Die had ik gezien, vandaar mijn juist interpretatie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Anders lees je de smilies erbij ofzow![]()
Misschien geeft ze nog borstvoeding? Zolang je dat det is het niet raar dat je borsten kogelrond zijn namelijkquote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Uitgezakt of niet, die borst kan niet echt zijn. Een borst bolt van zichzelf niet zo op, alleen met een flinke bh eronder, en ik kan het mis hebben, maar in dat jurkje is dus geen ruimte voor ook nog een wonderbra... Tenzij het topje zelf natuurlijk is verstevigd, dat zou kunnen... Zullen we er een conspiracy theory van maken?![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Heb je al gezien wat die vent aanheeft?
Tenzij het natuurlijk zo hoort op dat feest, dan trek ik me terug![]()
[afbeelding]
Wel als ze net bevallen is en een paar uur geen borstvoeding gegeven heeft...quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:36 schreef Ole het volgende:
Duh.. het is geen geheim dat Britney implantaten heeft. Daarbij zie je het implantaat duidelijk!
echte borsten zijn nl bovenin niet zo rond..
Om met Perez te spreken:quote:
Doet 't niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Sienna Miller in d'r blote tetten:
[afbeelding]
Ken ik zo niet, maar ziet er eigenlijk helemaal niet verkeerd uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Dit soort dingen won ik vroeger op de kermis met 'touwtje trekken'. En het treurige is dat hij waarschijnlijk honderden dollars heeft gekost.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:33 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie heeft weer een nieuwe zonnebril.
Waarom is dit onflatteus?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |