Inderdaad, die stem was alleen echt wat je noemt een anti-climaxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:52 schreef freddygonzales het volgende:
Stiekum vond je het toch wel een beetje geil of niet?
![]()
Dan niet, maar ik heb nog nooit een topic verzonnenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:54 schreef PsyCha het volgende:
Ik geloof er niks van.
Dat was niet per ongeluk, dit was expres. Was ook te herleiden uit de reactiequote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Zeg jij tegen iedereen die je per ongelijk aanraakt: ''Ik heb al een vriendin'' ?
Scherp +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:56 schreef postmortum het volgende:
ik geloof dat hij de she-male is en een blauwtje heeft gelopen![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:09 schreef fathank het volgende:
wat is een shemale?
She-Failquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:56 schreef postmortum het volgende:
ik geloof dat hij de she-male is en een blauwtje heeft gelopen![]()
http://fotoboek.fok.nl/shequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:09 schreef fathank het volgende:
wat is een shemale?
Zucht, het is Gouki!quote:
/agree, maar de japanse is niet zo cool als de amerikaansequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:29 schreef BossFight het volgende:
[..]
Zucht, het is Gouki!
Niet Akuma, dat is de amerikaanse versie!
Maar ik voel je broeder![]()
Klopt, wie wil er nou geen lief onschuldig jongetje hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:28 schreef El_Rolando het volgende:
Blijkbaar had je een bepaalde aantrekkingskracht.
Vind Streetfighter Alpha de film in het japans toch iets ruiger als in het engels moet ik zeggen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
/agree, maar de japanse is niet zo cool als de amerikaanse![]()
*Alle films + episodes heeft in, jawel het Amerikaans![]()
Wat vind je er ruiger aan dan? Ik heb overigens 2 alpha films en streetfighter 2quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:14 schreef BossFight het volgende:
[..]
Vind Streetfighter Alpha de film in het japans toch iets ruiger als in het engels moet ik zeggen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk![]()
Japanners kunnen veel meesterlijker schreeuwen enzo!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat vind je er ruiger aan dan? Ik heb overigens 2 alpha films en streetfighter 2![]()
2 daarvan op DVD![]()
Ah, ja ik vind die jappen weer crybabies, mjaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef BossFight het volgende:
[..]
Japanners kunnen veel meesterlijker schreeuwen enzo!
Plus de lipsync klopt tenminste.
Nee en al had ik die bij me, had ik er niks mee gedaan. Der zullen vast kereltjes zijn die dat wel fijn vinden, en ik ga iemand niet neersteken omdat het 1. een shemale is en 2. op mij geilt. Ben geen moslimquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:57 schreef NTCE het volgende:
had je geen dolk bij je?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:58 schreef crossover het volgende:
Lemming gevoeling topic.
Frapantquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:50 schreef Nawien het volgende:
Shemale vanochtend![]()
Ik had zo zorgvuldig een plekje opgezocht in de bus richting werk. Zat naast eeen wijfiej wat een boekje zat te lezen. En ze ging met haar been een beetje langs de mijne wrijven. Dus ik lachte en zei, sorry maar ik heb een vriendin. En toen kwam het![]()
Zeer lage stem: Oh maar dat geeft tog niet jochie?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zonder verder na te denken opgestaan en weggelopen. Kankerzooi waarom heb ik weer zoiets![]()
Edit:
mod doe eens lief en verander naar ik zat naast...![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:22 schreef Apropos het volgende:
Ik zat in tram 5 ....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef jors het volgende:
goeie grap van die man
je gezicht was vast onbetaalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |