quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:58 schreef jors het volgende:
volgende keer maar weer schoenen met klitteband
kan ik bij jou bestellen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Vuurwerk is rofls
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:58 schreef jors het volgende:
volgende keer maar weer schoenen met klitteband
Vuurwerk is wat ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Vuurwerk is rofls
Nu liggen als zijn nep goude tanden uit zijn ''moula''quote:
Niet zo zeiken ik heb het zwaar netjes getypt voor al die oude mensen hiero.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:00 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Nu liggen als zijn nep goude tanden uit zijn ''moula''
Aight boks mang, deze mensen zijn altijd werie hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef dady het volgende:
[..]
Niet zo zeiken ik heb het zwaar netjes getypt voor al die oude mensen hiero.
En dan is dit het resultaat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef dady het volgende:
[..]
Wat is er met jou, moet ik me nu schamen omdat mensen mijn taal niet relax vinden? Jullie steken er meer energie in dan mij met je geirriteer, zo treurig zijn julliequote:
hap hapquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:07 schreef dady het volgende:
[..]
Wat is er met jou, moet ik me nu schamen omdat mensen mijn taal niet relax vinden? Jullie steken er meer energie in dan mij met je geirriteer, zo treurig zijn jullie
probeer het nu niet om te draaien, het maakt mij serieus geen reet uit wat mensen van mij vinden op hun internetforumpje of waar dan ook.quote:
Waarom ga je hier dan op in?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:10 schreef dady het volgende:
[..]
probeer het nu niet om te draaien, het maakt mij serieus geen reet uit wat mensen van mij vinden op hun internetforumpje of waar dan ook.
Inderdaad. Met oud & nieuw trek je natuurlijk ook je oude kloffie aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:29 schreef Mustard_Man het volgende:
vuurwerk is voor kinderen onder de 10.
verder ben je gewoon een broodmongool als je met nieuwe kleren vuurwerk gaat afsteken.
Echt? Wat ben jij voor ubermensch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef dady het volgende:
[..]
Ik kan wel ergens op in gaan zonder er me aan te irriteren :s
toen ik nog 8 was en vuurwerk afstak wel ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Inderdaad. Met oud & nieuw trek je natuurlijk ook je oude kloffie aan.
Goedkope wouten.quote:...totdat er ineens een Opel aan kwam rijden, (daar zit altijd die undercover politie in hier),
Of er komen dus wouten uit, nou ja heb opzich ook liever dat ze van die goedkope kut auto's kopen van onze belastingcenten, enige wat ze erin doen is flitsenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Goedkope wouten.wie gaat er nou undercover in zo'n gammele kutbak. Het is niet gek dat iedereen wegrent voor een Opel (om zich te redden)... óf je krijgt rondslingerende onderdelen naar je kop, of er weigert iets zodat de wagen zelf op je af komt.
wat is een geverbeter? een soort genverbrander of zo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:20 schreef ChrisJX het volgende:
=edit=Ja afgelopen met dat irritante ge-verbeter.
Hier moest ik best hard om lachenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:43 schreef dady het volgende:
maargoed die auto stopte dus en het lullige was, het was gewoon een vriend van ons die een leuke grap uithaaldeEn nu zit ik met mijn been omhoog, en pijn als een gek.
Ik ben al genezen man, we hebben net een pot witte latex aangeschaft met een lawinepijl om die ouwe gek eens terug te pakken die mij een keer in elkaar wilde slaan omdat ik aan het voetballen was, zou zijn even eens lekker witten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:14 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Hier moest ik best hard om lachen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef dady het volgende:
[..]
...moet je maar normaal leren spellen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:50 schreef Devlinsect het volgende:
Eigen schuld...
quote:moula
quote:het vuurwerktijd
Ligt eraan welk huis je bedoelt, de ene staat alleen bos omheen dat is idd vrij pauper niks te beleven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:22 schreef DerBolle het volgende:
ha als je voor iedere opel die je ziet weg gaat rennen is dat mooi kut, vooral omdat je waarschijnlijk in een pauperwijk woont!
Vergeet geen piccas te maken samen met je matties, jeweet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:02 schreef dady het volgende:
[..]
Ik ben al genezen man, we hebben net een pot witte latex aangeschaft met een lawinepijl om die ouwe gek eens terug te pakken die mij een keer in elkaar wilde slaan omdat ik aan het voetballen was, zou zijn even eens lekker witten.
Vriendje jij bent een smerige alto in verotte kleren en je hebt nog poep aan je nagels zitten en dan noem jij mij een pauper, zit echt iets verkeerd in dat hoofd van jequote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Goed voor je kankerpauper.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:46 schreef dady het volgende:
[..]
Vriendje jij bent een smerige alto in verotte kleren en je hebt nog poep aan je nagels zitten en dan noem jij mij een pauper, zit echt iets verkeerd in dat hoofd van je
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:46 schreef dady het volgende:
[..]
Vriendje jij bent een smerige alto in verotte kleren en je hebt nog poep aan je nagels zitten en dan noem jij mij een pauper, zit echt iets verkeerd in dat hoofd van je
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef dady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:46 schreef dady het volgende:
[..]
lekker relevant, je word gewoon gedissed. pauper. gothics etc... zijn imo nog triester dan BrEeZaH's, 'gangstas.'quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Heb ik je boos gemaakt?
Ahw,.. is dat niet een lieve relkloon, bij het minste freaked ie al.
Ga eens Nederlands leren kutkneus.
Edit: ook de gene die er mee eens zijn, de multi-culturele gene die geen cultuur heeft, de BrEeZaH en de "Gangsta".
Je kent niet eens Goths en je weet al zeker niet waarom ze zogenaamd triester zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:48 schreef DraYtje het volgende:
[..]
lekker relevant, je word gewoon gedissed. pauper. gothics etc... zijn imo nog triester dan BrEeZaH's, 'gangstas.'
Lekkere chick in dat eerste filmpje!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:25 schreef john_ven24 het volgende:
Eigen schuld dikke bult, vuurwerk is geld verspilling en dit is een kijk-mij-stoer-doen-met-vuurwerk-topic. Zo mooi als dit:
http://video.google.com/videoplay?docid=6560266665989800271
http://video.google.com/videoplay?docid=2278877606231680886
wordt je vuurwerk toch niet dus kap er maar meteen mee.
Hoe belachelijk kan je jezelf makenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:46 schreef dady het volgende:
[..]
Je moeder stinkt breezernicht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:00 schreef EricG het volgende:
[..]
Lekkere chick in dat eerste filmpje!
En gothics en alto's stinken
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:04 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Aight boks mang, deze mensen zijn altijd werie hoor.
Altijd faya doen wanneer het niet ABN is mang, fok die tata`s yo we nakken die knakkers hier wel of no mattie?![]()
nee vriend 19, maar als je neus niet zo groot was dat je je scherm niet meer kan zien, had je gelezen dat ik geen vuurwerk afstakquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:50 schreef Sjizzel het volgende:
Vuurwerk afsteken? Ben je nog 12 ofzo?
zon 1 met zon stok :s, ik ben niet zo van het vuurwerk andere mensen welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:01 schreef Camplo het volgende:
Vertel eens wat voor lawinepijl want ik geloof er geen fuck van
lees dan conjo ik koop geen vuurwerk, ik steek ze alleen maar af of kijk erna, alleen met oud en nieuw koop ik wel mooie vuurwerkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Camplo het volgende:
Bullshit dus.
Als je zo' n freak bent dan had je het echt wel geweten, omdat iedereen die die pijlen afschiet ze anders noemt.
Erg stoer
<quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:23 schreef Camplo het volgende:
Afsteken en erna kijken is weten hoe het heet nerd.
Als ik hier 4 pijlen post haal jij de lawinepijl er namelijk niet uit.
en jij kent de 'BrEeZaHs en 'gangstas' wel? omdat je ze vaak ziet? ik zie ook vaak gothics, dus waar wil je heen? je ontkracht je eigen uitspraakquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je kent niet eens Goths en je weet al zeker niet waarom ze zogenaamd triester zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |