quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef longinus het volgende:
Eens kijken hoevaak het woordtje Fok! valt
Unaniem. Ergens toch wel een toepasselijke term in een topic over gangbangs.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef KopieerMachine het volgende:
nee lollerdude, dat hoor je vaak zat. Vrouwen willen normaal geen seks maar via een internet date wel. omdat het unaniem is
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef Maeksy het volgende:
Als je een echte man bent, haal je het inderdaad gewoon in de winkel.
Moet je dr wel bij zeggen dat het een cado voor je vriendin is en dat je het graag ingepakt wil hebben.
[...]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:49 schreef riX- het volgende:
[..]
Heb je nou zelf nóg niet door, dat je je zelf gigantisch voor schud zet ?![]()
Kinkyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:50 schreef ivosnivo het volgende:
Ik snap haar ook niet, ze had een normaal lichaam. En nu showt ze haar lidtekens op haar borsten, en haar ranzige buikje overal.
Ik ken het woord overstag wel, maar de spatie maakt het een stuk intrigerender.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef BigBadPete het volgende:
Het was laat en ik was moe, absoluut geen zin in sex. Maar toch begon ze (mijn vriendin) met te pijpen. Uiteindelijk ben ik over stag gegaan en heb haar t karwei af laten maken. Vandaar de "bijna".
't Is niet fout.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:37 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ik ken het woord overstag wel, maar de spatie maakt het een stuk intrigerender.
Waar is hij nou over gegaan?
quote:stag
het; -en
(ca. 1600) met een grondbetekenis ‘strak gespannen’, ~ staal (metaal)
1·(scheepsterm) ben. voor dikke touwen of staaldraden die de masten en stengen naar voren (voorstag) of naar achteren (bakstag) steunen
1·over stag
synoniem: overstag
Niet toegestaan, gewoon een bestaand woord. En ook al eventjes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:32 schreef M.I.B. het volgende:
Yikes! Stag is schijnbaar een toegestaan Nederlands woord. Ach ja, weer wat geleerd deze vroege morgen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:16 schreef tinoz het volgende:
hier volgens veel mensen weer een rijpe topic voor een slotje ,
...
bij the way ik ben schitsofreen verklaard,... aangezien ik eens iets anti kapitalitisch op het internet zette ........
geloven er nog meer mensen in een onzichtbare mond killer die mensen mond doodmaakt die iedeeen hebben die afwijken van wat er geplannend is voor onze maatschappij ?
...
je denkt vast (lekker kwootalble) deze fool is rijp voor de sloop
...
het valt allemaal onder de zelvde paraplu ,
...
...dat erg opreis stellen .
das iemand in een psychose.. wist niet dat de taalvaardigheid dan ook omlaag ging..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En ook nog monden van mensen doodmaken.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:38 schreef baskabel4 het volgende:
heien is een vreemd woord.....
ik hei
jij heid
wij heien
Lastig zulke sitesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:43 schreef smiley54321 het volgende:
Als ik wegsites afga met berekeningen, waggeld het tussen die 750 en 1200 bruto, en ik will leren hoe ik de constructies moet herkennen en lezen zeg maar.
Wat bedoelt hij met wegsites?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lastig zulke sites
En nog een d'tje maar ach...
"websites" waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:02 schreef Biancavia het volgende:
Wat bedoelt hij met wegsites?
Hoe moet ik dit opvatten... aangeraakt worden omdat iemand geen gelijk hadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Zeg jij tegen iedereen die je per ongelijk aanraakt: ''Ik heb al een vriendin'' ?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:17 schreef Louterman het volgende:
een enorme inpackt
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Zyggie het volgende:
Vroeger waren studenten nog progressief links in plaats van cynische vadszakken.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:40 schreef du_ke het volgende:
tegenwoordig is het mode om libertair te zijn. Het nieuwe communisme in principe, een onhaalbaar ideaal.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb zoveel beginnersfouten gehad hoor, je ziet gedragspatronen en steriotypen, maar kon er dan geen normale converstatie mee op gang krijgen.
[...]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:32 schreef WesHell het volgende:
Bedankt voor de informatie allemaal. Mijn luchtwegen zijn wel vrij open nu allemaal na wat truckjes hebben uitgevoerd...
Dus zonder hem was de geschiedenis heel anders gelopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:18 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ahum, ik heb anderhalf jaar geschiedenis gestuurd op de universiteit van Utrecht, en jij meneer de Kraker?
Ikzelf ben altijd liever op sterven na levend. Of zoiets.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef GSi het volgende:
Uitgerangeerd door gladde metrosexuelen is de echte man met een groot hart en haren op zijn rug op leven na dood.
Geen fout, maar zou hij die laatste vraag serieus bedoelen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:13 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Anne Frank ook een saaie roman. Maar om nou meteen tot verbranding over te gaan..
Wie heeft dat boek trouwens geschreven?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen fout, maar zou hij die laatste vraag serieus bedoelen?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Geen fout, maar zou hij die laatste vraag serieus bedoelen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:45 schreef staticdata het volgende:
Cees geel, bij de slimste was zo
net doen alsof hij overal van afwist terwijl hij het ook gewoon uit zijn hooft had geleerd. beetje mislukte aktie
Ben benieuwd of dit iets is wat hem ligt.
Waar is Sherlock Holmes als je hem nodig hebt...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef MrManiak het volgende:
Leg uit wat de clue is van deze kutreclame
Dacht dat dat gewoon goed was, hoor. Hoe zou je het anders schrijven? 'kloe'?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Waar is Sherlock Holmes als je hem nodig hebt...
clouquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Dacht dat dat gewoon goed was, hoor. Hoe zou je het anders schrijven? 'kloe'?
Ah, tuurlijk!quote:
Ach ja...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef -badeendjuh- het volgende:
Grafitie kom je veel tegen op straat.
[...]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef dop het volgende:
half nederland rijk en arm laat zijn hypotheek schametelijk sponseren door de belastingdienst,
gaan ze hier zitten miepen over kinderkorting![]()
Ah, oke. Ik had het al opgezogd maar kon het ook niet vinden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
clou
clou (geen afbreking)
/klu/
de (m.); -s
(1899) Fr.
1·het wezenlijke, het essentiële
synoniem: pointe
1·de clou van iets niet snappen
juist datgene waarom het gaat
2·glans-, hoogtepunt, wat het meest de aandacht trekt
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef SpecialK het volgende:
Dat had ik toen ik 4 was. Moest worden geopereerd. Ik heb nog steeds de lidtekens.
Anyway... veel succes!
Het is 'maar' een d/t fout.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:48 schreef dimage het volgende:
[..]
kom op, met je billetjes blootik vertel wat ik verdien dan vertel jij het ook.
Mijn inkomen ligt tussen de 5 a 6 x modaal netto. Scheeld soms omdat ik eigen baas ben.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:16 schreef tong_poh het volgende:
Hij si gewoon de wet aan het tartten. Even kijken hoever je kan gaan met de wetten en rechters van tegenwoordigt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:36 schreef BB6kijker het volgende:
Wie denk je dat De Gouden Kooi uiteindelijk gaat winnen
In ieder geval klopt zijn naam niet met wat hij doet (BB6kijker die naar Gouden Kooi kijkt).quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:02 schreef redmars het volgende:
Jorritsma is en blijft een verlept wijf....Hoe kan ze dit nou zeggen? er zijn zat getrouwde soldaten aldaar. Het wordt tijd dat er in het leger misschien een stukje psychologische training wordt gedaan om sexualele gevoelens onder controle te houden. En misschien zijn d'r wel andere oplossingen voor dit probleem
Idioot rotwijf... Gatverdamme...
Waardoor?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:33 schreef deTovenaar het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben vanacht op stap geweest samen met een vriend van me.
We hebben zijn jas opgehangen en hebben, om beschadiging te voorkomen, mijn bril in zijn binnenzak gedaan en duidelijk gevraagd om tijdens het ophangen van de jas rekening ermee te houden dat mijn bril in die jas zat.
Toen we echter vlak voor sluitingstijd zijn jas zijn gaan halen bleek dat mijn bril gewoon door middel was gebroken. Dusdanig dat ik zelfs twijfel aan een ongelukje.
Er hangt in die gelegenheid niets over aansprakelijkheid. Wat kan ik nu het beste doen?
Nieuwe bril kopen lijkt me nog lang niet zo logisch. Ik betaal tenslotte ¤1,- om mijn spullen veilig achter te laten.
Graag wat tips.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |