Omdat het (imho) prima past in het rijtje drek topics dat ik eerder vandaag hier gepost heb (waarvan er ook enkele daadwerkelijk gesloten zijn) en het (wederom, imho) niks toevoegd aan de al lopende discussies. Pik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:54 schreef PJORourke het volgende:
Je hebt de vraag nog niet beantwoord: waarom negeer je het topic niet gewoon?
Ja, nou krabbel je terug. Nee, je had geen bijbedoelingen met zo'n melding in FB.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:53 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, moet ik nog uitleggen dat het aangeven van een baggertopic niet direct onder 'de mond snoeren' valt of gaat dat er nog in, in dat LBO breintje van je?
Tuurlijk wel. Maar de beslissing is aan de mods. Ik zie trouwens niet in waar je je zo druk om maakt ventje. Er ís je toch nergens de mond gesnoerd? Waarom laat je dit topic niet links liggen dan eigenljk?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, nou krabbel je terug. Nee, je had geen bijbedoelingen met zo'n melding in FB.
Neuh. Niet nodig. Ben klaar met dit heerschap.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef Chewie het volgende:
kunnen Jarno en PjoRourke deze conversatie per mail o.i.d voortzetten?
Gooi 'm dan meteen even op slot.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
We zijn natuurlijk allemaal blij voor je dat je eruit bent. Je vreugde kan je echter kwijt in het wat stem jij topic.
Merge verzoekje loopt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:34 schreef Napalm het volgende:
De tien gebroken beloften van het CDA....
past prima in zn topic van 5 dagen eerder..
De successen van Balkenende?
Heb gister de NWS-mods uitgenodigd om mee te helpen, waarvan hierboven akte.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard is er nu heel veel bagger en doen jullie erg je best. Maar juist omdat dit zo is en jullie tijd ook beperkt is. Zou ik het geen gek idee vinden om even wat extra gastmods aan te stellen.
De OP en TT, je nieuwe topic is een stukje beter.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende poept in zijn broek voor links kabinet
Was die gesloten om de inhoud of om de aard van de reacties?
Ik zie het probleem er niet van.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:59 schreef FonsvdB het volgende:
De SP moet meer gebashed worden.
Titel zegt genoeg over de kwaliteit.
ik heb ook heel erg mn best gedaan om neutraal over te komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De OP en TT, je nieuwe topic is een stukje beter.
Als iemand een topic opent met "Marijnissen poept in zijn broek voor VVD/CDA coalitie" met een willekeurig gepakt nieuwsbericht dan zal ik dat ook sluiten ja.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ik heb ook heel erg mn best gedaan om neutraal over te komen.Net zo geforceerd als Balkenende bij RTL Boulevard zo.
Maar dan wel ook een beetje streng al die topics met rechtse OP's en TT's sluiten he![]()
![]()
Da's flauw. Het is een duidelijk statement geweest van Balkenende dat breed in de media wordt uitgemeten, het is dus niet "een willekeurig gepakt nieuwsbericht."quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als iemand een topic opent met "Marijnissen poept in zijn broek voor VVD/CDA coalitie" met een willekeurig gepakt nieuwsbericht dan zal ik dat ook sluiten ja.
Ik weet niet hoor, maar je kan echt praktisch elk bericht pakken over een partij waarbij er slecht wordt gesproken over de (plannen van de) partijen van de andere kant. Dat doen ze allemaal.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Da's flauw. Het is een duidelijk statement geweest van Balkenende dat breed in de media wordt uitgemeten, het is dus niet "een willekeurig gepakt nieuwsbericht."
Ik bespeur toch enige bevooroordeeldheid bij jouw moderatie, zou niet moeten.
TT aangepast.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:59 schreef FonsvdB het volgende:
De "SP" (welke denkkaders volgen ze).
Titel zegt genoeg over de kwaliteit.
Fair is fair.... die TT gaat ook in de wasmachine.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:06 schreef Genverbrander het volgende:
Balkenende spreekt zijn afkeur uit voor een links kabinet.
Was die gesloten om de inhoud of om de aard van de reacties?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:46 schreef knowall het volgende:
WTF is er met de TT gebeurd? Denkkaders???
Het gaat er ook niet om of jij er iets mee kan. De TT dekte de lading prima, en kwam volkomen overheen met wat de lezer in de OP staat te wachten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:42 schreef Drugshond het volgende:
(Met de orginele TT : kon ik weinig mee)
Gewoon de oude TT terug graag.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:50 schreef Drugshond het volgende:De SP moet meer gebashed worden. of welke denkkaders dat ze volgen....
Constructief of afbraak ?!.... wat wil je ?. We leven nog steeds in een vrij land.
- Walk on -quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:52 schreef knowall het volgende:
Dat is puur mijn eigen gedachtengang.
Hmzzz... lees net de Elsevier.....quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:54 schreef knowall het volgende:
Heb je de OP überhaupt gelezen? Er wordt niemand gebashed in de OP namelijk. Gewoon de TT terugzetten aub.
Nee, daarom zie ik de TT liever onveranderd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:10 schreef Drugshond het volgende:
Zit daar technisch zoveel verschil tussen tussen bashen en demoniseren. ?
Geen probleem.quote:Overigens.. excuses voor de verkeerd gekozen TT (beheers het [POL] spel niet zo... moet veel opzoeken ook).
Balkenende vreest links kabinetquote:Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Spammen, enquetes houden zonder expliciete toestemming en linken naar geldverdienzaken met je refererid erin
Thx voor het melden. Als je het verder nog tegenkomt, laat ons het dan weten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Balkenende vreest links kabinet
Ik heb al gestemd !!! Als eerste Fok!-er !!!
Had geen zin om verder te zoeken, maar het is echt heel irritant
Snel is anders maar is nog wel te doen hierquote:
http://forum.fok.nl/topic/941610/1/50#43664547quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Thx voor het melden. Als je het verder nog tegenkomt, laat ons het dan weten.
Verander 'm aub ff terug naar 'De SP moet meer gebashed worden'.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:17 schreef Drugshond het volgende:
Ik laat het gedemoniseerde karakter ff staan. Qua OP sta je wel in je recht. En daar spreek je over hetzelfde.
Terwijl het juist niet als slachtofferrol bedoeld is. Maar als oproep de SP meer te bashen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:27 schreef Ringo het volgende:
Ocharme, ik dacht al, waar blijft de slachtoffer-modus.
De basis TT (met twijfel).quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee, de TT is aangepast. Oorspronkelijk stond er 'De SP moet meer gebashed worden'.
Geen sprake van slachtoffer-modus dus, integendeel.
Jajaja, je grapje is leuk geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef knowall het volgende:
[..]
Verander 'm aub ff terug naar 'De SP moet meer gebashed worden'.
Nu gaan mensen het verkeerd begrijpen, zoals:
[..]
Terwijl het juist niet als slachtofferrol bedoeld is. Maar als oproep de SP meer te bashen.
Een leuk criterium, maar daarmee zou 90% dicht kunnen. Hij is weer open.quote:Op zondag 19 november 2006 00:24 schreef FuifDuif het volgende:
@Drugshond
Waarom is mijn topic Is rechts primitief? gesloten? Je gaf als vage reden dat het niet HBO/WO is, terwijl de topic wel degelijk een behoorlijk analytisch karaketer heeft. Zo'n stelling zou in het echte academische leven een serieuze hypothese kunnen zijn. Zo'n sluitingsactie maakt van dit subforum juist een quasi-academische afdeling.
En toch is het een vaaaaag topicquote:Op zondag 19 november 2006 06:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een leuk criterium, maar daarmee zou 90% dicht kunnen. Hij is weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |