Ja, totdat je vanachter een container vandaan wordt geplukt door een boze buurman. "Mevrouw, wat doet u in mijn tuin!?"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:23 schreef starry-night het volgende:
trapbal is gaaf!!
hahahahaha lol..ach gewoon de volgende keer bij een andere buurman in de tuin staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, totdat je vanachter een container vandaan wordt geplukt door een boze buurman. "Mevrouw, wat doet u in mijn tuin!?"
whaaa, die film was echt zo goed! Die wil ik ook weer een keer kijken!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef Pendri het volgende:
Stoepranden![]()
Ik heb ook nog een knuffel (alhoewel hij vandaag ziek is)![]()
En ik kijk met regelmaat naar deze prachtige film:
[afbeelding]
Helemaal eensch is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:Lego
Handig om een kind te hebben zodat je hem kunt "helpen"
Ik kijk nu al uit naar sinterklaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef Jegorex het volgende:
- Heb een abonnement op de Donald Duck
- Speel met lego
- Drink limonade
- Vol verwachting op Sinterklaas wachten
Ik ook!!!!!!!!!!! vind het zo spannend altijd ga ook altijd naar de intocht kijken!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef starry-night het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar sinterklaas
Mijn broertje (17) is er kort geleden nog bijna doorheen gezaktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Tatutatu het volgende:
Glijen in de glijbaan van mcdonalds.
True....so true...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:28 schreef FUFR het volgende:
lid zijn van fok....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |