Ik zeg ook niet dat élke vrouw dit apart kan, maar de meeste aan wie het ik vraag kunnen het wel...quote:Op maandag 6 november 2006 17:12 schreef SHE het volgende:
wat een onzin, ik moet ook ALTIJD plassen dan.
Nu weet ik dat jullie liever geloven dat wij dat niet doen, maar toch poep ik weleens..stiekem dan he
heb jij het even zwaar, dus als ik de kraan open draai ren jij naar het toiletquote:Op maandag 6 november 2006 17:15 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk kan ik het apart...maar als het zover is, kan het ik niet laten niet te plassen.
Ik denk dat het komt omdat ik mijn hele leven de plee al associeer met plassen en dat als ik er dan toch zit, net zo goed even kan plassen.
Net als met water, zodra ik water hoor, moet ik plassen.
Ja oke, maar dan blijf het idd wel een keuze...quote:Op maandag 6 november 2006 17:15 schreef SHE het volgende:
Tuurlijk kan ik het apart...maar als het zover is, kan het ik niet laten niet te plassen.
Ik denk dat het komt omdat ik mijn hele leven de plee al associeer met plassen en dat als ik er dan toch zit, net zo goed even kan plassen.
Net als met water, zodra ik water hoor, moet ik plassen.
Nee!quote:Op maandag 6 november 2006 17:31 schreef SHE het volgende:
Ja ok, maar stel dat je net geplast hebt en ineens later voor het echte werk moet, dan zit er niks meer in je blaas. Dan kun je toch wel gewoon zonder te plassen je ding doen?
Yep gewoon als je pist en dan afknijpen dat is die oefening alleen moet je het dan niet doen tijdens het plassen maar gewoon.quote:Op maandag 6 november 2006 17:38 schreef Mirel het volgende:
Er is een techniek om telkens je spieren waarmee je ejaculeert apart te oefenen.
zonder ook, wat lul je nou scheefquote:Op maandag 6 november 2006 17:43 schreef veldmuis het volgende:
Dan kun je ook bolletjes schijten zegmaar, steeds afknijpen en weer goan!
quote:Op maandag 6 november 2006 17:43 schreef veldmuis het volgende:
Dan kun je ook bolletjes schijten zegmaar, steeds afknijpen en weer goan!
Die pulkt de laatste maïskorreltjes eruitquote:Op maandag 6 november 2006 18:13 schreef patty het volgende:
Wat doet die vinger in die anus op dat plaatje?
Ik lachte hardopquote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef Verstreujem het volgende:
Je hebt ook mannen die eerst pissen, en dan tegelijkertijd moeten schijten
ik pers er eerst altijd een bolus uit, en ga dan pas pissen.
het komt iig altijd binnen 1 bezoekje
quote:Qwea zegt (19:36):
matt?
Qwea zegt (19:36):
als jij moet schijten he,moet je dan ook altijd pissen?
matt zegt (19:38):
ja man
quote:Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef Qwea het volgende:
Nou tis niet mn vent,want die is boodschappen doen. Dan maar iemand uit mn msn
[..]
truequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kan het ook niet, als ik toch op die plee zit dan ook maar plassen.
Maar wij vrouwen moeten ALTIJD plassen dus ook dan
Dat dus.quote:Op maandag 6 november 2006 17:27 schreef jaapgvk het volgende:
Nog niet misschien. Als ik urine in mijn blaas heb en ik moet poepen, kan ik het met geen enkele mogelijkheid tegenhouden...
En gestimuleerd. Dat zou ook een verklaring kunnen zijn waarom mannen zo intens kunnen genieten van een stevig potje schijten.quote:Op maandag 6 november 2006 17:06 schreef jaapgvk het volgende:
Mijn persoonlijke theorie is dat bij mannen de drol langs de prostaat 'glijdt' en zo het plasproces triggert.
quote:![]()
Stimuleer de prostaat. Ga met je middelvinger in de anus. Druk zacht met de vinger richting de penis. Doe dit net voor en tijdens de ejaculatie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |