Ja, totdat je vanachter een container vandaan wordt geplukt door een boze buurman. "Mevrouw, wat doet u in mijn tuin!?"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:23 schreef starry-night het volgende:
trapbal is gaaf!!
hahahahaha lol..ach gewoon de volgende keer bij een andere buurman in de tuin staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, totdat je vanachter een container vandaan wordt geplukt door een boze buurman. "Mevrouw, wat doet u in mijn tuin!?"
whaaa, die film was echt zo goed! Die wil ik ook weer een keer kijken!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef Pendri het volgende:
Stoepranden![]()
Ik heb ook nog een knuffel (alhoewel hij vandaag ziek is)![]()
En ik kijk met regelmaat naar deze prachtige film:
[afbeelding]
Helemaal eensch is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:Lego
Handig om een kind te hebben zodat je hem kunt "helpen"
Ik kijk nu al uit naar sinterklaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef Jegorex het volgende:
- Heb een abonnement op de Donald Duck
- Speel met lego
- Drink limonade
- Vol verwachting op Sinterklaas wachten
Ik ook!!!!!!!!!!! vind het zo spannend altijd ga ook altijd naar de intocht kijken!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef starry-night het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar sinterklaas
Mijn broertje (17) is er kort geleden nog bijna doorheen gezaktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Tatutatu het volgende:
Glijen in de glijbaan van mcdonalds.
True....so true...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:28 schreef FUFR het volgende:
lid zijn van fok....
Nee. Leg eens uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef starry-night het volgende:
ken je trapbal niet?? owowowow
Met 2 of meerdere personen omstebeurt een bal (1x) aanraken tegen een muur aantrappen? Wie de muur niet weet te raken is de sjaak en dan mag d'r op z'n kont gekegeld worden? Zoiets?quote:
Heb ik zondag nog gedaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:05 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Met 2 of meerdere personen omstebeurt een bal (1x) aanraken tegen een muur aantrappen? Wie de muur niet weet te raken is de sjaak en dan mag d'r op z'n kont gekegeld worden? Zoiets?
Ik hoor ze niet klagen.quote:
Ik heb dat ding uit jouw avatar op mijn monitor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:27 schreef Flyga het volgende:
Ts trapt af met;
het maken van danone-ijsjes![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:33 schreef Pulsy het volgende:
In speelgoed winkels binnengaan en naar het speelgoed kijken en alles willen kopenLego, knuffels, autootjes, alles eigenlijk
Volgens mij staan hier genoeg serieuze dingen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:36 schreef SjonLok het volgende:
-------- hmmm, moet geen serieuze dingen plaatsen hier ------
Forget die uitleg hierboven, trapbal heet ook wel buskruit en is verstoppertje waarbij de zoeker niet telt, maar waarbij de bal weggeschopt wordt van de buutplek, de zoeker die ophaalt en achterwaarts terugloopt met bal, de bal op de buut legt en dan gaat zoeken. Je hebt dus tot de bal op de buut ligt om je te verstoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |