quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:19 schreef Konijn het volgende:
Ik betaal 400 per maand aan kotsgeld. Mja, ik heb geen keus![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ik moet spontaan denken aan een kleine twee jaar gelden.
Op de website van Dell werd een hardeschijf aangeboden. Met voor die tijd een mega capaciteit. Ik geloof 320 GB. Deze stond door een foutje voor 10 euro op de site. Terwijl dit iets van 5000 was (schoot me when I'm wrong).
quote:Op maandag 30 oktober 2006 @ 21:50 schreef blieb het volgende:
Ik heb Pechtold nu een paar keer in het eggie meegemaakt. Hij komt misschien heel soft over maar hij is vlijmscherp in debatten, heeft ongelovelijk veel kennis en heeft een behoorlijke dosus humor.
Wat een snaken, die slakkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nu had ik heel handig, dacht ik, zout op de drempel gestrooid. Prima oplossing!Geen snaaktslakken meer!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Bram heeft in een interview gezegt dat hij niet in alle afleveringen te zien is/was.
In Keyzer & de Boer.
Dat zal misschien met zijn ziekte van doen te maken hebben.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:17 schreef Baseboy het volgende:
als er 1 plaats in NEDERLAND onafhangkelijk moet worden is het wel ZEEUWS VLAANDEREN
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:41 schreef master_X het volgende:
Ik durf zelf al bijna niet meer te kijken ... poeff man ... snel weer naar me ouder vertroude site toe
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En om tijd en engerie te besparen een droge handdoek mee in droger doen....
Scheelt droogtijd...
[/quote]quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:18 schreef Biancavia het volgende:
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:17 schreef Baseboy het volgende:
als er 1 plaats in NEDERLAND onafhangkelijk moet worden is het wel ZEEUWS VLAANDEREN
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En naast "onafhangkelijk": Zeeuws Vlaanderen is geen plaats
You go girl, kick ass!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
plaats (de ~, ~en)
1 punt of gebied op aarde of in de ruimte, waar iem. of iets zich bevindt => oord, plek
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 uur schreef Japiw het volgende:
Stelletje huilies hiero...![]()
Bedenk wel dat dit GRATIS spel wordt gerundt door VRIJWILLIGERS...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:54 schreef boekenworm het volgende:
[..]
In de kleedkamer comminiseer ik ten eerste niet. En ten tweede eet ik tegenwoordig nogmaal.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef murp het volgende:
*melt*
dit is toch haast poëtisch! Mooi, mooit, nooit.... maar wat dat mooit nu moet zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:52 schreef XiChico het volgende:
Draadje eruit gevallen, te lui om naar de ortho te gaan. Onderste tanden iets scheef, best mooi. Rest mooit recht. Nooit een nachtbeugel gehad overigens.
In Wat eten en drinken we vandaag # 29quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Giro's met pitabroodjes en knoflooksaus
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef bambino het volgende:
Hoi ik heb outlook op me pc en ik wil hem graag gebruiken maar kan ik zelf een emailadres kiezen of moet ik perce een nemen die ik krijg van mijn provider.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Wat eten en drinken we vandaag # 29
Het lijkt mij best onverteerbaar...giro's.
Goed doorbakken en met een beetje tomatenketchup zijn ze goed te verteren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Wat eten en drinken we vandaag # 29
Het lijkt mij best onverteerbaar...giro's.
quote:Daarmee zal de strijdt tussen kabel en glasvezel er zeker één slachtoffer maken: het telefoonnet van KPN.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:35 schreef Flurrie het volgende:
Die 2 kittens (5 maanden) van ons die beginnen pas duidelijk met mouwen, als ik het kastje boven de afzuigkap open doe en de weegschaal pak.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:54 schreef boekenworm het volgende:
[..]
In de kleedkamer comminiseer ik ten eerste niet. En ten tweede eet ik tegenwoordig nogmaal.
Die heb ik gisteren al gepost!quote:Op woensdag 1 november 2006 08:32 schreef piepster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 november 2006 @ 01:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
Ik hoorde net op de radio, dat zie niet zeker weten of alle passagiers al uit de metro zijn..
en de politie heeft alles rond het station afgezet, om uitbreiding te verkomen
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:24 schreef Averon het volgende:
Ja, ik ben gepijped door een vrouw een tijdje terug die pijpen geil vond omdat (...)
hoe wil je een heel land verladen?quote:Op woensdag 1 november 2006 @ 11:57 schreef ultimasnake het volgende:
Hmmmmm dus als ik nu iemand midden op straat een beuk geef kan ik dit volgens 2 mensen (onze samir a. en deze sjeik Fawaz Jneid) gewoon mezelf eruit lullen..Want ik was alleen maar stoom aan het afblazen
GA DOOD LUL, JE WILT JE NIET HOUDEN AAN WESTERSE NORMEN EN WAARDEN? STERF OF VERLAAD DIT LAND
Wel buikbaarheid?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gewoon laten rusten en geen rugbaarheid aan geven, dan komt niemad op het idee er nog eens naar te gaan zoeken.
"of iets in die trant" inderdaadquote:Op woensdag 1 november 2006 17:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Maar helaas was de afdeling Costumer Care (of iets in die trant) al gesloten, dus moet ik morgen even terugbellen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:57 schreef heemskerker het volgende:
op eerste gezicht deed hij het goed, tot ik zonder netspanning ging werken toen bleek dat me batterij niet meer oplade,
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef ymme het volgende:
Mijn vader is nu erg terleurgesteld. Hij was er zo van overtuigt, dat hij gelijk had
quote:Op woensdag 1 november 2006 @ 14:20 schreef eerelid het volgende:
[..]
Eeeeh, krijg al beelden van "senior superman". Of Batgrandpa met zijn strakke mayo ...![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:51 schreef FritsBom het volgende:
Excuus. Ik begreep je topic verkeerd. Ik dacht dat je wilde hoeren welke groepen etc. de prik krijgen. Maar waarschijnlijk zoek je naar ervaringsdeskundigen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:38 schreef ymme het volgende:
Voor katoen kan dit inderdaad geen kwaad, en de huismeit etc dood je zo.
Op zich geen originele spelfout, maar toch knap dat het zowel taalkundig als wiskundig fout is.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
Belooft is beloofd, dus ik ga even Yvonne erbij halen
Ook een apartequote:Op donderdag 2 november 2006 08:42 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorgen,
Gisteravond de eerste sneeuw gezien ? of was het hagel ? In ieder geval was de snelweg even wit en glad. In de tegenovergestelde richting stond een auto met de nieuws tegen het verkeer in met daarop 2 of 3 auto;s die er tegen aan waren gereden.
Kom maar op met die sneeuw
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:40 schreef blieblie het volgende:
Dan heb je of een hele grootte accu nodig of je moet hopen dattie één kopje koffie haalt met een 7Ah accu.
Altijd weer lastig, dat Engelsquote:Op donderdag 2 november 2006 20:14 schreef ThE_ED het volgende:
Je moet wel goed op de licenties letten, vaak is het alleen gratis voor non-protif sectoren.
Vooral dat laatste klinkt gevaarlijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 @ 22:29 schreef WildeGeert het volgende:
[...]
toch gaat hier ook een positieve werking van uit..er zullen nu mischien veel fouten gemaakt worden, maar zo hebben allochtonen wel een voorbeeld, en ook zij leren van fouten.
[...]
Belangrijk dus om mensen kansen te geven en tijd voor fouten..
Juist daar ligt de druk in onze foutloze maatschappij.
[...]
Ik pleiut derhalve voor een kabinet tussen SP en Wilders...dna kan de belasting omlaag; en gaan we lekker met zijn allen lopen niksen hier in nedelrand..bommen planten enzo..
Er wordt vaginisme bedoeld. Betreffende user is trouwens een goudmijn voor dit topic; alleen vind ik het al snel sneu worden als je 50 spelfouten van dezelfde user kan citeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef anoniem444 het volgende:
Dat vagisme hoort eigenlijk ook wel bij het probleem.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:11 schreef Muziekmeisje het volgende:
misschien is dit wel een heel dom topic maar ja
wie weet bestaat et wel
is er iets wat je bij een da of een kruitvat kan kopen
als je het in neem dat je het warm krijg ik ben echt een kou kleun
het is nog geen winter maar heb nu al 2 dikke tuie over me kaar aan
om het een beetje warm te krijgen nu vroeg ik me af is er iets
waar je het warm van krijg
ja ik weet dit is een domme vraag maar ja wie niet waag wie niet wind
weet niet echt waar ik hem moes plaatsen als die niet goed
is verplaats heb maar
Ik heb 'm ook onder m'n appletje - v zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:20 schreef Biancavia het volgende:
Toch maar de hele post gequote...
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:56 schreef VonHinten het volgende:
Het heelal waar we nu in leven kan naar mijn mening maar 1 keer zijn ontstaan, anders hadden wij er nu niet in geleven.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:30 schreef GrupoBalanca het volgende:
vriendinnetje plagen totdat ze er moe van is... en dan haar zielig aankijken (puss with boots effect) en dan krijg ik alsnog een kusje.
ojah en af en toe door plassen rijden met fiets zoal met auto
quote:Op vrijdag 3 november 2006 @ 11:28 schreef Tommmmm het volgende:
Kinkt niet lekker, je schijnt ook brandwonden te kunnen krijgen als je lang in de kost ligt van het maagzuug wat je ook uitspuugt.
Het is Puss in Boots.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ken je het puss with boots effect niet?
Noggenees.... weer eens wat anders dan een Hageneesquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef yeremy het volgende:
Gister hoorde we dat die andere Imam niet uitgezet had mogen worden.
Deze kan noggenees uitgezet worden
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef Brain23 het volgende:
Of je bent op precies dezelfde datum geboren als ik?
Of ik ben op precies dezelfde datum geborden dan jou!.
het is maar hoe je het bekijkt.
Boem inderdaadquote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef Dennisch het volgende:
Als het goed is in Hilversum onder het marktterrein, maar of ie ook atoom-boem bestendig is.....
Kan met opzet gedaan zijn, maar moest echt ff goed kijken wat er stond, huishoudelijke middendeling? Ik vermoed huishoudelijke mededeling na verder te hebben gelezen. Maar het staat in ONZ, dus zal net zoals de rest van het verhaal wel onzin zijnquote:(Househuidelijke middendeling) 'Het gat gedicht'
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef tnimble het volgende:
Ga lekker anderen dingen doen als je daar behoefte aan hebt dit topic is er straks ook nog wel (en je fans ook). Je ging als een bezetene en dat mag wel even wat rustiger. Dat je een beetje het gevoel hebt dat je gek aan het worden bent kan ik me goed voorstellen met alles wat je moet meemaken, je zal het overigeens niet snel worden je kan een boel hebben heb ik zo het idee. Als nerd of emo gast zie ik je zeker niet, in jou zie ik een dol enthausiaste , iets verlegen/beschijden intelligente, handige, seieuse en betrouwbare jongen. Het is jammer dat jij geen of ik geen en zo ver wonen anders had ik graag elk moment met je willen babbelen op de bank in de barkamer of op dat prachtige cinama bed van je. Maar die vind je vast of in A of in iemand anders don't worry.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:21 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een oud nummer waar deze zinnen in voor komen.
A milon places, know to morrow
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een eikel die Joustra... hij kan gewoon niet objectief een mening geven. Zoals niemand bij Elsevier dat kan.
Hallucinaties.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Zeer discutabel topic, maar waar zit de spelfout?
Een inmense vlammenzee, is dat een soort innerlijk vuur?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
En jij denk de schade beperkt te houden door het gebouw gewoon verder te laten fikken ?? Wanneer de brandweer totaal niets meer doet zal het vuur zich met zekerheid uitbreiden ( deed het ook al ) tot een inmense vuurzee. Da nis de beste optie om het zooitjes naar beneden te halen voordat de branden uit de hand liepen . eenmaal ingestort zullen veel branden doven maar hoop puin kan bovendien ook weer gewoon geblust worden .
Sja, de meiden zijn bloot; dan is het makkelijk te zien of ze alle ledematen nog hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Piovan het volgende:
Ten eerste viel het mij op dat er gehele blote meiden avhter de ramen stonden.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb een briefje opgehangen dat ie met klachten bij mn ouders moet zijn en bij verdere agressieve toon de politie wordt gebeld, misschien begint ie dan in zn lompe hoofd een beetje introperspectief te denken.
Ik heb maar niet alle fouten aangegevenquote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef miss_schaapje het volgende:
Geweldig moet ik van de dokter een teer schampoo gebruiken omdat mijn hoofdhuid al zo lang geiriteerd is.
en erg brand. oorzaak kan hij mij niet vertellen.
ga ik de schamppo vandaag gebruiken ik heb heel snel me haar gewassen want ik kreeg gewoon geen adem die stank van de teer sloeg gewoon op me longen ik moest bijna overgeven ik ben snel de douche uitgevlucht op zoek naar frisse lucht zonder stank van die teer en nu ruikt mijn haar er ook nog naar
![]()
vreselijk
en dit zou ik dan 1 maand moeten uit proberen nou echt dus niet want die schampoo doet nou nog pijn aan me hoofden me haar stinkt gewoon naar de teer
quote:Op maandag 6 november 2006 09:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
In januari ga ik beginnen met het verbouwen van m'n huisje en er beginnen me nu een aantal vragen te reizen.
quote:Op zondag 5 november 2006 13:52 schreef Megumi het volgende:
Tja TS ben geen dokter. Maar waarom denk je gelijk dat je kanker hebt. Een wat positiefere instelling zou wellicht beter zijn.
Vergeet converstatie niet...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:58 schreef Lienekien het volgende:
[...]
Precies. Ik heb zoveel beginnersfouten gehad hoor, je ziet gedragspatronen en steriotypen, maar kon er dan geen normale converstatie mee op gang krijgen.
[...]
quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef mstr het volgende:
[...]
Gebruik gewoon een normaal word, ik word er![]()
![]()
van.
[...]
Grote vraag is nu: waar reizen de vragen heenquote:Op maandag 6 november 2006 09:58 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 09:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
In januari ga ik beginnen met het verbouwen van m'n huisje en er beginnen me nu een aantal vragen te reizen.
[..]
Héél even dacht ik....nee, dat was onmogelijkquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet ik die zelf brijen, of kan je die ook kant en klaar kopen en dan met een touwtje bevestigen ?
Ben niet zo'n naaiert eigenlijk.
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef bima het volgende:
Absoluut niet, iemand beweerde dat het normaal was dat je een leerraar mocht slaan, en dat sowieso alle leraren pedofielen waren.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:06 schreef jaapgvk het volgende:
Er loopt al een tijdje een discussie bij ons in de groep waarom mannen praktisch niet kunnen scheiten zonder ook te moeten pissen. Terwijl het gros van de vrouwen hier geen enkel probleem mee schijnt te hebben...
Het is voor mij nagenoeg onmogelijk om te scheiten zonder te pissen en vele mannen met mij. Via google kom ik alleen maar op sites die ik beter hier niet kan plaatsen en echte bruikbare informatie kan ik uit die lectuur niet halen.
Mijn persoonlijke theorie is dat bij mannen de drol langs de prostaat 'glijdt' en zo het plasproces triggert.
[afbeelding]
Iemand andere theorieën? Of wetenschappelijke artikelen?
Daar gaat onze mooie horizon...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:53 schreef NordicBlue het volgende:
Vorige it'er heeft ontslag genomen zonder zijn passwords te vermelden en is met de horizon vertrokken
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar gaat onze mooie horizon...![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 13:00 schreef berney het volgende:
De moderatie is iets concequenter ook al zit er op sommige posten wat sencuur.
quote:Haar zusje houdt haar gezeldschap
quote:Christian Schweizer van het Duitse Natuurhistorisch Museum is het eens met de Wildlife Foundation. "Het is verkeerd om zo een dier neer te schieten. Het is eerder een verreiking. En het is goed dat het dier de kans krijgt zich voor te planten. Dit hoort bij de loop van de natuur", zegt hij.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:50 schreef Moja het volgende:
Sirieus, is MK 1.50 ofzo?Ze komt met die schoenen zelfs nog maar net boven de autodeur uit
![]()
En dan een van de reacties in dat topic:quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:57 schreef Goover het volgende:
Al geprobeerd die eense speaker los te 'driven' (audio signaal er op)?
...
Als hij het dan wel doet, zit er een schijdingsfilter in de box? (Filter dat de hoge tonten naar de tweeter en de lage tonen naar de whoofer schopt) Het zou kunnen zijn dat die stuk is.
...
quote:Op zondag 5 november 2006 11:36 schreef UnderConstruction het volgende:
[..]
wacht maar tot je eerste tonerrefill... dan lag je wel anders![]()
En prompt komt het antwoord:quote:Op woensdag 8 november 2006 00:44 schreef BL_Henkie het volgende:
We hebben een etentje aanstaande zaterdag voor twaalf man en ik ben op zoek naar een goede italiaanse restaurant in Amsterdam.
Een culinaire hoogstandje hoeft het niet te zijn en het zijn in het algemeen flinke eters.
Ik heb gedacht aan een budget voor voorgerechten en hoofdgerechten van 20 euro per man.
Graag hoor ik van jullie suggesties en vooral ervaringen!
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:46 schreef Jordy-B het volgende:
Dan heb je dus gewoon een goedekope Italiaanse restaurant nodig...
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:26 schreef -skippybal- het volgende:
Schiermonnikoog in zo'n houten hut daar. Met jacuzzi en souna![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:04 schreef sanger het volgende:
Piepschuim dempt goed en is redelijk handteerbaar.
Ten eerste valt de zinscheiding op een wel erg vreemde plek, maar daar ga ik het nu niet over hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En hoewel de film heel af en toe in [...] gezwam in de ruimte vervalt. Zijn die momenten spaars [...].
Reactie:quote:Op woensdag 8 november 2006 16:53 schreef Piovan het volgende:
We hebben al:
- Grote Mac Light met extra batterijen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
Is zo'n Mac Light een beetje lekker? Nog nooit gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |