Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:27 schreef kniertjeh het volgende:
Nog geen halfjaar oud en mijn zoontje van 2 dacht dat het kon zwemmen (geen smoes).. hij is totall loss. Ik had hem bij dixon vandaan met een abo van twee jaar..wat nu? Kan ie nog gerepareerd?
:'(
Pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:34 schreef kniertjeh het volgende:
Nee geen verzekering.. *shit* ... ga de uitelkaarhaal truc maar doen.
Tja als je het niet probeert weet je het ook niet, dus...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:39 schreef kniertjeh het volgende:
Ja lekker, heb hem net helemaal uitelkaar geschroefd hahahahaha
Ja, volgens mij moet je de telefoon juist op 'natuurlijke' wijze laten opdrogen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:06 schreef tankertuig het volgende:
nokia's willen het vaak nog wel overleven. ik heb een keer door een iemand in het water gegooid. meteen mn baterij eruit gehaald en hem in de droger geflikkerd (geen grapje). toen nog 3 dagen laten drogen en hij deed het als nooit tevoren. en ken meerdere mensen die hetzelfde vertellen... alleen die droger schijnt ziekte van mij te zijn
Magnetron werk wel weer leuk als je een software probleem hebt waar ze niks aan willen of kunnen doen terwijl je nog wel in de garantieperiode zit.quote:
Jouw probleem is niet de software maar dat de hardware niet zo best tegen water(quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:31 schreef kniertjeh het volgende:
dat is geen grap die magnetron? Oke..ik ga het zo proberen, en daarna naar dixons... Laat wel even weten hoe het afloopt... tis trouwens eentje van tmobile..geen nokia.
"En ga jij nu maar eens aan die aardige winkelmeneer vertellen wat je gedaan hebt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:38 schreef kniertjeh het volgende:
neem wel zoonlief mee...en hij moet huilen daar.
Als je dat ding nou eerst een week of twee of drie laat drogen en dan bekijkt of hij werkt...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:38 schreef kniertjeh het volgende:
Ik heb de magnetron truc maar laten zitten, was bang dat ie in honderd stukjes uit elkaar zou knallen.. nee ik speel op eerlijk, dat schijnt het langst te duren.tot zo.
Je zoon slaan dus is waar voor je kiest uiteindelijk?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:38 schreef kniertjeh het volgende:
neem wel zoonlief mee...en hij moet huilen daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |