Jij vindt Pamela er fatsoenlijk opstaan?quote:
wtf? heeft die een tijdje in een siberisch concentratiekamp doorgebracht?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet of hij geshopped is, maar ik wilde jullie de nieuwe look van anna kournikova niet onthouden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:22 schreef Étoile het volgende:
Ze zijn volgens mij niet gesoept, als je bijv. deze foto bekijkt van getty images:
[afbeelding]
totdat je iets naar beneden scrolde?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Nelly Furtado was
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Helaas is er geen topic waar celebs flatteus op de pic staan. Dat is natuurlijk omdat dat nog niet half zo vermakelijk is als celebs die er bescheten uitzien...Maar toch heb ik er eentje weten te vinden die Tara Reid misschien wat laat zakken op de 'meest onflatteuze celeb allertijden' lijst:
[afbeelding]
Zowaar, ze ziet er een keer goed uit!!!
Dan open je die toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Helaas is er geen topic waar celebs flatteus op de pic staan.
Wow, dat is even een verschilquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef Dana85 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aanvulling hierop, ze ziet echt anders uit! Niet zo slutty en trashy as usual.![]()
Inderdaad, ik dacht hier al over. Er was ooit wel een topic in de trant van: 'niet-lelijke outfitjes' als tegenhanger van het 'lelijke outfitjes'topic maar dat verdween als snel naar de onderste regionen van het forum, zo erg dat ik het niet eens meer kan vindenquote:
Helléu litteken onder de oksel!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:51 schreef schatje het volgende:
Katie Price aka Jordan
Wat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:22 schreef Adelante het volgende:
Ho ho ho...
Er moet er nog wel eentje zijn met flatteuze outfitjes.. Alleen die liep niet zoquote:
zonde...quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik weet niet of hij geshopped is, maar ik wilde jullie de nieuwe look van anna kournikova niet onthouden
[afbeelding]
Die heeft ws eindelijk een stylist in dienst genomen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef Dana85 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aanvulling hierop, ze ziet echt anders uit! Niet zo slutty en trashy as usual.![]()
Ze ziet er voor haar doen wat pafferig uit op die foto.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:29 schreef Tokay het volgende:
Nicole Richie is weer even bij Pearle geweest...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
George Clooney.
(The Sexiest Man Alive, volgens People Magazine.)
[afbeelding]
George Clooney.
OMG ik zit hier gewoon hardop te lachen, geweldige fotoquote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
George Clooney.
[afbeelding]
George Clooney.
Op die zonnebril na niks mis mee imoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee, Britney is wel erg snel ontzwangerd, helaas is haar kledingstijl er niet op vooruit gegaan..
[afbeelding]
Nee, geeft niks idd. Maar dat maakt de foto niet minder onflatteus. Ik vind hem super!quote:Op donderdag 16 november 2006 08:20 schreef starry-night het volgende:
ach vind george wel sexy hoor..hij eet hier gewoon wat..so what..
Woops, bedoel deze dus.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef Smash-it het volgende:
Ik zie alleen een kruisje..
Ik vind Christina ook wel mooi..beetje bleekjes maar wel leukquote:Op donderdag 16 november 2006 16:11 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind Christina Aguilera wel much, maar wel mooi.. Eigenlijk.
Hoe lelijk ze er ook bijliepen, ik bleef ze leuk vinden.quote:
Ik vind Ashley er hier ook eng uitzien. (links)quote:Op donderdag 16 november 2006 18:23 schreef Andoire het volgende:
[..]
Hoe lelijk ze er ook bijliepen, ik bleef ze leuk vinden.
Maar dit is een beetje scary![]()
Jemig... In een flits had ik haar niet eens herkend..quote:Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Woops, bedoel deze dus.
[afbeelding]
Erg dun, of niet?
Ja, volgens mij zitten ze in de mode... ze zijn in ieder geval eigenaar van een miljardenbedrijf, genaamd Olsentwins o.i.d.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even offtopic hoor, maar dóén de Olson Twins nog wel eens wat?
Het is niet alsof je er wat aan kan doen he...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:26 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En een ingezoomde foto van de armen van Angelina Jolie.
Brrrrrrr.![]()
Volgens mij is dat vanwege haar nieuwe film.....quote:Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Woops, bedoel deze dus.
[afbeelding]
Erg dun, of niet?
uhuh, zij is gewoon veel te dun, dan komen je aders ook behoorlijk bloot te liggen...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is niet alsof je er wat aan kan doen he....
Mja, ze speelt de vrouw van een vermoorde journalist, weet niet of die betreffende mevrouw zo dun was? Het viel me eigenlijk al op tijdens haar zwangerschap.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanwege haar nieuwe film.....
Ashley heeft sinds 2004 weinig meer gedaan, in de filmindustrie dan. Mary Kate speelt een rolletje in de film Factory Girl, over het leven van Edie Sedgwick. een klein rolletje, denk ik aangezien ze in de acteurslijst op IMDB ergens onderaan bungelt.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even offtopic hoor, maar dóén de Olson Twins nog wel eens wat?
en die voeten!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef Takkembah het volgende:
OMG MJ ik zat net aan mijn ontbijtje!!!!![]()
Nicole Richie: dat hoofd in vergelijking tot de rest![]()
[afbeelding]
dit moet haast fotoshop zijn...quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef Takkembah het volgende:
OMG MJ ik zat net aan mijn ontbijtje!!!!![]()
Nicole Richie: dat hoofd in vergelijking tot de rest![]()
[afbeelding]
Je zou het haast zeggen, maar dat is het niet. Ik denk eerder gewoon een ongelukkige pose. Jessica Simpson en Christina Aguilera hebben dat ook wel eens.quote:
of een slechte fotograaf dat de foto met een behoorlijke groothoek genomen is. hoe dan ook, het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen, maar dat is het niet. Ik denk eerder gewoon een ongelukkige pose. Jessica Simpson en Christina Aguilera hebben dat ook wel eens.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. misschien is hij onder z'n nagels nog gewoon neger, vandaar dat ze donkerder lijken
Deze vond ik ook nog van LiLoquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
Lindsey Lohan is een krasser, aldus http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:05 schreef Takkembah het volgende:
Volgens mij niets met shop te maken, eerder de lichtval maar goed
Jij doet het dan ook niet expresquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef bloodymary het volgende:
Bizar dat die mensen dat steeds hebben. Ik houd ook van lekker stappen en laat dat gepaard gaan met de nodige hoeveelheid alcohol, ben zelfs heel af en toe stukken film kwijt, maar dat heb ik nou nooit dat ik achteraf gespot ben met een blote tiet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |