quote:Op donderdag 2 november 2006 21:07 schreef Shirley het volgende:
Ik lees nog steeds bijna iedere week de Hitkrant.![]()
gezellig!quote:Op donderdag 2 november 2006 22:09 schreef xericax het volgende:
ik heb vandaag in de plassen gesprongen, op k3 gedanst en spookje gespeeld
Dat doe ik ook..quote:Op donderdag 2 november 2006 20:49 schreef ryangozer het volgende:
oja nogiets: als ik iets koop zeggen dat het een cadeautje is omdat ik het leuk vind om uit te pakken![]()
Is dat kinderachtig dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef dwerg het volgende:
Meezingen met I Don't Feel Like Dancing van Scissor Sisters.
gebakken aardappels met bruine bonen en appelmoesquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:23 schreef MaJo het volgende:
Bepaalde groentes door de aardappelen heen prakken
Een vrouw naar mijn hart...trouwen?quote:
Ik vind indoor speeltuinen helemaal geweldig, ik doe ook altijd fanatiek mee met mijn dochtertjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef RecomServ het volgende:
Als wij met onze kids naar de binnenspeeltuin gaan hier bij ballorig, dan speel ik zelf net zo hard mee, ben dat drijfnat van het zweten (net als de kids) en vaak doen we dan apekooitje, tikkertje, verstoppertje, en nog vaker spelen dan bijna alle kinderen mee daar...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef Pendri het volgende:
Ik heb ook nog een knuffel (alhoewel hij vandaag ziek is)![]()
Lego is echt leuk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:21 schreef LoggedIn het volgende:Dat is volgens mij reden nr 1 voor mannen om kinderen te nemen
Kunnen ze weer met lego spelen...
Is inderdaad echt wel leuk, zit zeker een groot wedstrijd-element inquote:Op woensdag 1 november 2006 00:19 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb vorige maand met een paar buurtkinderen geknikkerd... en ik was zielsgelukkig.
Door plassen rijden is vooral met de auto erg leuk ja!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:34 schreef Jegorex het volgende:
Door plassen rijden.
En met de auto krijg je altijd zo'n mooie fontein
Speelgoedwinkels moet ik ook altijd even bezoeken, kijken wat er nu weer voor mooi lego is
Das idd erg lame.quote:Op vrijdag 3 november 2006 04:14 schreef PPAUL het volgende:
bier in gezicht gooien van je ex vriendin nadat ze je negeerd! in overvolle discotheek!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef Andromache het volgende:
Huppelend en juichend op een schommel afrennen en dan .... (jawel).... schommelen!![]()
Ik heb hier een intertoys en een lego folder op mijn bureau liggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef RealZeus het volgende:
- Nog steeds met een hebberige blik in het grote Intertoys-speelboek kijken en daar ook cool speelgoed zien.
Doe ik alleen als er iemand naast fietst.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:48 schreef Impry het volgende:
Door plassen rijden is vooral met de auto erg leuk ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |