Knibbel knabbel knuisje wie knabbelt er aan mijn huisje..quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef ilsepielse het volgende:
[afbeelding]
Nicollette Sheridan a.k.a. heks?
Tis net een worst in een verpakking die op springen staat. Kan me niet voorstellen dat dat bevordelijk is voor die dingen..quote:
Ben jij zo door plastische chirurgie verspookt dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
Is het door plastische chirurgie verspookte mensen-topic dood? Zo ja, dan plaats ik m'n foto hier wel
Maar de touwtjes van die marionnet hebben ze dan wel weer keurig weggewerkt.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:08 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Mary Kate Olsen, het zonnetje in huis.
[afbeelding]
Orthopedisch schoeisel?
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef Tokay het volgende:
Ben jij zo door plastische chirurgie verspookt dan?
Nou, tegen die boobies zou ik geen nee zeggen hoor. Maar dat komt waarschijnlijk door de megapush-up want eerst hingen ze bij haar nog op haar navel...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef ilsepielse het volgende:
[afbeelding]
Single en gelijk je borsten (bijna) flashen?
[afbeelding]
Voor de rest vind ik Britney er trouwens eindelijk weer 's goed uit zien. Niet meer zo trashy.
Heb je al gezien wat die vent aanheeft?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef ilsepielse het volgende:
ze heeft toch een vent bij d'r die dat tegen d'r kan zeggen... of zou ie zijn vergeten dat ze hiermee ook buiten de slaapkamer komen?
Dat het jou nog lukt om verder te kijken dan die borsten!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zij heeft teveel naar There's Something About Mary gekeken...![]()
Stelen van een autoquote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef schatje het volgende:
Daniel Baldwin, opgepakt door de politie voor het stelen van een auto en opnieuw drugsbezit.
[afbeelding]
... of af en toe een stukje taart kunnen eten...quote:Op donderdag 9 november 2006 07:04 schreef apestaartje het volgende:
Er klopt iets niet aan deze foto. Haar hoofd lijkt te groot of haar lijfje lijkt te klein. Misschien had ze beter een ander jurkje aan kunnen trekken.
Nietes, opgepakt omdat ie met 120 z'n Thunderbird in een hummer parkeerde op een plek waar ie 50 mocht nadat ie door een rood licht gereden was, terwijl ie al een rij-ontzegging had.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef schatje het volgende:
Daniel Baldwin, opgepakt door de politie voor het stelen van een auto en opnieuw drugsbezit.
[afbeelding]
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:37 schreef ChrisJX het volgende:
Zie hier Jeannine Schiller. Wie ze is en wat ze doet weet ik ook niet, maar ze is één van de twee finalisten voor 'Meest irritante Oostenrijker'.
[afbeelding]
Jeannine heel vroeger, vroeger en nu.
Overigens beweer ze hier dat ze nooit plastische chirugie ondergaan heeftZo niet, dan is ze gewoon verspookt
[afbeelding]
Met de andere finalist.
Wat een onzin, Nicole is niet eens meer zo mager en Paris al helemáál niet. Gewoon een leuke fotoquote:Op donderdag 9 november 2006 19:31 schreef Tokay het volgende:
Paris & Nicole: "Let's do the Skeleton Dance!"![]()
[afbeelding]
uhuh...quote:Op donderdag 9 november 2006 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een onzin, Nicole is niet eens meer zo mager en Paris al helemáál niet. Gewoon een leuke foto
Paris is mooi slank en Nicole mag van mij wat aankomenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Slank heet zoiets, als je het mij vraagt.......................
zou dat niet een vouw van de push up zijn? als ze net beweegt ofzo...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is er met Britney's boobie aan de hand?
[afbeelding]
De kleuren in de foto zijn duidelijk bewerktquote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is er met Britney's boobie aan de hand?
[afbeelding]
Uitgezakt of niet, die borst kan niet echt zijn. Een borst bolt van zichzelf niet zo op, alleen met een flinke bh eronder, en ik kan het mis hebben, maar in dat jurkje is dus geen ruimte voor ook nog een wonderbra... Tenzij het topje zelf natuurlijk is verstevigd, dat zou kunnen... Zullen we er een conspiracy theory van maken?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
De kleuren in de foto zijn duidelijk bewerkt
Dit is het origineel![]()
[[url=
Haar boobs zijn uitgezakt, en das logisch na twee kinderen
Nee inderdaad, Nicole ziet er weer normaal uit, en Paris een beetje obeesquote:Op donderdag 9 november 2006 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een onzin, Nicole is niet eens meer zo mager en Paris al helemáál niet. Gewoon een leuke foto
Ja, jij verdraait mijn woorden, wat mij doet denken aan frustratiequote:
Anders lees je de smilies erbij ofzowquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, jij verdraait mijn woorden, wat mij doet denken aan frustratie
Ik zeg Paris is slank, jij zegt "ja hoor Paris is obees"
Hoor je wat je zelf zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |