D'r tiara zit 'n beetje scheef.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef superhero87 het volgende:
Wat is er mis met Fergie? Ze ziet er best normaal uit op die foto![]()
Haar hoofd? Ze kijkt een beetje... raar...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef superhero87 het volgende:
Wat is er mis met Fergie? Ze ziet er best normaal uit op die foto![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
Dakota F., het giftige Sneeuwwitje voelt zich genegeerd in de OP
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
zij is zelfs lekker op een slechte foto....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]![]()
Oeh oeh nog 1...
[afbeelding]
Ja, is ook wel zo, maar de foto is niet flatteus...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
zij is zelfs lekker op een slechte foto....
Alleen jammer van die grote hoeveelheid tattoosquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
zij is zelfs lekker op een slechte foto....
Ah nee toch..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef Oblivion het volgende:
Ben er weer bij!
[afbeelding]
Nu vraag ik je...![]()
Kijk eens een stukje naar boven?quote:
Politically Incorrect, Real Time With Bill Maherquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:15 schreef Maraca het volgende:
Bill Maher (zou eerlijk gezegd niet weten waar ik hem van zou moeten kennen)
[afbeelding]
Valt nog best mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
Sharon Stone zonder make-up:
[afbeelding]
Gezien het feit dat ze al 100 is ofzo vind ik dit wel een flatteuze foto van haar.. En ik snap ook niet wat er zo onflatteus is aan dakota fanning van 11 jaar die zich met halloween als sneeuwwitje verkleedt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ze is zowat vijftig, niets mis mee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ja, nou, dat is ook wel zo, maar ze heeft van die vreemde vlekken op haar huid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Valt nog best mee eigenlijk.
(Hoi T..)
Wie is Julia? onder of boven?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Julia Roberts (of is het een kerel?)
[afbeelding]
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat eng !!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:08 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Mary Kate Olsen, het zonnetje in huis.
[afbeelding]
Orthopedisch schoeisel?
Hotlinking mag blijkbaar dus niet..quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]![]()
Oeh oeh nog 1...
[afbeelding]
Ze is toch eigenlijk ook een kabouter? Qua lengte?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:20 schreef Oblivion het volgende:
Nah dat jullie dat nou niet zien, dames!!!!
Zo lijken haar spille dinkies nog langer!!!![]()
![]()
Tokay, droge hol, met je: Het zonnetje in huis....![]()
Jah, een freggeltje....quote:Op donderdag 2 november 2006 19:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze is toch eigenlijk ook een kabouter? Qua lengte?
Hoezo onflatteus? Ze demonstreert gewoon wat ze het liefste doetquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:09 schreef Paladina het volgende:
Oh my, die foto heb ik net vol afgrijzen weggeklikt bij Perez Hilton. Je kunt haast niet geloven dat iemand met zo'n behaarde onderkant het lef heeft om zonder slipje de deur uit te gaan. Echt te vies gewoon.
Há.. net echtquote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef Tokay het volgende:
Welcome to The House Of Wax:
[afbeelding]
Loni Anderson & Tori Spelling
Nou, dit is echt wel een mooie foto van haar!quote:Op maandag 6 november 2006 22:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kirstie Alley bij Oprah.
Stevige onderdanen.![]()
Sirieus, is MK 1.50 ofzo?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:08 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Die Tori Spelling is echt lelijk!!quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef Tokay het volgende:
Welcome to The House Of Wax:
Loni Anderson & Tori Spelling
Vergeleken met hoe ze er een jaar geleden uitzag, valt deze wel meequote:Op maandag 6 november 2006 22:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kirstie Alley bij Oprah.
Stevige onderdanen.![]()
zij is in de 50 en véééél dikker geweest... zo onflatteus vind ik dit niet...quote:Op maandag 6 november 2006 22:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kirstie Alley bij Oprah.
Stevige onderdanen.![]()
Hier is het filmpje, ik vind haar mooi!quote:Op maandag 6 november 2006 22:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kirstie Alley bij Oprah.
Stevige onderdanen.![]()
Leukquote:Op maandag 6 november 2006 22:00 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Kirstie Alley bij Oprah.
Stevige onderdanen.![]()
Volgens mij zei Oprah 75 pounds ( 37,5 kilo)quote:Op woensdag 8 november 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk
Hoe veel is ze eigenlijk afgevallen ?
Bijna.... 34 kilo dus (2,2 pounds in een kilo)quote:Op woensdag 8 november 2006 03:31 schreef marbe het volgende:
[..]
Volgens mij zei Oprah 75 pounds ( 37,5 kilo)
knap hoor.
Knibbel knabbel knuisje wie knabbelt er aan mijn huisje..quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef ilsepielse het volgende:
[afbeelding]
Nicollette Sheridan a.k.a. heks?
Tis net een worst in een verpakking die op springen staat. Kan me niet voorstellen dat dat bevordelijk is voor die dingen..quote:
Ben jij zo door plastische chirurgie verspookt dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
Is het door plastische chirurgie verspookte mensen-topic dood? Zo ja, dan plaats ik m'n foto hier wel
Maar de touwtjes van die marionnet hebben ze dan wel weer keurig weggewerkt.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:08 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Orthopedisch schoeisel?
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef Tokay het volgende:
Ben jij zo door plastische chirurgie verspookt dan?
Nou, tegen die boobies zou ik geen nee zeggen hoor. Maar dat komt waarschijnlijk door de megapush-up want eerst hingen ze bij haar nog op haar navel...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef ilsepielse het volgende:
[afbeelding]
Single en gelijk je borsten (bijna) flashen?
[afbeelding]
Voor de rest vind ik Britney er trouwens eindelijk weer 's goed uit zien. Niet meer zo trashy.
Heb je al gezien wat die vent aanheeft?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef ilsepielse het volgende:
ze heeft toch een vent bij d'r die dat tegen d'r kan zeggen... of zou ie zijn vergeten dat ze hiermee ook buiten de slaapkamer komen?
Dat het jou nog lukt om verder te kijken dan die borsten!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zij heeft teveel naar There's Something About Mary gekeken...![]()
Stelen van een autoquote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef schatje het volgende:
Daniel Baldwin, opgepakt door de politie voor het stelen van een auto en opnieuw drugsbezit.
[afbeelding]
... of af en toe een stukje taart kunnen eten...quote:Op donderdag 9 november 2006 07:04 schreef apestaartje het volgende:
Er klopt iets niet aan deze foto. Haar hoofd lijkt te groot of haar lijfje lijkt te klein. Misschien had ze beter een ander jurkje aan kunnen trekken.
Nietes, opgepakt omdat ie met 120 z'n Thunderbird in een hummer parkeerde op een plek waar ie 50 mocht nadat ie door een rood licht gereden was, terwijl ie al een rij-ontzegging had.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef schatje het volgende:
Daniel Baldwin, opgepakt door de politie voor het stelen van een auto en opnieuw drugsbezit.
[afbeelding]
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:37 schreef ChrisJX het volgende:
Zie hier Jeannine Schiller. Wie ze is en wat ze doet weet ik ook niet, maar ze is één van de twee finalisten voor 'Meest irritante Oostenrijker'.
[afbeelding]
Jeannine heel vroeger, vroeger en nu.
Overigens beweer ze hier dat ze nooit plastische chirugie ondergaan heeftZo niet, dan is ze gewoon verspookt
[afbeelding]
Met de andere finalist.
Wat een onzin, Nicole is niet eens meer zo mager en Paris al helemáál niet. Gewoon een leuke fotoquote:Op donderdag 9 november 2006 19:31 schreef Tokay het volgende:
Paris & Nicole: "Let's do the Skeleton Dance!"![]()
[afbeelding]
uhuh...quote:Op donderdag 9 november 2006 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een onzin, Nicole is niet eens meer zo mager en Paris al helemáál niet. Gewoon een leuke foto
Paris is mooi slank en Nicole mag van mij wat aankomenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Slank heet zoiets, als je het mij vraagt.......................
zou dat niet een vouw van de push up zijn? als ze net beweegt ofzo...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is er met Britney's boobie aan de hand?
[afbeelding]
De kleuren in de foto zijn duidelijk bewerktquote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is er met Britney's boobie aan de hand?
[afbeelding]
Uitgezakt of niet, die borst kan niet echt zijn. Een borst bolt van zichzelf niet zo op, alleen met een flinke bh eronder, en ik kan het mis hebben, maar in dat jurkje is dus geen ruimte voor ook nog een wonderbra... Tenzij het topje zelf natuurlijk is verstevigd, dat zou kunnen... Zullen we er een conspiracy theory van maken?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De kleuren in de foto zijn duidelijk bewerkt
Dit is het origineel![]()
[[url=
Haar boobs zijn uitgezakt, en das logisch na twee kinderen
Nee inderdaad, Nicole ziet er weer normaal uit, en Paris een beetje obeesquote:Op donderdag 9 november 2006 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een onzin, Nicole is niet eens meer zo mager en Paris al helemáál niet. Gewoon een leuke foto
Ja, jij verdraait mijn woorden, wat mij doet denken aan frustratiequote:
Anders lees je de smilies erbij ofzowquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, jij verdraait mijn woorden, wat mij doet denken aan frustratie
Ik zeg Paris is slank, jij zegt "ja hoor Paris is obees"
Hoor je wat je zelf zegt?
Die had ik gezien, vandaar mijn juist interpretatie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Anders lees je de smilies erbij ofzow![]()
Misschien geeft ze nog borstvoeding? Zolang je dat det is het niet raar dat je borsten kogelrond zijn namelijkquote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Uitgezakt of niet, die borst kan niet echt zijn. Een borst bolt van zichzelf niet zo op, alleen met een flinke bh eronder, en ik kan het mis hebben, maar in dat jurkje is dus geen ruimte voor ook nog een wonderbra... Tenzij het topje zelf natuurlijk is verstevigd, dat zou kunnen... Zullen we er een conspiracy theory van maken?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Heb je al gezien wat die vent aanheeft?
Tenzij het natuurlijk zo hoort op dat feest, dan trek ik me terug![]()
[afbeelding]
Wel als ze net bevallen is en een paar uur geen borstvoeding gegeven heeft...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef Ole het volgende:
Duh.. het is geen geheim dat Britney implantaten heeft. Daarbij zie je het implantaat duidelijk!
echte borsten zijn nl bovenin niet zo rond..
Om met Perez te spreken:quote:
Doet 't niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Sienna Miller in d'r blote tetten:
[afbeelding]
Ken ik zo niet, maar ziet er eigenlijk helemaal niet verkeerd uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Dit soort dingen won ik vroeger op de kermis met 'touwtje trekken'. En het treurige is dat hij waarschijnlijk honderden dollars heeft gekost.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:33 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie heeft weer een nieuwe zonnebril.
Waarom is dit onflatteus?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
is dat Alicia Keys?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Alicia Keys.![]()
(en de pony van Katie Holmes moet nog een stukje groeien.)
quote:Op zondag 12 november 2006 18:00 schreef babette21 het volgende:
vraagje aan de vaste posters hier, ivm de (voorbereiding van de) SHO Awards:
welke celeb komt hier opvallend vaak aan de beurt?
oftewel is er een celeb die wel érg goed is in "onflatteus zijn"??
ja ik kom hier nooit, dus ik kan 't maar beter komen vragenquote:
* noteert...quote:Paris Hilton, Nicole Richie, Jessica Simpson zijn wel de koplopers heb ik het idee.
Lindsey Lohan doet ook aardig mee!quote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zoveel
Paris Hilton, Nicole Richie, Jessica Simpson zijn wel de koplopers heb ik het idee.
Ja.quote:Op zondag 12 november 2006 19:57 schreef MissMatch het volgende:
Heeft zij nou in haar broek geplast?
Wat breng je het weer subtiel; moet meteen aan die grote witte tenten denken van 'dat zal ze leren'.quote:Op zondag 12 november 2006 20:37 schreef tong80 het volgende:
Waarom dragen ze tegenwoordig geen onderbroeken meer ?
Dus Tomkat is blijkbaar écht bevallen, aan heur haar te zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Tokay het volgende:
De pony is weer terug.![]()
[afbeelding]
Nelly Furtado. Mijn hemel.![]()
[afbeelding]
Alicia Keys.![]()
(en de pony van Katie Holmes moet nog een stukje groeien.)
Vergeet Tara Reid niet!quote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zoveel
Paris Hilton, Nicole Richie, Jessica Simpson zijn wel de koplopers heb ik het idee.
..toch wel Paris Hiltonquote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
"als ik aan dit topic denk, dan denk ik aan...."
da's ook 't idee dat ik bij deze reeks heb ja, de toch wat gênante kiekjesquote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef Jane het volgende:
...vaak stomdronken op de foto en dat vind ik veel leuker.
quote:Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef ilsepielse het volgende:
Ze heet geloof ik Rosario Dawson (links)... maar is het wel echt een zij???
[afbeelding]
Naast haar is Ivanka Trump.
Het zou nog helemaal geweldig geweest zijn als ze met dezelfde jurk op hetzelfde event waren geweest.quote:Op maandag 13 november 2006 10:33 schreef ilsepielse het volgende:
Ze heet geloof ik Rosario Dawson (links)... maar is het wel echt een zij???
[afbeelding]
Naast haar is Ivanka Trump.
Jij vindt Pamela er fatsoenlijk opstaan?quote:
wtf? heeft die een tijdje in een siberisch concentratiekamp doorgebracht?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet of hij geshopped is, maar ik wilde jullie de nieuwe look van anna kournikova niet onthouden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:22 schreef Étoile het volgende:
Ze zijn volgens mij niet gesoept, als je bijv. deze foto bekijkt van getty images:
[afbeelding]
totdat je iets naar beneden scrolde?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Nelly Furtado was
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Helaas is er geen topic waar celebs flatteus op de pic staan. Dat is natuurlijk omdat dat nog niet half zo vermakelijk is als celebs die er bescheten uitzien...Maar toch heb ik er eentje weten te vinden die Tara Reid misschien wat laat zakken op de 'meest onflatteuze celeb allertijden' lijst:
[afbeelding]
Zowaar, ze ziet er een keer goed uit!!!
Dan open je die toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Helaas is er geen topic waar celebs flatteus op de pic staan.
Wow, dat is even een verschilquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef Dana85 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aanvulling hierop, ze ziet echt anders uit! Niet zo slutty en trashy as usual.![]()
Inderdaad, ik dacht hier al over. Er was ooit wel een topic in de trant van: 'niet-lelijke outfitjes' als tegenhanger van het 'lelijke outfitjes'topic maar dat verdween als snel naar de onderste regionen van het forum, zo erg dat ik het niet eens meer kan vindenquote:
Helléu litteken onder de oksel!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:51 schreef schatje het volgende:
Katie Price aka Jordan
Wat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
Ho ho ho...
Er moet er nog wel eentje zijn met flatteuze outfitjes.. Alleen die liep niet zoquote:
zonde...quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet of hij geshopped is, maar ik wilde jullie de nieuwe look van anna kournikova niet onthouden
[afbeelding]
Die heeft ws eindelijk een stylist in dienst genomen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef Dana85 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aanvulling hierop, ze ziet echt anders uit! Niet zo slutty en trashy as usual.![]()
Ze ziet er voor haar doen wat pafferig uit op die foto.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:29 schreef Tokay het volgende:
Nicole Richie is weer even bij Pearle geweest...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
George Clooney.
(The Sexiest Man Alive, volgens People Magazine.)
[afbeelding]
George Clooney.
OMG ik zit hier gewoon hardop te lachen, geweldige fotoquote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
George Clooney.
[afbeelding]
George Clooney.
Op die zonnebril na niks mis mee imoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee, Britney is wel erg snel ontzwangerd, helaas is haar kledingstijl er niet op vooruit gegaan..
[afbeelding]
Nee, geeft niks idd. Maar dat maakt de foto niet minder onflatteus. Ik vind hem super!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:20 schreef starry-night het volgende:
ach vind george wel sexy hoor..hij eet hier gewoon wat..so what..
Woops, bedoel deze dus.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef Smash-it het volgende:
Ik zie alleen een kruisje..
Ik vind Christina ook wel mooi..beetje bleekjes maar wel leukquote:Op donderdag 16 november 2006 16:11 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind Christina Aguilera wel much, maar wel mooi.. Eigenlijk.
Hoe lelijk ze er ook bijliepen, ik bleef ze leuk vinden.quote:
Ik vind Ashley er hier ook eng uitzien. (links)quote:Op donderdag 16 november 2006 18:23 schreef Andoire het volgende:
[..]
Hoe lelijk ze er ook bijliepen, ik bleef ze leuk vinden.
Maar dit is een beetje scary![]()
Jemig... In een flits had ik haar niet eens herkend..quote:Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Woops, bedoel deze dus.
[afbeelding]
Erg dun, of niet?
Ja, volgens mij zitten ze in de mode... ze zijn in ieder geval eigenaar van een miljardenbedrijf, genaamd Olsentwins o.i.d.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even offtopic hoor, maar dóén de Olson Twins nog wel eens wat?
Het is niet alsof je er wat aan kan doen he...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:26 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En een ingezoomde foto van de armen van Angelina Jolie.
Brrrrrrr.![]()
Volgens mij is dat vanwege haar nieuwe film.....quote:Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Woops, bedoel deze dus.
[afbeelding]
Erg dun, of niet?
uhuh, zij is gewoon veel te dun, dan komen je aders ook behoorlijk bloot te liggen...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is niet alsof je er wat aan kan doen he....
Mja, ze speelt de vrouw van een vermoorde journalist, weet niet of die betreffende mevrouw zo dun was? Het viel me eigenlijk al op tijdens haar zwangerschap.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanwege haar nieuwe film.....
Ashley heeft sinds 2004 weinig meer gedaan, in de filmindustrie dan. Mary Kate speelt een rolletje in de film Factory Girl, over het leven van Edie Sedgwick. een klein rolletje, denk ik aangezien ze in de acteurslijst op IMDB ergens onderaan bungelt.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even offtopic hoor, maar dóén de Olson Twins nog wel eens wat?
en die voeten!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef Takkembah het volgende:
OMG MJ ik zat net aan mijn ontbijtje!!!!![]()
Nicole Richie: dat hoofd in vergelijking tot de rest![]()
[afbeelding]
dit moet haast fotoshop zijn...quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef Takkembah het volgende:
OMG MJ ik zat net aan mijn ontbijtje!!!!![]()
Nicole Richie: dat hoofd in vergelijking tot de rest![]()
[afbeelding]
Je zou het haast zeggen, maar dat is het niet. Ik denk eerder gewoon een ongelukkige pose. Jessica Simpson en Christina Aguilera hebben dat ook wel eens.quote:
of een slechte fotograaf dat de foto met een behoorlijke groothoek genomen is. hoe dan ook, het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen, maar dat is het niet. Ik denk eerder gewoon een ongelukkige pose. Jessica Simpson en Christina Aguilera hebben dat ook wel eens.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. misschien is hij onder z'n nagels nog gewoon neger, vandaar dat ze donkerder lijken
Deze vond ik ook nog van LiLoquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
Lindsey Lohan is een krasser, aldus http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:05 schreef Takkembah het volgende:
Volgens mij niets met shop te maken, eerder de lichtval maar goed
Jij doet het dan ook niet expresquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef bloodymary het volgende:
Bizar dat die mensen dat steeds hebben. Ik houd ook van lekker stappen en laat dat gepaard gaan met de nodige hoeveelheid alcohol, ben zelfs heel af en toe stukken film kwijt, maar dat heb ik nou nooit dat ik achteraf gespot ben met een blote tiet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |