D'r tiara zit 'n beetje scheef.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef superhero87 het volgende:
Wat is er mis met Fergie? Ze ziet er best normaal uit op die foto![]()
Haar hoofd? Ze kijkt een beetje... raar...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef superhero87 het volgende:
Wat is er mis met Fergie? Ze ziet er best normaal uit op die foto![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
Dakota F., het giftige Sneeuwwitje voelt zich genegeerd in de OP
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
zij is zelfs lekker op een slechte foto....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:18 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]![]()
Oeh oeh nog 1...
[afbeelding]
Ja, is ook wel zo, maar de foto is niet flatteus...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
zij is zelfs lekker op een slechte foto....
Alleen jammer van die grote hoeveelheid tattoosquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
zij is zelfs lekker op een slechte foto....
Ah nee toch..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef Oblivion het volgende:
Ben er weer bij!
[afbeelding]
Nu vraag ik je...![]()
Kijk eens een stukje naar boven?quote:
Politically Incorrect, Real Time With Bill Maherquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:15 schreef Maraca het volgende:
Bill Maher (zou eerlijk gezegd niet weten waar ik hem van zou moeten kennen)
[afbeelding]
Valt nog best mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
Sharon Stone zonder make-up:
[afbeelding]
Gezien het feit dat ze al 100 is ofzo vind ik dit wel een flatteuze foto van haar.. En ik snap ook niet wat er zo onflatteus is aan dakota fanning van 11 jaar die zich met halloween als sneeuwwitje verkleedt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ze is zowat vijftig, niets mis mee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ja, nou, dat is ook wel zo, maar ze heeft van die vreemde vlekken op haar huid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Valt nog best mee eigenlijk.
(Hoi T..)
Wie is Julia? onder of boven?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Julia Roberts (of is het een kerel?)
[afbeelding]
Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat eng !!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |