Ik zou voor de gelegenheid nieuwe schoenen kopen.quote:
Schoenen-checkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou voor de gelegenheid nieuwe schoenen kopen.
Omdat ik hier woonquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:51 schreef Nolius het volgende:
Ze gaat iets zeggen over de Eerste Wereldoorlog.
Er moet meer geneukt worden in de wereld Sjorsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
"Zo Yvonne, hoe denk jij over de wereld-vrede icm de Korea-kwestie?"
32k streamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef remlof het volgende:
ether?
luisteren kan gewoon via www.radio1.nl
heeeele dikke bluf !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er moet meer geneukt worden in de wereld Sjors
Wat zeg je?? Of ik een dikke pens heb?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef Nolius het volgende:
[afbeelding]
"Zo Yvonne, hoe denk jij over de wereld-vrede icm de Korea-kwestie?"
Ik denk dat forumeerstewereldoorlog.nl vaker zal vallen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef longinus het volgende:
Eens kijken hoevaak het woordtje Fok! valt
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:16 schreef NJ het volgende:
Ik denk dat forumeerstewereldoorlog.nl vaker zal vallen.
Jij weet duidelijk niet waarover je het hebtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat zeg je?? Of ik een dikke pens heb?![]()
Soort FOK!radio tot de vierde machtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
alsof dat wat uitmaakt, ze ouwehoeren toch 90% van de tijd
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:27 schreef yvonne het volgende:
Ja, maak me ff zenuwachtig
Ik zat net aan de foon volop te ratelen en morgen weet ik niks meer
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
Je beseft wel dat je met mijn carriere speelt, he lieverd
Hallo m'vrouwquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan he je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan he je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het je kan het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef WurM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik een neut van tevoren nemen?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Doe gewoon net als op Fok! radio, flinke neut en een pak zware shag er bij en alles komt goed!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik een neut van tevoren nemen?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Doe gewoon net als op Fok! radio, flinke neut en een pak zware shag er bij en alles komt goed!
Ik maak vanavond weer radio op ActionRadio. Kom je daar maar leuterenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heeft radio 1 ook een IRC kanaal?
*aanzetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik maak vanavond weer radio op ActionRadio. Kom je daar maar leuteren
Topic kaperquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
neut zou ik morgenochtend niet doen wel ff gewoon normaal je shaggie en misschien een wieckse, hangt van de tijd af.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
Jah, nerveus, normaal ratel ik een end weg.
ik hoop dat je ratelt als een Maxim morgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
ooh, doequote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:43 schreef yvonne het volgende:
Ik kan slechts morgen zeggen: ff wachten, eerst een shaggie draaien
we kunnen het allemaal terugluisteren...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:25 schreef Prego het volgende:
[..]
ooh, doe
suces iig, jammer dat ik geen NL-se radio aankan op het werk
Wat denk jezelf, verzetsheldin van me?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:34 schreef yvonne het volgende:
Wie gaat eik de vragen stellen?
Die man die me vandaag belde of Sjors?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik een neut van tevoren nemen?
Ik wacht de vragen wel af en ga wel ratelen, net als vanmiddag, en ja ik zal braaf zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Gewoon jezelf blijven. Je hebt maar kort de tijd, het is voorbij dat je het weet, bedenk wat je wil zeggen en wat je vanmiddag hebt afgesproken en denk om je buikademhaling![]()
Alleen heeft Sjors dan allang opgehangenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moest vandaag een presentatie houden. Vreselijk nerveus, dacht dat ik de 5 minuten nog niet eens zou halen.
Maar toen ik eenmaal op dreef was bleef ik 25 minuten lullen!
Zo zal het bij Sjors ook wel gaan! [afbeelding]
lolquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen heeft Sjors dan allang opgehangen![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen heeft Sjors dan allang opgehangen![]()
heb je nog last van diaree? zo nee? dan mag dat wel weer eens komen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
Verwacht er nou niet teveel van - yvonne is even aan de foon terwijl in de studio een gesprek met iemand anders wordt gevoerd, de hele optocht duurt een minuut of 8.
yvonne stort daarna 250 euro op mijn rekening en hebben we dat ook weer gehad
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je nog last van diaree? zo nee? dan mag dat wel weer eens komen.![]()
omdat je gemeen doetquote:
Neehee - ik probeer even de realiteit neer te zetten. Het lijkt nu alsof het een enorm gesprek wordt met yvonne terwijl ze even ter illustratie in de uitzending zit om over het enthousiasme en de animo rond haar WO 1 - forum te spreken. Da's niet langer dan 1,5 -2 minuutjes in een gesprek met iemand anders dat zo'n 8-10 minuten duurt.quote:
oh zo. nou dan blijf ik ook bij mijn woorden voor yvonne. en trek ik mijn woorden jegens jou in.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Neehee - ik probeer even de realiteit neer te zetten. Het lijkt nu alsof het een enorm gesprek wordt met yvonne terwijl ze even ter illustratie in de uitzending zit om over het enthousiasme en de animo rond haar WO 1 - forum te spreken. Da's niet langer dan 1,5 -2 minuutjes in een gesprek met iemand anders dat zo'n 8-10 minuten duurt.
Ik wil geen teleurstellingen, snap je.
Ik denk dat ze het hartstikke leuk doet hoor, als ze gewoon net zo enthousiast is als ze normaal is en niet alles wil vertellen, dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh zo. nou dan blijf ik ook bij mijn woorden voor yvonne. en trek ik mijn woorden jegens jou in.
Praat gewoon over je jeugdherinneringen uit die tijd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat gewoon over je jeugdherinneringen uit die tijd.
Of zing een lied van Bram Vermeulenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Praat gewoon over je jeugdherinneringen uit die tijd.
mooi dat je het zegt. ik was vergeten te melden dat yvonne van te voren 'kietel me' of 'een doodgewone jongen' moet luisteren. of 'verdun' natuurlijk.quote:
Nou, ik klap zo dicht dat we na 2 minuten al klaar zijn hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
Verwacht er nou niet teveel van - yvonne is even aan de foon terwijl in de studio een gesprek met iemand anders wordt gevoerd, de hele optocht duurt een minuut of 8.
yvonne stort daarna 250 euro op mijn rekening en hebben we dat ook weer gehad
Heb ik al eens eerder gedaan voor de Wereldomroep en dat is ook op radio1 uitgezonden, hel netjes en rustigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit gaat leuk wordennnnnnnnnnn
Yvonne die netjes gaat praten zonder shaggie in haar mond en biertje in haar hand
dat was mijn eerste kennismaking met jouw stem. ik dacht nog, daar spreekt een dame.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb ik al eens eerder gedaan voor de Wereldomroep en dat is ook op radio1 uitgezonden, hel netjes en rustig
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, ik klap zo dicht dat we na 2 minuten al klaar zijn hoor
Pffffffffffffft, ik ratel wel zoveel dat ze me moeten afkappenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verheug me al op het commentaar op de redactie
"Jongens geen pyschiatrische patienten/labiele-bejaarde-vrouwen/tokkies-met-gruizelstem produceren"![]()
Neuh, maar zonder mij is het een zootje, dat snap je toch welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:01 schreef Nolius het volgende:
[..]
En jij bent de enige die daar werkt?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij denkt: we doen Yvonne wel, als ik er niet ben
Gewoon de groeten aan hem doen.quote:
Wereldomroep is toch ook geen probleem geweest? Nou dan, zeik niet zo.quote:
Die kwamen thuisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wereldomroep is toch ook geen probleem geweest? Nou dan, zeik niet zo.
*vingers knaagt*quote:
Het zijn maar 2 minuten, even met je ogen knipperen en ze zijn voorbij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:10 schreef remlof het volgende:
oh ja, ik zal ook eens even luisteren trouwens!
Heb ik nogquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:11 schreef Nolius het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk heb je weer aids aan je handen
Ja, jou vragen om dingen die je kan dromen muts.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kwamen thuis
Nu is het live enzo
ik weet niks meerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, jou vragen om dingen die je kan dromen muts.
Je hebt hem dit niet laten lezen hè?!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
Sjors vraagt of pOwnen pijn doet
Dat was iets met roodkapje en de VOC en die gingen toen bloempjes strooien in NAZI-Duitsland om vervolgens kernbommen op te eten in Irakquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik weet niks meer
De 1e Wereldoorlog?
Uh, uh, kweenie
Je bent eigenlijk bang dat Sjors jou gaat p0wnen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:19 schreef yvonne het volgende:
M'n anderhalve minute of fame, wat doe je
Twee minuten naar "uuuh tja... nou.. was het niet 1940...? uuuuh.. Oh.... dus.." Luisteren kan lang overkomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zijn maar 2 minuten, even met je ogen knipperen en ze zijn voorbij.
Da's het westfront, je vergeet oostenrijk vs servie en duitsland ruslandquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef yvonne het volgende:
4 augustus 1914, duitse troepen vallen belgië binnen.
Ze gaan me toch niet overhoren?
Voor een vrouw van 28 ben je nog behoorlijk naïef.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:18 schreef yvonne het volgende:
Je hebt hem dit niet laten lezen hè?!
Ze gaan me niet overhorenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's het westfront, je vergeet oostenrijk vs servie en duitsland rusland
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Nolius het volgende:
Zorg je wel dat Brechtje niet op de achtergrond te horen is?
Oostfront is ook totaal niet boeiend.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Zeg, ga je ook peuken aansteken en gewoon met mensen op MSN zitten tikken als je met Sjors praat, Yvonne? Net zoals je altijd in FOK!radio doet
Dat moet toch wel lukken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef yvonne het volgende:
En verder in de uitzending: Negentig jaar na dato is de Eerste Wereldoorlog bezig uit de schaduw van de Tweede Wereldoorlog te treden. Boeken, documentaires en internetsites, allemaal worden ze gewijd aan de oorlog tussen 1914 en 1918. Straks een gesprek.
Daar bellen ze mij over
Ik heb maar anderhalve a twee minuutjesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Zeg, ga je ook peuken aansteken en gewoon met mensen op MSN zitten tikken als je met Sjors praat, Yvonne? Net zoals je altijd in FOK!radio doet
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt hem dit niet laten lezen hè?!
Die vraag wordt waarschijnlijk gepareerd naar Keizer Franz Ferdinand Danny.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij weet alles - laatste vraag: mevrouw Heslinga, wanneer komen de verzetshelden Suijk en Vaduz terug op uw forum
![]()
Wat een uitzending ook, gisteren!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als ze nou maar niet vergeet hem ook de groeten te doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:12 schreef NJ het volgende:
Keizer Franz Ferdinand Danny.
Ja, Melanie en Elger hadden het weer leuk voor elkaarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat een uitzending ook, gisteren!
Dit is stand.nl. Heel ander programma.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef yvonne het volgende:
Zeg, ik ben toch wel langer dan deze inbellers?
Ff een aardappel in m'n keel proppen hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:18 schreef shmoopy het volgende:
Zeau, zeau, na deze dame klinkt Yvonne als een bouwvakker.
Welneequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:18 schreef SCH het volgende:
Sjors is ook een beetje nerveus na ik hem verteld heb dat hij met een enorme vrouw gaat praten, groots en machtig
Dat was de vraag nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dit is stand.nl. Heel ander programma.
Hangt altijd van de kwaliteit van de spreker af SCHatquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef yvonne het volgende:
Zeg, ik ben toch wel langer dan deze inbellers?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, ik hoorde hetquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
Deze man die stil vielDat kan dus gebeuren
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, ik hoorde het
Oowowowowowowowow, neeeeeeeeej, dat overkomt me niet, hoop ik, denk ik
ValSCH serpentquote:
Ik denk dat de stream het zo ook gaat begeven...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:30 schreef NJ het volgende:
SCH, vraag morgen eens na of er ineens meer internetluisteraars waren?
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=42&a=.asxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:29 schreef Grimm het volgende:
link?
96k zelfs! Valt niet tegenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin/streamswitch?streamid=42&a=.asx
Wat een slechte radiostemquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef Nolius het volgende:
Saaaaai. Wat een kut-dj's. Wanneer komt er muziek?
quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn God zeg, ik val in slaap.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is de tijd dat radio sex, drugs en rock en roll was
Dat jaquote:
Konijnenterrine met mangomoes,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:40 schreef Grimm het volgende:
diner?lunch?
Volgens mij valt dit item onder die nieuwe verhoormethodes die Bush heeft voorgesteld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef RedFever007 het volgende:
"wilt u het nog eens naluisteren"
Hehequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit item onder die nieuwe verhoormethodes die Bush heeft voorgesteld..
G.Micheal, bijna.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:42 schreef Grimm het volgende:
is dat joling?
Kat int bakkie Yvonnequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:45 schreef NJ het volgende:
Nou, yvonne. Als je niet beter klinkt dan deze gozer, dan weet ik het ook niet meer..
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:45 schreef KixAss456 het volgende:
jezus als tie man nog langzamer praat praat tie achterstevoren
Zet gewoon de radio aan. Dan loop je niet achterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:45 schreef koemleit het volgende:
meneer kochmijn stream loopt trouwens achter op jullie
neequote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zet gewoon de radio aan. Dan loop je niet achter
Sinds Marconi?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef koemleit het volgende:
lol dit is echt verruit het saaiste radioprogramma sinds.
de Eerste Wereldoorlogquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef koemleit het volgende:
lol dit is echt verruit het saaiste radioprogramma sinds.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:47 schreef Nolius het volgende:
Het valt me op dat ik nog geen aansteker op de achtergrond hoor via de telefoon
Die houdt de boel wel wakker.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:47 schreef Dagonet het volgende:
Sheez, zet daar iemand neer die kan enthousiasmeren, gedreven, gepassioneerd, een Boudewijn Büch
Gezellig tochquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Volgens mij luistert alleen Fok!.
*biedt zich aan...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:48 schreef Grimm het volgende:
Kan iemand die man een stomp geven?
lol en misschien wat vrienden van meneer Koch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Volgens mij luistert alleen Fok!.
Die zes klemtonen in die zin ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef SuperUli het volgende:
"Want anders ben je niet neutraal"!
Da's prima.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef NJ het volgende:
Mijn God, wat is die vent slecht.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:51 schreef SuperUli het volgende:
Klinkt yvonne zo?!!
Ik had meer zo'n zware rookt-4-pakjes-shag-per-dag stem verwacht.
Nu is ze nuchterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne klinkt heel anders dan op Fok!radio.
quote:Wie is die vrouw die zo vrolijk lullen kan, vervelende users beloont ze met een ban...
Yvonne van FOK!, Yvonne van FOK!, Yvonne van FOK!, Yvonne van FOK!!
Jemig, ga eens FOK!radio luisteren gek. Dan had je dit al 2 jaar gewetenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:51 schreef SuperUli het volgende:
Klinkt yvonne zo?!!
Ik had meer zo'n zware rookt-4-pakjes-shag-per-dag stem verwacht.
Fok!radio.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jemig, ga eens FOK!radio luisteren gek. Dan had je dit al 2 jaar geweten
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:51 schreef koemleit het volgende:
ze klinkt helemaal niet als een cracksnuivende alcoholist
Muziek? Je staat in de wacht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:51 schreef yvonne het volgende:
Ja, ga nog ff muziek draaien ook
Zo heb ik nog maar 3o seconden
Hij bakt er niks vanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Beetje slechte aankleding van Sjors dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |