quote:k heb is wat info opgezogd en het verkeerd in goede staat gelukkig. Je moet namelijk alfast mail toevoegen voor het brood in de oven te doen, hoewel dat wel vreet is, wand pauwpauwobroodjes zijn ook lekker.
Als je dan een rijger in je tuin hebt, kun je hem met een teiger wegjagen, al is het wel zielig als hij dan overleidt.
Bush en concerten lezen ook weleens de krandt, dat kun je niet verkomen, maar dat licht niet aan ons, dat is gewoon hun terijn in dit decinia.
De zweer bij het feest was goed, maar laad je niet teveel wijsmaken! Je krapt je even achter de oren als je in de strond stapt, hoewel het je geen reed kan schelen, want how care's? Het is hoogstends iemand die het hoogste wordt voert. Hoe suptiel ook, dit gaat ter zijne tijd nergens meer oover.
De koninging vindt het geblair van Marco Borsato trouwens maar niets, zo tollerant is ze niet.
Ze had wel een wantje mooi bruik geverft met rouwbehang, maar toen was ze stompdronken, dus dat laten we buiten beschouding. Het gebeurd ook wel dat de verf afbladerd.
Ze had wel een mooie coup se lei trouwens, maar dat kan komen doordat ze gewoon onberijst is.
Verder houdt ze absoluut niet van serquit rijden, ze wil ook niet nog forcer worden.
Ik lag altijd wel vriendelijk naar iedereen in een gezellig etasible, ook naar negrofielen die s'avonds nog binnenkomen. Die zijn sirieus illigaal, maar ze hebben wel een groot voormaat, dat is door niemand overtrovven.
Volgentjaar ga ik ertjes met kreme freche eten, van uitsher echte winterkorst, dan doe ik wel een jas met bondkraagje aan, maar dat is lochish.
Je beseft niet hoe bevooroordeelt een enigskind kan zijn, mits het dislectie heeft.
Zins het een heipe is ben ik dol op assecoires. Gelukkig wonen we niet meer in burghten! Ik slaap liever in een executieve een persoon kamer met coolkast en divant voor je echtgenoot. Daar in tegen ben ik wel krities op hotels, net als mensen die er babyies in verwerkten. Ik had de voorwaarden echter sporadisch doorgelezen, dus don't should the messenger.
Hun zeggen dat koeien gras in de wij kouwen, maar het ligt is zo vel dat je er lasd van hebt, mits je de gordijnen digt doet. Maar als je dan je gal spuit, kun je altijd nog bij de Beijenkorf enthausiast gaan winkelen.
Als een paar joggies daar dan lastig doen, sluit je ze op in de play, samen met hun broerdjes. En dan roepen: "Your fuckt!"
Dat kun je zo i zo goed zien met je multivocale glazen, terwijl je moord en brandt roept.
Dan lekker aarbijen eten terwijl je poppelt om over het asphalt te gaan rijden, al is dat wel een krim.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:24 schreef _.-SAF-._ het volgende:
Als een simpele soldaat op uitzendmissie, hoe valt hun exboriante salaris eigenlijk te verantwoorden.
Ik hoop eigenlijk dat DaMart dit als grapje bedoelde...quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat iemand de noodklok luidt over het niveau van het onderwijs van het Nederlands in jouw omgeving dan.![]()
Iets of iemand kan inderdaad nodig zijn, maar dan zonder lijdend voorwerp (Je krijgt dan een lijdend voorwerp van een lijdend voorwerp).
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:37 schreef Frollo het volgende:
Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
opzoggen op·zog·gen
overgank. werkw.; zogd op; h. opgezogd
woordvormen:
1 (informatie) door intensief bestuderen tot zich nemen.
synoniemen: blokken, klossen.
Dolf had voor zijn tentamen de leerstof zorgvuldig opgezogd
[..]
Damn, ik ging toch kijken in m'n Van Dale.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:58 schreef Scarface_ het volgende:
... Alsvast bedankt!
Handig als het modderig isquote:
Op zich wel, al blijf ik constructies als 'ik ben aspirine nodig tegen de koppijn' incorrect Nederlands vinden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat DaMart dit als grapje bedoelde...
Ja, hoofdpijn is correct.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op zich wel, al blijf ik constructies als 'ik ben aspirine nodig tegen de koppijn' incorrect Nederlands vinden.
Nee, koppijn is informeel, dus dat kan niet door de beugel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben je quote maar even aangepast, nu klopt hij wat beter.
Blader anders nog even terug naar het vorige deel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de echte fout wel zag.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, koppijn is informeel, dus dat kan niet door de beugel.
De van Dale kent koppijn, dus is het correct.quote:U hebt gezocht op koppijn:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
kop·pijn (de ~)
1 [inf.] hoofdpijn
De Van Dale online is erg beperkt, dat weet je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De van Dale kent koppijn, dus is het correct.
'Iets nodig zijn' is gewoon geen goed Nederlands. Dat het bij jou in de straat gebruikt wordt, maakt het niet ineens wel correct.
Ja, en? Koppijn staat er toch in?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De Van Dale online is erg beperkt, dat weet je?
Ik heb toch nooit gezegd dat het wel correct was? Ik vond jouw reactie alleen zwaar overdreven en zwaar irritant:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en? Koppijn staat er toch in?
Er is gewoon een fundamenteel verschil in betekenis tussen 'nodig zijn' en 'nodig hebben'. Als je nodig bent, dan ben je het lijdend voorwerp, als je iets nodig hebt, ben je het onderwerp. Taaltechnisch klopt het gebruik van 'iets nodig zijn' dus gewoon van geen kant. En voor zover ik weet staan taaltechnische zaken sowieso niet in de van Dale.
Zo, en laten we dan nu terug gaan naar de orde van de dag en originele fouten posten, want we gaan volgens mij wel erg off topic nu.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat iemand de noodklok luidt over het niveau van het onderwijs van het Nederlands in jouw omgeving dan.![]()
Iets of iemand kan inderdaad nodig zijn, maar dan zonder lijdend voorwerp (Je krijgt dan een lijdend voorwerp van een lijdend voorwerp).
Die indruk wekte je anders wel...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit gezegd dat het wel correct was? Ik vond jouw reactie alleen zwaar overdreven en zwaar irritant:
[..]
Ja, daarom reageerde ik met:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die indruk wekte je anders wel...
En overdreven en irritant? Misschien moet je smilies en PI's leren lezen! Dan had je geweten dat mijn reactie niet 100% serieus bedoeld was.
Maar jij kon ook niet tegen een grapje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan al de smiley's zie ik wel dat ik hier niet serieus op in hoef te gaan.![]()
En toch ging je er uiteindelijk op in...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daarom reageerde ik met:
[..]
Dat heet meespelen...quote:Maar jij kon ook niet tegen een grapje.
Oh, wat krijg ik hier koppijn van.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:19 schreef broodje_poep het volgende:
Ten eerste is het huis toch kleiner van binnen dan ik dacht en ten tweede is de vraagprijs buitensporig hoog, moet ik zelf een taxatatierapport gaan betalen en heb ik niet het idee dat ik 30.000 euro eraf ga krijgen (om op de prijs te komen die hij ervoor betaald heeft 2 jaar geleden).
Grond die zo mooi is dat je ervan moet huilenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:37 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik betwijfel dat je als 17 jarige wel ontroerend goed kunt kopen...![]()
En natuurlijk die laatste t maar die is niet origineelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou er een sauzijnenbroodje van kopen...
Maar misschien kun je het investeren in een vakantiehuisje in het buitenland (mooi zonnig zuidelijk land), en die dan gewoon verhuren aan touristen die daar even willen verblijven, zodat je iedere maand een lekker bedrag op je rekening gestort krijgt, en dan heb je het binnen 6-7 jaar verdubbelt.
Mja blond dus, zoals gezegdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ehhh, noem me blond, maar gaat die koepel een eind omhoog, komt het valse plavond een eind omlaag of een combinatie van beide? I'm lost...
Over het woord Alaskaanse doe ik wijselijk geen uitspraken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:04 schreef AKnynke het volgende:
Vers gevangen zalm.
Heb een tijdje in Alaska gewoond, en daar springt de zalm bij wijze van spreken zo op je bord. De vader van een vriendinnetje daar was een echte visser (wie is dat niet in Alaska), en we hebben daar verse, dezelde dag gevangen zalm gegeten. Goddelijk. Verder diezelde, Alaskaanse zalm warmegerookt is ook erg lekker.
Ook verse heilbot smaakte me daar prima!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:09 schreef Thorical het volgende:
Buikspek moet je eerst insnijden op de swoerdkant in een ruitpatroon daarna marineren een nacht.
Daarna in de oven met de swoerdzijde boven in de oven en het laatste halfuur de oven hoger zetten.
[...]
Broberen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Das heel zuur.
Een glas water in 1 keer leeg drinken zonder te ademen al gebrobeerd?
Bedankt voor je bijdrage aan klik Hoe kom je erbij?
Piroėt. Ik vind 't een grappig, bijna-fonetisch geschreven woordquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:58 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Ik dacht dat eigenlijk rond de 30 jaar ofzo.
Maar het effect is hetzelfde.
Hoe CHILL, hoe FIJN is het om er dan eindelijk vanaf te zijn. Ik zou mezelf op straat aftrekken terwijl ik al piroėtdraaiend in een balletpakje ronddans van vreugde!
Boberen zei mijn zoontje toen hij kleiner wasquote:
Is inderdaad wel een hele originele!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Piroėt. Ik vind 't een grappig, bijna-fonetisch geschreven woord.
Dit geeft een heel andere kijk op samenwonen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt goed nagedacht. Dat is natuurlijk wel heeeeel simpel denken natuurlijk.
En dan heb ik het niet eens over samenwonen waar men allebei in een andere stad woont. bedrijven die filialen sluiten en verhuizen naar een andere stad, jouw specifieke functie is alleen te vervullen in bepaalde steden en niet waar je toevallig woont
Ja. Want we zijn beiden ingelogd. En ben ik nu meer of minder ingelogd dan jou?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:43 schreef IBAZ het volgende:
Wat zijn de meest ingelogde fokkers ooit?
intrigerende vraag
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:34 schreef DaveMasteR het volgende:
Crackdealer schijt zeven kleuren strond
Ik vind "teld" ook goed.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:24 schreef petre86 het volgende:
Ik zei vroeger altijd intutitie ipv intuļtieteld dat ook?
Bereid je dan maar alvast voor op een brandoefening.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:20 schreef Boschkabouter het volgende:
Volgens een brief krijgen we van de baas een verassing.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:16 schreef Gompy58 het volgende:
Waar ik op doelde was;
Als de huur inclussief is dta d ehuisbaas de energienota moet betalen voor het betreffende adres. Indien hij dat niet doet draaien ze de knop op een gegeven ogenblik toch om lijkt mij. Ik vraag me af of het energiebedrijf er boodschap aan heeft dat dan huurders in het donker zitten.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:09 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Jah, die Café Fresco (soort mierzoete ijs kappuzino)![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef dvdk het volgende:
Ik ben fanatiek motorrijder.
Maar dat betekent niet dat ik alleen kan genieten als ik kijhard optrek bij elk stoplicht en dat ik met 200 over de snelweg moet knallen.
Wie op fok rijd hier ook met z'n portemonee?
mvg.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:06 schreef tankertuig het volgende:
nokia's willen het vaak nog wel overleven. ik heb een keer door een iemand in het water gegooid. meteen mn baterij eruit gehaald en hem in de droger geflikkerd (geen grapje). toen nog 3 dagen laten drogen en hij deed het als nooit tevoren. en ken meerdere mensen die hetzelfde vertellen... alleen die droger schijnt ziekte van mij te zijn
wijlanden zijn van ons, zijlanden zijn van iemand anders..quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:07 schreef Knarf het volgende:
[..]
Welk wild? Het zijn de hooge Veluwe niet.
In het groene hard zijn alleen maar wijlanden, plassen en vossen (die soms afgeschoten moeten worden, omdat ze geen vijanden hebben.)
extra vlug wegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Nawien het volgende:
Jaja dady de held op sokken. Grote bek, maar als hij ook maar het idee heeft dat er scotoe is vlugt hij meteen en struikelt hij over zijn veters. Jaja mensen dit is een ware pauper in zijn soort![]()
Keifoutquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:49 schreef Jugaros het volgende:
als bijv: Ik iemand uitscheld voor noob.... of kijhard roep PWND Of OMFG ofzo.... Als iemand iets doms zegt
Ik vind van niet, Wat denken jullie hierover
En wat 'een ware pauper in zijn soort' precies betekent is mij ook niet geheel duidelijk. Al is dat dan geen spelfout.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:29 schreef IBAZ het volgende:
extra vlug weg
En ook al keigenoemdquote:
Handig, voor mensen die vaak spelfouten maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef Slappy het volgende:
Ik zet daarom altijd me Mp3 speller hard op en ogen dicht![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef longinus het volgende:
Eens kijken hoevaak het woordtje Fok! valt
Unaniem. Ergens toch wel een toepasselijke term in een topic over gangbangs.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef KopieerMachine het volgende:
nee lollerdude, dat hoor je vaak zat. Vrouwen willen normaal geen seks maar via een internet date wel. omdat het unaniem is
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:36 schreef Maeksy het volgende:
Als je een echte man bent, haal je het inderdaad gewoon in de winkel.
Moet je dr wel bij zeggen dat het een cado voor je vriendin is en dat je het graag ingepakt wil hebben.
[...]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:49 schreef riX- het volgende:
[..]
Heb je nou zelf nóg niet door, dat je je zelf gigantisch voor schud zet ?![]()
Kinkyquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:50 schreef ivosnivo het volgende:
Ik snap haar ook niet, ze had een normaal lichaam. En nu showt ze haar lidtekens op haar borsten, en haar ranzige buikje overal.
Ik ken het woord overstag wel, maar de spatie maakt het een stuk intrigerender.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef BigBadPete het volgende:
Het was laat en ik was moe, absoluut geen zin in sex. Maar toch begon ze (mijn vriendin) met te pijpen. Uiteindelijk ben ik over stag gegaan en heb haar t karwei af laten maken. Vandaar de "bijna".
't Is niet fout.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:37 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ik ken het woord overstag wel, maar de spatie maakt het een stuk intrigerender.
Waar is hij nou over gegaan?
quote:stag
het; -en
(ca. 1600) met een grondbetekenis ‘strak gespannen’, ~ staal (metaal)
1·(scheepsterm) ben. voor dikke touwen of staaldraden die de masten en stengen naar voren (voorstag) of naar achteren (bakstag) steunen
1·over stag
synoniem: overstag
Niet toegestaan, gewoon een bestaand woord. En ook al eventjes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:32 schreef M.I.B. het volgende:
Yikes! Stag is schijnbaar een toegestaan Nederlands woord. Ach ja, weer wat geleerd deze vroege morgen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:16 schreef tinoz het volgende:
hier volgens veel mensen weer een rijpe topic voor een slotje ,
...
bij the way ik ben schitsofreen verklaard,... aangezien ik eens iets anti kapitalitisch op het internet zette ........
geloven er nog meer mensen in een onzichtbare mond killer die mensen mond doodmaakt die iedeeen hebben die afwijken van wat er geplannend is voor onze maatschappij ?
...
je denkt vast (lekker kwootalble) deze fool is rijp voor de sloop
...
het valt allemaal onder de zelvde paraplu ,
...
...dat erg opreis stellen .
das iemand in een psychose.. wist niet dat de taalvaardigheid dan ook omlaag ging..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En ook nog monden van mensen doodmaken.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:38 schreef baskabel4 het volgende:
heien is een vreemd woord.....
ik hei
jij heid
wij heien
Lastig zulke sitesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:43 schreef smiley54321 het volgende:
Als ik wegsites afga met berekeningen, waggeld het tussen die 750 en 1200 bruto, en ik will leren hoe ik de constructies moet herkennen en lezen zeg maar.
Wat bedoelt hij met wegsites?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lastig zulke sites
En nog een d'tje maar ach...
"websites" waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:02 schreef Biancavia het volgende:
Wat bedoelt hij met wegsites?
Hoe moet ik dit opvatten... aangeraakt worden omdat iemand geen gelijk hadquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:55 schreef Sjakie01 het volgende:
Zeg jij tegen iedereen die je per ongelijk aanraakt: ''Ik heb al een vriendin'' ?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:17 schreef Louterman het volgende:
een enorme inpackt
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Zyggie het volgende:
Vroeger waren studenten nog progressief links in plaats van cynische vadszakken.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:40 schreef du_ke het volgende:
tegenwoordig is het mode om libertair te zijn. Het nieuwe communisme in principe, een onhaalbaar ideaal.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb zoveel beginnersfouten gehad hoor, je ziet gedragspatronen en steriotypen, maar kon er dan geen normale converstatie mee op gang krijgen.
[...]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:32 schreef WesHell het volgende:
Bedankt voor de informatie allemaal. Mijn luchtwegen zijn wel vrij open nu allemaal na wat truckjes hebben uitgevoerd...
Dus zonder hem was de geschiedenis heel anders gelopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:18 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ahum, ik heb anderhalf jaar geschiedenis gestuurd op de universiteit van Utrecht, en jij meneer de Kraker?
Ikzelf ben altijd liever op sterven na levend. Of zoiets.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef GSi het volgende:
Uitgerangeerd door gladde metrosexuelen is de echte man met een groot hart en haren op zijn rug op leven na dood.
Geen fout, maar zou hij die laatste vraag serieus bedoelen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:13 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Anne Frank ook een saaie roman. Maar om nou meteen tot verbranding over te gaan..
Wie heeft dat boek trouwens geschreven?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen fout, maar zou hij die laatste vraag serieus bedoelen?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Geen fout, maar zou hij die laatste vraag serieus bedoelen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:45 schreef staticdata het volgende:
Cees geel, bij de slimste was zo
net doen alsof hij overal van afwist terwijl hij het ook gewoon uit zijn hooft had geleerd. beetje mislukte aktie
Ben benieuwd of dit iets is wat hem ligt.
Waar is Sherlock Holmes als je hem nodig hebt...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef MrManiak het volgende:
Leg uit wat de clue is van deze kutreclame
Dacht dat dat gewoon goed was, hoor. Hoe zou je het anders schrijven? 'kloe'?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Waar is Sherlock Holmes als je hem nodig hebt...
clouquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Dacht dat dat gewoon goed was, hoor. Hoe zou je het anders schrijven? 'kloe'?
Ah, tuurlijk!quote:
Ach ja...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:49 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik ken iemand die zelf nooit betaald met uitgaan, maar proviteert. Dat is nog vele malen erger dan gierige mensen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:08 schreef -badeendjuh- het volgende:
Grafitie kom je veel tegen op straat.
[...]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef dop het volgende:
half nederland rijk en arm laat zijn hypotheek schametelijk sponseren door de belastingdienst,
gaan ze hier zitten miepen over kinderkorting![]()
Ah, oke. Ik had het al opgezogd maar kon het ook niet vinden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
clou
clou (geen afbreking)
/klu/
de (m.); -s
(1899) Fr.
1·het wezenlijke, het essentiėle
synoniem: pointe
1·de clou van iets niet snappen
juist datgene waarom het gaat
2·glans-, hoogtepunt, wat het meest de aandacht trekt
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef SpecialK het volgende:
Dat had ik toen ik 4 was. Moest worden geopereerd. Ik heb nog steeds de lidtekens.
Anyway... veel succes!
Het is 'maar' een d/t fout.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:48 schreef dimage het volgende:
[..]
kom op, met je billetjes blootik vertel wat ik verdien dan vertel jij het ook.
Mijn inkomen ligt tussen de 5 a 6 x modaal netto. Scheeld soms omdat ik eigen baas ben.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:16 schreef tong_poh het volgende:
Hij si gewoon de wet aan het tartten. Even kijken hoever je kan gaan met de wetten en rechters van tegenwoordigt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:36 schreef BB6kijker het volgende:
Wie denk je dat De Gouden Kooi uiteindelijk gaat winnen
In ieder geval klopt zijn naam niet met wat hij doet (BB6kijker die naar Gouden Kooi kijkt).quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:02 schreef redmars het volgende:
Jorritsma is en blijft een verlept wijf....Hoe kan ze dit nou zeggen? er zijn zat getrouwde soldaten aldaar. Het wordt tijd dat er in het leger misschien een stukje psychologische training wordt gedaan om sexualele gevoelens onder controle te houden. En misschien zijn d'r wel andere oplossingen voor dit probleem
Idioot rotwijf... Gatverdamme...
Waardoor?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:33 schreef deTovenaar het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben vanacht op stap geweest samen met een vriend van me.
We hebben zijn jas opgehangen en hebben, om beschadiging te voorkomen, mijn bril in zijn binnenzak gedaan en duidelijk gevraagd om tijdens het ophangen van de jas rekening ermee te houden dat mijn bril in die jas zat.
Toen we echter vlak voor sluitingstijd zijn jas zijn gaan halen bleek dat mijn bril gewoon door middel was gebroken. Dusdanig dat ik zelfs twijfel aan een ongelukje.
Er hangt in die gelegenheid niets over aansprakelijkheid. Wat kan ik nu het beste doen?
Nieuwe bril kopen lijkt me nog lang niet zo logisch. Ik betaal tenslotte ¤1,- om mijn spullen veilig achter te laten.
Graag wat tips.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |