Daarvoor hebben ze fietsen uitgevonden... Als je te krenterig bent om geld uit te geven aan benzine moet je niet gaan auto/motorrijdenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef dvdk het volgende:
Wie op fok rijd hier ook met z'n portemonee?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij zou ik jou een irritante weggebruiker vinden.![]()
Helaas, het magquote:
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij zou ik jou een vrij irritante weggebruiker vinden.
90 op de snelweg zou in principe veilig en 'niet storend' moeten kunnen.quote:
Ingehaald worden door een vrachtwagen zou an sich toch een duidelijke hint moeten zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
90 op de snelweg zou in principe veilig en 'niet storend' moeten kunnen.
Als die kutvrachtwagens zich aan de snelheid hielden...kon ik gewoon in't treintje meevolgen.
Maar die klojo's rijden vaak 94 of nog harder en dan gaan ze me inhalen.
Vrij iritant.
Zoiets heb ik ook wel eens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
Als die kutvrachtwagens zich aan de snelheid hielden...kon ik gewoon in't treintje meevolgen.
Vrij iritant.
Eenschquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Volgens mij zou ik jou een vrij irritante weggebruiker vinden.
Ingehaald worden door vrachtwagens terwijl je op een motor rijdtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
Vrij iritant.
Maar als je dat heel vaak doet....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef Vodka_Lime het volgende:
vrij kansloos, als je euro's wilt besparen werkt dat niet door 90 te gaan rijden ipv 94 km/h.
haal je 1 biertje minder in de kroeg. dan bespaar je,
Bij mij m'n opa en oma... maar daar zit ik nooit bij in de auto dus boeit me niet zoveelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn broer doet dat ook. Vreeeeeeeeeeeeeeeeeselijk.
ik betaal wegenbelasting om op de snelweg te mogen rijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bij mij m'n opa en oma... maar daar zit ik nooit bij in de auto dus boeit me niet zoveel
Vind 't zelf al vreselijk als mensen 100 rijden op de snelweg waar je gewoon 120 mag, kom op zeg... zoek binnenwegen op als je niet harder durft
Doe dat dan ook! Het heet niet voor niets een snelwegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik betaal wegenbelasting om op de snelweg te mogen rijden.
Onzin, de belastingplicht is gekoppeld aan de kentekenregistratie en niet aan het gebruik van de weg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:26 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik betaal wegenbelasting om op de snelweg te mogen rijden.
Ik rij met mijn platinumcard. Nodig, want mijn auto zuipt. Maar het is iedere euro waard. Ik moet er niet aan denken om op jouw manier auto te moeten rijden. Dan ga ik liever op zoek naar een stuk touw en een wankel krukje.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:43 schreef dvdk het volgende:
Wie op fok rijd hier ook met z'n portemonee?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik rij met mijn platinumcard. Nodig, want mijn auto zuipt. Maar het is iedere euro waard. Ik moet er niet aan denken om op jouw manier auto te moeten rijden. Dan ga ik liever op zoek naar een stuk touw en een wankel krukje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |