Dat is sterk afhankelijk van de opkomst.quote:Op maandag 13 november 2006 19:26 schreef du_ke het volgende:
Zou deze nog voor de verkiezingen volkomen?
Er blijken nog maar 2 scholen in Antwerpen te zijn waar meisjes nog wel met een hoofddoek mogen komen. "We worden beknot in onze vrijheid op goed onderwijs" werd daar gezegd. Dat moet dan ook gelden voor kinderen die met een kkk puntmuts niet op een school zouden worden toegelaten.quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Cristian Dior het volgende:
er bestaat, voorlopig nog geen verbod op het dragen van bepaalde kleding, en terecht, omdat het niet tot problemen leidt om mensen vrij te laten kiezen welke kleding ze willen dragen...
Echt geen wet van Meden en Perzen. Zo werden bepaalde uniformen in 1938 ook verboden zonder een verbod op uniformen van nonnen bijvoorbeeld.quote:pas zodra je de ene zijn vrije keuze gaat verbieden, moet je opeens ook anderen in hun vrije keuze beknotten...
Gaat er van een nonnenkapje de ideologie uit "ik moet een kapje dragen om mij te beschermen tegen mannen. Als ik dat niet doe is een kans op verkrachting / aanranding terecht" ? Verder hebben nonnen er expleciet, als volwassenen, voor gekozen. Verder gaat er van het dragen van een nonnenkapje echt geen verplichting meer van uit, aangezien veel nonnen geen hoofdkapje meer dragen. Het hoeveelste vaticaans concillie heeft namelijk de verplichting voor een vrouw in een kerk een hoedje of hoofddoek te dragen afgeschaft. (dat gold vanwege een uitlating van Paulus in één van zijn brieven, opgenomen in het Nieuwe Testament.quote:Voor de katholieke nonnen in scholen werd vervolgens wel weer een uitzondering gemaakt, omdat dat kennelijk weer wel gewenst werd, en men van mening was dat men niet van nonnen kon eisen zonder Hoofddoek les te geven.
En dan open je zelf SP meer dan 30 zetels, en dan? ? Maffia-voorouders of zo? je kunt niet tegen concurrentie?quote:Op maandag 13 november 2006 21:03 schreef Genverbrander het volgende:
SP 28 zetels VVD daalt weer
Die mag van mij op slot.
Hoop dat ik niet weer stront van SCH over me heen krijg.![]()
![]()
Dit is toch een heel ander onderwerpquote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dan open je zelf SP meer dan 30 zetels, en dan? ? Maffia-voorouders of zo? je kunt niet tegen concurrentie?
Voel de liefdequote:Op maandag 13 november 2006 21:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dit is toch een heel ander onderwerp![]()
Hou je grote waffel man, idioot.![]()
Beetje meer respect mag toch wel of niet?quote:Op maandag 13 november 2006 21:35 schreef Genverbrander het volgende:
Deze linkse coalitie word um dus ff nietquote:Op maandag 13 november 2006 21:35 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dit is toch een heel ander onderwerp![]()
Du_ke, wat ben je toch een oud wijf.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef du_ke het volgende:
D'r probeert er weer een op "libertaire" wijze een topic te kapen Vrouwen horen niet te stemmen!
Bedanktquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Du_ke, wat ben je toch een oud wijf.
Het is 1 (zegge en schrijve één) post! Er is niks gekaapt! En als een bepaalde insteek het onderwerp van de discussie wordt dan is het -bij monde van de deelnemers- blijkbaar het onderwerp van de discussie. Dan vindt men het de moeite waard om te bespreken / bestrijden / verdedigen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedankt.
Sorry ik ben het een beetje zat dat bepaalde personen opzich interessante topics keer op keer kapen om hun eigen propaganda riedeltje af te draaien.
Over dat stemmen wel of niet was al een topic dat vol met die zogenaamde libertaire praat staat. Waarom een volgend topic over stemmen ook daarmee volgooien?
Het waren 2 postsquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is 1 (zegge en schrijve één) post! Er is niks gekaapt! En als een bepaalde insteek het onderwerp van de discussie wordt dan is het -bij monde van de deelnemers- blijkbaar het onderwerp van de discussie. Dan vindt men het de moeite waard om te bespreken / bestrijden / verdedigen.
wel een zeer matige OPquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:39 schreef du_ke het volgende:
En nog 1De VVD wil supersnelwegen aanleggen
Met het een lachtertje noemen heeft hij wel een puntquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met het een lachtertje noemen heeft hij wel een punt.
En wie moet dat gaan betalen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit is FB, over onderwerpen graag elders disuzeuren
![]()
Overigens vind ik dit niet eens zo'n heel slecht voorstel
jij natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
En wie moet dat gaan betalen?
(Maar ben al weer weg hier).
een mailtje aan wagen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:58 schreef Chewie het volgende:
Het probleem is dat Yemery, topics sneller opent dan wij ze kunnen sluiten. Vandaag wel heel erg met zijn artikel dumps
Ja, dat kan: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:06 schreef Napalm het volgende:
Is het trouwens mogelijk om mensen een topic opene ban te geven zodat ze wel kunnen posten maar geen nieuwe topics maken?
Verander het maar weer terug want aandingen is normaal Nederlands. Dingen slaat dan op pogen te verkrijgen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:57 schreef Genverbrander het volgende:
Verdonk dringt zich op als vice-premier
kan iemand daar 'dRingt' van maken?
Hij bestaat dan ook (nog) niet. Alleen twee jaar geleden ten tijde van pberends met zijn topics is er over gesproken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat kan: Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
Ik heb het voor POL of NWS nog nooit uitgedeeld zien worden.
Nee. Bron: De enige echte POL trofeeën!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Napalm het volgende:
De Nazi Pastors.
alweer yeremy.
Ben ik de enige die zich doodergeren kan aan de idoote (slechte)topic open manie van deze kneus?
Crewkloon. Niks tegen te doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Napalm het volgende:
Hoelang moet dit nog doorgaan?
ben alweer bezig met slotjes uitdelenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:55 schreef Napalm het volgende:
De Nazi Pastors.
alweer yeremy.
Ben ik de enige die zich doodergeren kan aan de idoote (slechte)topic open manie van deze kneus?
Hoelang moet dit nog doorgaan?
verwijderdquote:Op woensdag 15 november 2006 15:06 schreef dVTB het volgende:
Ik wil graag deze reactie en het gehanteerde taalgebruik onder de aandacht brengen:
'Rutte moet trouwen'
In dat andere topic vind ik het ook meer thuishoren, reactie's in dat trouwen topic waren al ver beneden de maat en dat geldt ook voor de OP.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:21 schreef dVTB het volgende:
Had van mij niet dicht gehoeven. Discussie over het onderwerp is namelijk best mogelijk, als mensen zich normaal zouden gedragen. Het onderwerp is namelijk best interessant als je het wat breder trekt: welke eigenschappen pikken we wel of niet van een lijsttrekker.
Ik heb mijn reactie noodgedwongen maar in een ander topic geplaatst.
Bedankt voor het weghalen van die reactie.
Gedaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:51 schreef sigme het volgende:
Als iemand een diepgaand onderzoek gaat instellen naar K_man die DAM hinderlijk volgt (), kan die persoon dan gelijk even de titel van DAM's topic verbeteren?
Weet iemand waar Marijnissen woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |