Hartelijk dankquote:Op zondag 19 november 2006 06:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een leuk criterium, maar daarmee zou 90% dicht kunnen. Hij is weer open.
Misschien wel, maar het lijkt toch een goed topic te gaan worden als ik de reacties zo bekijk.quote:Op zondag 19 november 2006 07:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En toch is het een vaaaaag topic![]()
Moet kunnen ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:06 schreef RosaCrux het volgende:
De enigste vervuilers die ze van mij in kooien mogen zetten zijn negers en moslims
Neej, ff digitaal puzzelen.quote:Op zondag 19 november 2006 12:30 schreef Bluesdude het volgende:
Moet kunnen ?
Vrijheid van baggeruiting is een groot goed ?
Het is best wel een boel druk op [POL] en gelet op de aankomende verkiezingen doet [NWS] vrolijk mee.quote:Op zondag 19 november 2006 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
Spring jij bij vandaag op Pol ?
quote:Op zondag 19 november 2006 12:56 schreef Bluesdude het volgende:
MED? Crux is een clown van een gebande ?
Kijk maar in HOc, moderators van dat subforum wouden deze niet en in POL hoort dit niet echt thuis.quote:Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef Akkersloot het volgende:
Kan topic sluiter een linkje geven ? De Islam en de slavernij.
Dat hangt van de gemeente af waar je woont.quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Ack! Ik weet niet waar ik het moet vragen, en een apart topic lijkt het mij niet waard maar:
Door omstandigheden is mijn stemkaart verloren gegaan.. Nu dat ik met google wel uit te kunnen vinden of ik ook alleen met mijn paspoort kon stemmen, maar ik kan dit nergens vinden. Weet hier iemand het?
Stembureau lid meldtquote:Op zondag 19 november 2006 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat hangt van de gemeente af waar je woont.
Als je in een gemeente woont waar je overal kan stemmen heb je absoluut je pas nodig en dan moet je dus een nieuwe aanvragen. In het geval dat dat niet zo is, dan kun je, volgens mij, idd met je id-kaart stemmen. (Freako, weet jij dit?)
Ik zie in je profiel dat je in Amsterdam woont, Cheiron.quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Ack! Ik weet niet waar ik het moet vragen, en een apart topic lijkt het mij niet waard maar:
Door omstandigheden is mijn stemkaart verloren gegaan.. Nu dat ik met google wel uit te kunnen vinden of ik ook alleen met mijn paspoort kon stemmen, maar ik kan dit nergens vinden. Weet hier iemand het?
Dat hangt van je gemeente af. Sommige geven tot de 21e vervangende stempassen af.quote:Op zondag 19 november 2006 22:11 schreef kLowJow het volgende:
Zo te zien worden na 17 november geen vervangende stempassen meer verstrekt.
Niet de gemeente uit je link in ieder geval.quote:Op zondag 19 november 2006 22:12 schreef freako het volgende:
[..]
Dat hangt van je gemeente af. Sommige geven tot de 21e vervangende stempassen af.
Dat zeg ik toch ook...quote:Op zondag 19 november 2006 22:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet de gemeente uit je link in ieder geval.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:05 schreef freako het volgende:
tot afgelopen vrijdag had je een vervangende stempas aan kunnen vragen.
Omdat het niks meer doet dan voer geven aan een ieder die de SP wil bashen, en daarmee ook de andere kant voedert. Echt ik zie hier geen discussie uit ontstaan welke niet tot in het oneindige gemod moet worden. Dit komt mede dor de wijze waarom BG zijn OP in elkaar flanst.quote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[user mode]
Waarom moet Bangmaak taktiek tegen de SP. dicht? Ik vind dat een belachelijke sluitreden, als ik heel eerlijk ben.
[/user mode]
Nee, dit helptquote:Op maandag 20 november 2006 09:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Belachelijk dat Bangmaak taktiek tegen de SP. dichtgaat. Er zijn ook serieuze reacties tussen. Op Fok! is het zelden anders dan dat er een hoop van die klote replies in een topic staan.
Ik doe mijn beklag tegen dit dictatoriale gedrag van de Mod.
Oneens. De OP is een prima verdediging van de punten die continu in diverse topics worden aangevoerd. Dat rechts FOK zo'n topic aangrijpt om er baggerreacties op los te laten kan geen reden zijn om een topic te sluiten. Haal dan de baggerreacties weg, maar gun zo'n tegengeluid-topic ook een kans.quote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Omdat het niks meer doet dan voer geven aan een ieder die de SP wil bashen, en daarmee ook de andere kant voedert. Echt ik zie hier geen discussie uit ontstaan welke niet tot in het oneindige gemod moet worden. Dit komt mede dor de wijze waarom BG zijn OP in elkaar flanst.
Dan hou ik zo'n beetje alleen de OP overquote:Op maandag 20 november 2006 09:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Haal dan de baggerreacties weg, maar gun zo'n tegengeluid-topic ook een kans.
Hmm, doe maar wat je er mee wilt. Echter zal ik dan ook niks meer aan dit topic doen op te ruimen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:39 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit net die OP te lezen, maar ik kan daar weinig fouts aan ontdekken.
Wat mij betreft blijft hij gewoon open. Nu heeft BG eindelijk eens een keer werk gemaakt van een goede OP.
Wat nou beter doordacht? Het zijn nota bene antwoorden van de SP zelf! Denk je dat die er niet over nagedacht hebben of zo? Hoe wil je die punten dan hebben?quote:Op maandag 20 november 2006 09:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan hou ik zo'n beetje alleen de OP over
Een tegen geluid ok, maar dan wel een die wat beter doordacht is.
Dat is het punt nou juist. Er zit totaal geen eigen inbreng in. Ik kan me niet indenken dat dat de bedoeling is. Dan kan je net zo goed een link neerflikkeren naar de partijprogramma's en vanaf daar te gaan discussieren.quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat nou beter doordacht? Het zijn nota bene antwoorden van de SP zelf! Denk je dat die er niet over nagedacht hebben of zo? Hoe wil je die punten dan hebben?
Oooh, DoG, wat een zwaktebod.quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Er zit totaal geen eigen inbreng in. Ik kan me niet indenken dat dat de bedoeling is. Dan kan je net zo goed een link neerflikkeren naar de partijprogramma's en vanaf daar te gaan discussieren.
Dat gevoel bekroop mij ook.... voor elk wittewasje wordt er weer een topic in de lucht gebracht met dezelfde stellingen/stokpaardjes over en over again.quote:Op maandag 20 november 2006 09:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Er zit totaal geen eigen inbreng in. Ik kan me niet indenken dat dat de bedoeling is. Dan kan je net zo goed een link neerflikkeren naar de partijprogramma's en vanaf daar te gaan discussieren.
Goed, er zijn meer stand in mods en regulire mods die mijn besluit tunnen terug draaien. Echter zie ik niet het heil in een topic als deze. En dat 5 voor 12 topic heb ik ook nog niet gezien.quote:Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oooh, DoG, wat een zwaktebod.Het is een tegengeluid op al het gebash hier. De beste manier om dat tegengeluid te laten horen is de standpunten 1:1 over te nemen. Het topic ontaardt dan vanzelf in een discussie. Je kunt aan een dergelijke OP nu eenmaal geen eigen mening toevoegen, behalve dan 'Kijk, dat zijn de ware feiten' of zoiets.
Dan kan dat 5 voor 12 topic ook dicht. Is alleen een linkje naar een website.
Dit is nog steeds user-mode he? Voor de duidelijkheid
Humor zat, echter was dit niet echt om te lachen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:56 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mmm, enig gevoel voor humor heb je ook al niet.
quote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb em weer open gegooid. Ik laat het over aan de POL-mods. Ik kan de argumentatie van L_V wel volgen. En van de week had ik ook al een misser met een fuifduif topic die ik te snel dichtkwakte. Die corrigeerde EWK. Topics vliegen hier niet zo snel dicht als bij ons.![]()
Het zij zo. Ik ga me computer maken en bier halen, misschien dat ik het daarna wel eens eens kan worden met dit besluit.quote:Op maandag 20 november 2006 10:01 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb em weer open gegooid. Ik laat het over aan de POL-mods. Ik kan de argumentatie van L_V wel volgen. En van de week had ik ook al een misser met een fuifduif topic die ik te snel dichtkwakte. Die corrigeerde EWK. Topics vliegen hier niet zo snel dicht als bij ons (met een kromme OP).![]()
Ik heb alle nikszeggende postings wel weggehaald.quote:Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Het zij zo. Ik ga me computer maken en bier halen, misschien dat ik het daarna wel eens eens kan worden met dit besluit.
Beetje laat nu. Misschien ideetje voor de Provinciale Staten verkiezingen van volgend jaar?quote:Op maandag 20 november 2006 10:03 schreef Drugshond het volgende:
Toch ben ik wel te porren voor alle partijprogram topics in een semi-centrale opzet.
Daarom is een slotje ook eigenlijk wel normaal, de OP is namelijk een copy paste van de SP blog zonder enige onderbouwing van TS. Dat hoor jij toch ook te weten?quote:Op maandag 20 november 2006 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat nou beter doordacht? Het zijn nota bene antwoorden van de SP zelf! Denk je dat die er niet over nagedacht hebben of zo? Hoe wil je die punten dan hebben?
Die komen van mijn site: Apeldoorn, Vianen, Heemskerk.quote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef Genverbrander het volgende:
Sidekick, een tijdje terug postte jij geloof ik een aantal plaatsen die in het verleden representatief zijn gebleken voor heel Nederland. Zou je die nogmaals kunnen posten? Dan kan ik die woensdag extra goed in de gaten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |