

5. Krista van Velzen
    Krista van Velzen (32, Den Haag). Propedeuse HBO Bos- en Natuurbeheer, milieu- en vredesactivist.

8. Emile Roemer
    Emile Roemer (44, Boxmeer). Onderwijzer.

9. Renske Leijten
    Renske Leijten (27, Haarlem). Rondt momenteel studie Nederlandse Taal en Cultuur af aan de Rijksuniversiteit Groningen.

11. Ron Abel
    Ron Abel (56, Schiedam). Sinds 1972 onderwijzer, vanaf 1981 directeur openbare basisschool in Schiedam

12. Sharon Gesthuizen
    Sharon Gesthuizen (30, Haarlem). Studeerde Nederlands recht en Engels. Deed van 1998 tot 2002 de kunstacademie in Arnhem.

15. Nathalie de Rooij
    Nathalie de Rooij (33, Tilburg). Werkte in fabriek en verpleging. Werd daarna VMBO-docent.

16. Hans van Leeuwen
    Hans van Leeuwen (54, Leidschendam). Beeldend kunstenaar

18. Paulus Jansen
    Paulus Jansen (52, Utrecht). Bouwkundige.

19. Remi Poppe
    Remi Poppe (68, Vlaardingen). Gepensioneerd. Milieuactivist.

20. Arda Gerkens
    Arda Gerkens (41, Haarlem). Tweede-Kamerlid sinds 2002. Was docent voortgezet onderwijs en medewerker Milieudefensie.

Gelukkig, ervaren politici. Die krijgen vast heel wat gedaan en veroorzaken geen LPF tafarelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperbDeLux op 17-11-2006 21:06:10 ]
    He wept for there were no more worlds to conquer.
    pi_43642680
    Bash topic sluiten..... (geintje)
    Ja onze VVD moderators zullen zo wel ff langkomen om dit topic te sluiten

quote:
    Van Baalen er plezier in schiep om marcherend door nachtelijk Leiden het Horst Wessellied te zingen.
    pi_43642897
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 20:48 schreef SuperbDeLux het volgende:
    Gelukkig, ervaren politici. Die krijgen vast heel wat gedaan en veroorzaken geen LPF tafarelen.
    Nummer 30 is een lijstduwer, die komt dus sowieso niet in de TK. Verder houd ik het maar bij een citaat uit het Financieel Dagblad (ik wil immers niet de SP teveel gaan verdedigen, want SP-basherij is goed! ):
    quote:
    Verder waakt Marijnissen voor een goede verhouding tussen ervaring en nieuwkomers. Mocht de partij zich opnieuw verdubbelen dan wordt de 68-jarige Remi Poppe - die van 1994 tot 2002 in de Kamer zat - opgetrommeld; hij staat op nummer 19 van de lijst. Ook Arda Gerkens, die wilde stoppen, heeft toegezegd in de fractie te blijven als de partij 20 zetels haalt, om ervaring te behouden.
    pi_43642923
    Zit wat in!
    pi_43643191
    Mooi topic om te laten zien hoe eenvoudig het jezelf staande te houden tegen het rechtse geschreeuw...
    quote:
    Als van de Sar een doel van 5 bij 15 zou moeten verdedigen zal hij er ook niets van bakken.....Dit terwijl er geen betere keeper is....

Als je zo'n eenzijdig, asociaal, materialistisch programma als van de VVD moet verdedigen maak je ook geen kans.. Het doel is gewoon te groot...
    Dus ik geef jullie niet de schuld....
    Van Baalen er plezier in schiep om marcherend door nachtelijk Leiden het Horst Wessellied te zingen.
      vrijdag 17 november 2006 @ 21:18:23 #20
    151835 SuperbDeLux
    Een ietwat hautain.
    pi_43643280
    Tsja, ik hoop gewoon niet dat iedereen blindelings achter die loudmouth van een Marijnissen aanrent. Dat de beste man het allemaal meent geloof ik wel; de vraag is of die schreeuwerige SP ook in een regering zal presteren.

Ik gun ze de kans om zich te bewijzen overigens van harte. Sterke standpunten wat betreft het MKB vielen mij op. Verder ben ik het niet erg eens met hun Robin Hood mentaliteit en de manier waarop ze mensen laten denken dat de overheid verantwoordelijk is voor alles en er geen enkele verantwoordelijkheid bij het volk zelf berust op de weg naar die 'rechtvaardige en welvarende' maatschappij van ze.

Soit, ik roep het al maanden; liever Marijnissen met z'n basisschool meesters fractie dan die vos van een Bos.
    He wept for there were no more worlds to conquer.
    pi_43644052
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 21:18 schreef SuperbDeLux het volgende:

Verder ben ik het niet erg eens met hun Robin Hood mentaliteit en de manier waarop ze mensen laten denken dat de overheid verantwoordelijk is voor alles en er geen enkele verantwoordelijkheid bij het volk zelf berust op de weg naar die 'rechtvaardige en welvarende' maatschappij van ze.
    Ik ben het hier helemaal mee eens. Schoppen is erg gemakkelijk iets wat nu te veel tijdens de verkiezings debatten en op tv programma´s gebeurd. (Zal wel voor de kijkcijfers zijn).

Verder vind ik die marijnissen maar een enge kerel. Dit wordt nog meer gevoed door dat filmpje. Ik krijg het idee dat deze kerel de "rijken" (alles wat meer dan modaal verdient) overal de schuld van geeft. Lijkt een beetje op ................................ Vul het zelf maar in. Zo ver hoop ik nog niet te gaan.
    pi_43644070
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef DGD het volgende:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Schoppen tegen het huidige beleid is erg gemakkelijk iets wat nu te veel tijdens de verkiezings debatten en op tv programma´s gebeurd. (Zal wel voor de kijkcijfers zijn).

Verder vind ik die marijnissen maar een enge kerel. Dit wordt nog meer gevoed door dat filmpje. Ik krijg het idee dat deze kerel de "rijken" (alles wat meer dan modaal verdient) overal de schuld van geeft. Lijkt een beetje op ................................ Vul het zelf maar in. Zo ver hoop ik nog niet te gaan.
    pi_43644132
    quote:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Schoppen is erg gemakkelijk iets wat nu te veel tijdens de verkiezings debatten en op tv programma´s gebeurd. (Zal wel voor de kijkcijfers zijn).

jij hebt je speciaal geregistreerd om de SP af te zeiken ?

in veel andere topics ben je nog niet geweest he
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_43644244
    quote:
    Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

jij hebt je speciaal geregistreerd om de SP af te zeiken ?
    Door mensen als DGD gaat de SP enorme winst boeken.
    pi_43644255
    quote:
    Ik krijg het idee dat deze kerel de "rijken" (alles wat meer dan modaal verdient) overal de schuld van geeft.
    Dat idee heb je omdat je heel dom bent. Marijnissen, of algemener; de SP, heeft niets tegen rijkdom, de SP heeft iets tegen armoede.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')