Ik zou voor de gelegenheid nieuwe schoenen kopen.quote:
Schoenen-checkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou voor de gelegenheid nieuwe schoenen kopen.
Omdat ik hier woonquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:51 schreef Nolius het volgende:
Ze gaat iets zeggen over de Eerste Wereldoorlog.
Er moet meer geneukt worden in de wereld Sjorsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
"Zo Yvonne, hoe denk jij over de wereld-vrede icm de Korea-kwestie?"
32k streamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef remlof het volgende:
ether?
luisteren kan gewoon via www.radio1.nl
heeeele dikke bluf !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden in de wereld Sjors
Wat zeg je?? Of ik een dikke pens heb?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
"Zo Yvonne, hoe denk jij over de wereld-vrede icm de Korea-kwestie?"
Ik denk dat forumeerstewereldoorlog.nl vaker zal vallen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef longinus het volgende:
Eens kijken hoevaak het woordtje Fok! valt
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef NJ het volgende:
Ik denk dat forumeerstewereldoorlog.nl vaker zal vallen.
Jij weet duidelijk niet waarover je het hebtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat zeg je?? Of ik een dikke pens heb?![]()
Soort FOK!radio tot de vierde machtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
alsof dat wat uitmaakt, ze ouwehoeren toch 90% van de tijd
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:27 schreef yvonne het volgende:
Ja, maak me ff zenuwachtig
Ik zat net aan de foon volop te ratelen en morgen weet ik niks meer
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
Je beseft wel dat je met mijn carriere speelt, he lieverd
Hallo m'vrouwquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan he je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan he je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef WurM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik een neut van tevoren nemen?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Doe gewoon net als op Fok! radio, flinke neut en een pak zware shag er bij en alles komt goed!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik een neut van tevoren nemen?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Doe gewoon net als op Fok! radio, flinke neut en een pak zware shag er bij en alles komt goed!
Ik maak vanavond weer radio op ActionRadio. Kom je daar maar leuterenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heeft radio 1 ook een IRC kanaal?
*aanzetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik maak vanavond weer radio op ActionRadio. Kom je daar maar leuteren
Topic kaperquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik maak vanavond weer radio op ActionRadio. Kom je daar maar leuteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |