Ik vind Christina ook wel mooi..beetje bleekjes maar wel leukquote:Op donderdag 16 november 2006 16:11 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind Christina Aguilera wel much, maar wel mooi.. Eigenlijk.
Hoe lelijk ze er ook bijliepen, ik bleef ze leuk vinden.quote:
Ik vind Ashley er hier ook eng uitzien. (links)quote:Op donderdag 16 november 2006 18:23 schreef Andoire het volgende:
[..]
Hoe lelijk ze er ook bijliepen, ik bleef ze leuk vinden.
Maar dit is een beetje scary![]()
Jemig... In een flits had ik haar niet eens herkend..quote:Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Woops, bedoel deze dus.
[afbeelding]
Erg dun, of niet?
Ja, volgens mij zitten ze in de mode... ze zijn in ieder geval eigenaar van een miljardenbedrijf, genaamd Olsentwins o.i.d.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even offtopic hoor, maar dóén de Olson Twins nog wel eens wat?
Het is niet alsof je er wat aan kan doen he...quote:Op donderdag 16 november 2006 20:26 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En een ingezoomde foto van de armen van Angelina Jolie.
Brrrrrrr.![]()
Volgens mij is dat vanwege haar nieuwe film.....quote:Op donderdag 16 november 2006 17:53 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Woops, bedoel deze dus.
[afbeelding]
Erg dun, of niet?
uhuh, zij is gewoon veel te dun, dan komen je aders ook behoorlijk bloot te liggen...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is niet alsof je er wat aan kan doen he....
Mja, ze speelt de vrouw van een vermoorde journalist, weet niet of die betreffende mevrouw zo dun was? Het viel me eigenlijk al op tijdens haar zwangerschap.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vanwege haar nieuwe film.....
Ashley heeft sinds 2004 weinig meer gedaan, in de filmindustrie dan. Mary Kate speelt een rolletje in de film Factory Girl, over het leven van Edie Sedgwick. een klein rolletje, denk ik aangezien ze in de acteurslijst op IMDB ergens onderaan bungelt.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even offtopic hoor, maar dóén de Olson Twins nog wel eens wat?
en die voeten!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef Takkembah het volgende:
OMG MJ ik zat net aan mijn ontbijtje!!!!![]()
Nicole Richie: dat hoofd in vergelijking tot de rest![]()
[afbeelding]
dit moet haast fotoshop zijn...quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:26 schreef Takkembah het volgende:
OMG MJ ik zat net aan mijn ontbijtje!!!!![]()
Nicole Richie: dat hoofd in vergelijking tot de rest![]()
[afbeelding]
Je zou het haast zeggen, maar dat is het niet. Ik denk eerder gewoon een ongelukkige pose. Jessica Simpson en Christina Aguilera hebben dat ook wel eens.quote:
of een slechte fotograaf dat de foto met een behoorlijke groothoek genomen is. hoe dan ook, het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen, maar dat is het niet. Ik denk eerder gewoon een ongelukkige pose. Jessica Simpson en Christina Aguilera hebben dat ook wel eens.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Hmm.. misschien is hij onder z'n nagels nog gewoon neger, vandaar dat ze donkerder lijken
Deze vond ik ook nog van LiLoquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
Lindsey Lohan is een krasser, aldus http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:05 schreef Takkembah het volgende:
Volgens mij niets met shop te maken, eerder de lichtval maar goed
Jij doet het dan ook niet expresquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef bloodymary het volgende:
Bizar dat die mensen dat steeds hebben. Ik houd ook van lekker stappen en laat dat gepaard gaan met de nodige hoeveelheid alcohol, ben zelfs heel af en toe stukken film kwijt, maar dat heb ik nou nooit dat ik achteraf gespot ben met een blote tiet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |