abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43641058
quote:

De VVD wil:

- Een ministerie van Veiligheid
- Zwaardere straffen voor overtredingen tegen gezagsdragers.

Misschien kunnen ze er nog "Zwaardere straffen voor overtredingen door gezagsdragers" van maken.....

Wel zo veilig
Van Baalen er plezier in schiep om marcherend door nachtelijk Leiden het Horst Wessellied te zingen.
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:34:30 #2
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_43641109
Een vakbond die gaat dreigen dat hun leden hun criminele aard wel eens kunnen gaan benutten om criminele daden te gaan verrichten

De Camorra is nog minder doorzichtig op het gebied van chantage...
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_43641120
Honderden euro's zorgpremie ? Laten ze zich in Monaco behandelen ofzo ? Het zijn precies dezelfde kosten waar Jan Modaal ook mee te maken heeft, waarom voor agenten een uitzondering maken.
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:38:42 #4
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43641140
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:36 schreef gelly het volgende:
Honderden euro's zorgpremie ? Laten ze zich in Monaco behandelen ofzo ? Het zijn precies dezelfde kosten waar Jan Modaal ook mee te maken heeft, waarom voor agenten een uitzondering maken.
Artsen betalen ook honderden euro's zorgpremie. Sinds het nieuwe zorgstelsel mogen risico groepen (waar agenten blijkbaar ook onder vallen) ineens ontzettend veel meer gaan betalen dan jij en ik

Dat zal vast komen door de hogere kans op ongevallen, grotere kans om in elkaar gemept te worden door lui die drugs en drank gebruikt hebben en zo zijn er vast nog wel meer beroepsrisico's die nu ineens heel fijn in de premie verwerkt worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door TR08 op 17-11-2006 18:43:55 ]
pi_43641269
Die luie linkse agenten hebben ook altijd wat te zeuren. Ze moeten boeven vangen....
Ze verdienen zat, maar ze kopen te veel wij wehkamp op afbetaling..
Laat ze maar naar de voedselbank gaan!
Van Baalen er plezier in schiep om marcherend door nachtelijk Leiden het Horst Wessellied te zingen.
pi_43641291
Hood, knakker, je hetze tegen de VVD en je ondermaatse argumentatie begint me een beetje de keel uit te hangen. Je zet jezelf keer op keer voor schut, maar je hebt het niet eens door. Mods, neem R.J.P.G.HOOD tegen zichzelf in bescherming.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:59:31 #7
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_43641341
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:34 schreef Hyperdude het volgende:
Een vakbond die gaat dreigen dat hun leden hun criminele aard wel eens kunnen gaan benutten om criminele daden te gaan verrichten

De Camorra is nog minder doorzichtig op het gebied van chantage...
Kom op zeg. Het is - helaas - gewoon logisch. Zit je bij de politie, dan heb je per definitie veel meer met het criminele milieu te maken dan gemiddeld. En zit je in de schulden is de kans een stuk groter dat je op een oneerbaar voorstel ingaat. Niks dreigement, gewoon één en één bij elkaar optellen.
iedereen is uniek behalve ik
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:45:18 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_43641852
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:59 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Kom op zeg. Het is - helaas - gewoon logisch.
...
Niks dreigement, gewoon één en één bij elkaar optellen.
Ik ga even verder met chargeren:
Dan ben ik blij dat ik in een land woon waar je als burger wel gewapend mag zijn. Dan kan je je tenminste nog verdedigen tegen "fout" overheidspersoneel.

Maar het is wel heel erg als dit soort onzin de norm wordt. Die politievakbond surft gewoon lekker mee op de "ik ben maar een onschuldig arm slachtoffertje van omstandigheden" riedeltje dat momenteel zo lekker makkelijk gebruikt wordt door iedereen die zijn of haar falen wijt aan aan "de maatschappij" ipv. aan zichzelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 17-11-2006 19:50:49 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 17 november 2006 @ 19:51:37 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_43641934
Bash-topic en bovendien een bizarre OP. Probeer het nog eens met een OP die ingaat op het bericht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')