En die muziek zeker zo hard aanzetten dat mensen buiten de bus om zich heen kijken waar dat kabaal toch vandaan komt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
je moet ook muziek meenemen als je met OV reist, dan heb je geen last van onzinnige gesprekken/opmerkingen die je liever niet had willen horen maar toch opving omdat je zo stom was om geen muziek te luisteren.
ik wel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef Jenny_ het volgende:
Ik heb nog nooit een vrolijke buschauffeur meegemaakt!![]()
Hihi!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef Thy... het volgende:
Vind het altijd wel leuk als een buschauffeur een bocht een beetje hard neemt, had gisterochtend dat er een meisje uit dr stoel op de grond flikkerde toen de bus een bocht om ging, hilarisch
ik wel, hier rijdt heel vaak iemand op de bus die kijkt alle vrouwen na en lachen dat ie dan doetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef Jenny_ het volgende:
Dat moet je voor jezelf bepalenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En die muziek zeker zo hard aanzetten dat mensen buiten de bus om zich heen kijken waar dat kabaal toch vandaan komt?![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef Jenny_ het volgende:
En dan over 5jaar gehoorbeschadiging hebben dat je gehoorapparaten nodig hebtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Dat moet je voor jezelf bepalen![]()
Wees blij dat hij zo hard KAN, als je naast een stel debielen zit met onzinnig geblaat.
ik ook! paar jaar terug toen ik nog geregeld gebruik maakte van het OV....... Buschauffeur op de lijn A'dam Bijlmer naar Amstelveen...... Begon door zijn speaker van. Welkom op vlucht 168 naar Amstelveen, de temp op de bestemming is 18 graden en zonnig de verwachte aankomst tijd is 08:51. Wij wensen u een prettig vlucht.......quote:
En op de terugweg had je zeker weer zo`n fijne chauffeur?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef JohanTop het volgende:
Och ik had vandaag wel een fijne chauffeur.. was mn ov-kaart vergeten, hij zo: ach stap maar in...
Veel plezier in de filequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:21 schreef Twanstra het volgende:
Ik heb gewoon een auto|!!!!werkt goed moet ik zeggen.
Hier andersom: ik maak zowat alleen vrolijke buschauffeurs mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef Jenny_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:41 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
En op de terugweg had je zeker weer zo`n fijne chauffeur?![]()
Ik heb nog nooit in een bus gezeten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef Jenny_ het volgende:
Haha, dat is echt bagger. Buiten alle andere frustraties ook nog een stinkende bus of tram.quote:
Meestal veroorzaakt door stinkende mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:10 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Haha, dat is echt bagger. Buiten alle andere frustraties ook nog een stinkende bus of tram.
Heb je daar niet eens een keer een topic over gemaakt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Meestal veroorzaakt door stinkende mensen.![]()
Nee, moet ik dat doen dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Heb je daar niet eens een keer een topic over gemaakt?
Ik wel... Ik was de laatste die in de bus zat, maar dat had de buschauffeur niet in de gaten, dus die begon te roken en met de radio mee te zingen enzo...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef Jenny_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:03 schreef Slappy het volgende:
Ik zet daarom altijd me Mp3 speller hard op en ogen dicht![]()
Hoeft niet, maar ik kan me een topic over stank in de tram herinneren. Volgens mij ergens in juli dit jaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Nee, moet ik dat doen dan?![]()
en toen moest je nog terug...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef JohanTop het volgende:
Och ik had vandaag wel een fijne chauffeur.. was mn ov-kaart vergeten, hij zo: ach stap maar in...
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
je moet ook muziek meenemen als je met OV reist, dan heb je geen last van onzinnige gesprekken/opmerkingen die je liever niet had willen horen maar toch opving omdat je zo stom was om geen muziek te luisteren.
Je moet gewoon die twee vrouwen flink aanpakken als je je volgende aansluiting mist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:03 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik denk dat velen van ons wel weten dat het Openbaar Vervoer soms voor een hoop frustratie zorgt. Meestal is dat in de vorm van vertragingen enzovoort, maar de mensen die erin zitten kunnen er ook wat van.
Net in de bus stapten er 2 vrouwen helemaal achteraan de bus in, met een hoop kussens en nog wat zooi. Gaan die 2 lekker staan kletsen over de markt waar ze net vandaan kwamen en dat ze die dingen maar voor een tientje gekocht hadden. Ondertussen staat de bus lekker te wachten, want door dat geklets vergaten ze helemaal af te stempelen.
Ok dat was dus frustratie nummer 1, nu de tweede...
De bus moest even remmen omdat er nog een auto aankwam, niet eens heel abrupt ofzo, niemand vloog naar voren in ieder geval. Zeggen een paar van die mensen in de bus dat de chauffeur niet kan rijden. Waar slaat dat nou weer op?
Zolang je velig aankomt is er niks aan de hand.
Ik had geen aansluting, ik zat in de bus die me precies voor de deur afzet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet gewoon die twee vrouwen flink aanpakken als je je volgende aansluiting mist.
En toen moest je terug en had je andere bus chaufeurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef JohanTop het volgende:
Op mijn Lijn mag je geen walkman/mp3/discman whatever luisteren, er hangt ook zoon verbodssticker, alleen negeert iedereen diequote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Dat staat in elke busquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op mijn Lijn mag je geen walkman/mp3/discman whatever luisteren, er hangt ook zoon verbodssticker, alleen negeert iedereen die![]()
haha ja iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef skippy22 het volgende:
S,ochtends stappen er hier altijd een hele zooi smokkers in de bus Heel leuk van die moeilijk opvoedbare parasieten in de bus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |