Twee minuten naar "uuuh tja... nou.. was het niet 1940...? uuuuh.. Oh.... dus.." Luisteren kan lang overkomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zijn maar 2 minuten, even met je ogen knipperen en ze zijn voorbij.
Da's het westfront, je vergeet oostenrijk vs servie en duitsland ruslandquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef yvonne het volgende:
4 augustus 1914, duitse troepen vallen belgië binnen.
Ze gaan me toch niet overhoren?
Voor een vrouw van 28 ben je nog behoorlijk naïef.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:18 schreef yvonne het volgende:
Je hebt hem dit niet laten lezen hè?!
Ze gaan me niet overhorenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's het westfront, je vergeet oostenrijk vs servie en duitsland rusland
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:33 schreef Nolius het volgende:
Zorg je wel dat Brechtje niet op de achtergrond te horen is?
Oostfront is ook totaal niet boeiend.quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Zeg, ga je ook peuken aansteken en gewoon met mensen op MSN zitten tikken als je met Sjors praat, Yvonne? Net zoals je altijd in FOK!radio doet
Dat moet toch wel lukken?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef yvonne het volgende:
En verder in de uitzending: Negentig jaar na dato is de Eerste Wereldoorlog bezig uit de schaduw van de Tweede Wereldoorlog te treden. Boeken, documentaires en internetsites, allemaal worden ze gewijd aan de oorlog tussen 1914 en 1918. Straks een gesprek.
Daar bellen ze mij over
Ik heb maar anderhalve a twee minuutjesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:47 schreef Nolius het volgende:
Zeg, ga je ook peuken aansteken en gewoon met mensen op MSN zitten tikken als je met Sjors praat, Yvonne? Net zoals je altijd in FOK!radio doet
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt hem dit niet laten lezen hè?!
Die vraag wordt waarschijnlijk gepareerd naar Keizer Franz Ferdinand Danny.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij weet alles - laatste vraag: mevrouw Heslinga, wanneer komen de verzetshelden Suijk en Vaduz terug op uw forum
![]()
Wat een uitzending ook, gisteren!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik maak vanavond weer radio op ActionRadio. Kom je daar maar leuteren
Als ze nou maar niet vergeet hem ook de groeten te doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:12 schreef NJ het volgende:
Keizer Franz Ferdinand Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |