Kan dat niet meer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:37 schreef TrenTs het volgende:
Met minderjarige meisjes buiten spelen.
Oehhh dat cool!!! Dat speelde ik vroeger ook altijd...quote:
gister nog touwtjespringen gedaan met mijn kleine buurmeisjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:37 schreef TrenTs het volgende:
Met minderjarige meisjes buiten spelen.
soulmatesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:37 schreef ioko het volgende:
Tekenfilms kijken, de film van ome willem
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:46 schreef Dhr.Jambers het volgende:
[..]
gister nog touwtjespringen gedaan met mijn kleine buurmeisjedaarna zei ik dat ze elke keer iets uit moest trekken en dat het zo hoorde .. nu heeft ze het ook aan haar vriendinnetjes geleerd
![]()
P4 2 GHZ 1 GB geheugenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dat kan ECHT niet meer
Mijn heldOp wat voor computer speel je dat?
Ýou wishquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:46 schreef Dhr.Jambers het volgende:
[..]
gister nog touwtjespringen gedaan met mijn kleine buurmeisjedaarna zei ik dat ze elke keer iets uit moest trekken en dat het zo hoorde .. nu heeft ze het ook aan haar vriendinnetjes geleerd
![]()
dus dan ga je straks met meisjes van 4 jaar jonger spelen ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:52 schreef DropjesLover het volgende:
k voel me nogsteeds 16 eigenlijk, maar k ben 20, k kan mezelf niet voorstellen dat ik nu 20 ben zegmaar...
k kijk nog tekenfilms, ben momenteel nogal into (echt erg puberale) ecchi anime (ichigo 100%)
lego op mn kamer staan, laat naar bed enz![]()
of je maakt er eentje van legoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef DropjesLover het volgende:
hallow hey, k pak echt geen kleine meisjes hoor, geef mij maar een mooi volgroeid lichaam![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:Lego
Handig om een kind te hebben zodat je hem kunt "helpen"
uuhhh....ik ook!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Tsja ik eet mijn eten altijd nog met appelmoes..
hehe wat lief..ikke ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef Tommzzz het volgende:
met een knuffel slapen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:28 schreef FUFR het volgende:
lid zijn van fok....
Ja, totdat je vanachter een container vandaan wordt geplukt door een boze buurman. "Mevrouw, wat doet u in mijn tuin!?"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:23 schreef starry-night het volgende:
trapbal is gaaf!!
hahahahaha lol..ach gewoon de volgende keer bij een andere buurman in de tuin staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, totdat je vanachter een container vandaan wordt geplukt door een boze buurman. "Mevrouw, wat doet u in mijn tuin!?"
whaaa, die film was echt zo goed! Die wil ik ook weer een keer kijken!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:30 schreef Pendri het volgende:
Stoepranden![]()
Ik heb ook nog een knuffel (alhoewel hij vandaag ziek is)![]()
En ik kijk met regelmaat naar deze prachtige film:
[afbeelding]
Helemaal eensch is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:Lego
Handig om een kind te hebben zodat je hem kunt "helpen"
Ik kijk nu al uit naar sinterklaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:35 schreef Jegorex het volgende:
- Heb een abonnement op de Donald Duck
- Speel met lego
- Drink limonade
- Vol verwachting op Sinterklaas wachten
Ik ook!!!!!!!!!!! vind het zo spannend altijd ga ook altijd naar de intocht kijken!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef starry-night het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar sinterklaas
Mijn broertje (17) is er kort geleden nog bijna doorheen gezaktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:36 schreef Tatutatu het volgende:
Glijen in de glijbaan van mcdonalds.
True....so true...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:28 schreef FUFR het volgende:
lid zijn van fok....
Nee. Leg eens uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:34 schreef starry-night het volgende:
ken je trapbal niet?? owowowow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |